Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisten tatuointeja kammoksuvilla on itsellä huono itsetunto...

Vierailija
16.08.2015 |

...eivätkä uskalla toteuttaa itseään. He kuluttavat rajallista aikaansa täällä maailmassa miettimällä lakkaamatta, että mitä muut heistä ajattelevat ja miten elää tätä elämää niin, ettei vahingossakaan erottuisi massasta. Jos joku toinen uskaltaa poiketa massasta, on se uhka näille rassukoille, VAARA! Ne on niitä samoja tyyppejä, joiden mielestä hiukset pitää leikata lyhyiksi, kun ikää on 30 v ja pelikonsolit ovat saatanasta jne Ennen oli asiat paremmin, nykyisin meno on hurjaa.

(Olihan esimerkiksi Beatlesin hiustyylit oli 60-luvulla jotain tosi hurjaa...) :)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoiduilla on huono  itsetunto, koska he pelkäävät olevansa niin nollapersoonia että tarvitsevat jotain tatuointeja tukemaan heidän "persoonaansa".

Vierailija
2/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:40"]

Yritä mennä japanilaiseen kylpylään tatuoidun nshkasi kanssa. Ei onnistu kuin jos kylpylä on yakusan vakiopaikka ja se on huonopi juttu kuin joutua heti heitetyksi pihalle.

[/quote]

Japanilaiset ovatkin kuuluja siisteydestään ja täsmällisyydestään. Eivät ihannoi yhtä paljon amerikkalaisen roskaväen villityksiä kuin osa suomalaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:35"]Jos joku on massan mukana menemistä niin tatuoinnit. Kertoo myös tietynlaisesta jämähtyneisyydestä haluta kantaa samaa kuvaa loppu elämänsä.
[/quote]
Kertoo iästäsi paljon jos luulet tatuointien olevan joku massa-juttu. Tatuoinnit ovat joillekin nykyajan hipstereille joku muotijuttu ja itseäni kyllä loukkaa että tatuoinneista puhutaan muotina. Tatuoinnit ovat taidetta ja ne eivät ole muodissa tai poistu muodista, ne vain ovat. Olen kantanut tatuointejani jo 40v joten minulla on ollut niitä silloinkin kun niitä oli vain rikollisilla ja merimiehillä. Mielestäni on hienoa että ihmiset jatkavat tätä taiteen muotoa eivätkä vajoa tuollaiseen "hyi olkoon, ei ole in!" -juttuun. Toki on surullista jos jotkut ottavat tatuoinnin siksi että kun muillakin on ja pitää vain saada vaikka ei tiedä mitä ottaisi, se on juuri sitä muotielämistä josta oikeista syistä tatuoinnin ottajat EIVÄT VÄLITÄ PASKAN VERTAA.

Vierailija
4/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:03"]...eivätkä uskalla toteuttaa itseään. He kuluttavat rajallista aikaansa täällä maailmassa miettimällä lakkaamatta, että mitä muut heistä ajattelevat ja miten elää tätä elämää niin, ettei vahingossakaan erottuisi massasta. Jos joku toinen uskaltaa poiketa massasta, on se uhka näille rassukoille, VAARA! Ne on niitä samoja tyyppejä, joiden mielestä hiukset pitää leikata lyhyiksi, kun ikää on 30 v ja pelikonsolit ovat saatanasta jne Ennen oli asiat paremmin, nykyisin meno on hurjaa.

(Olihan esimerkiksi Beatlesin hiustyylit oli 60-luvulla jotain tosi hurjaa...) :)
[/quote]

Muuten hyvä, mutta tatuoidut menevät massan mukana. Kaikki olette samanlaisia lapsellisine tatuointeine.

Vierailija
5/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla totta että muita haukkuvat ihmiset omaavat huonon itsetunnon, jos siis aina huomauttelee ivallisesti muiden ulkonäöstä tms.

Vierailija
6/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua iholleni mitään pysyvää. Saatan ihastella silti jotain kauniita tatuointeja tai kammota huonosti tehtyjä sellaisia. Kauniita mielestäni ovat yleensä isokokoiset värikkäät ja esittävät tatuoinnit. Huonoja sotkuiseksi tuhraantuneet tai sellaiset, joiden tekijä selvästikään ei ole osannut hommaansa

Jokainen meistä omalla ulkonäöllään ilmaisee sitä, millaine on. Mun kuvaani itsestäni ei kuulu tatuoinnit ja mulla on takuuvarmasti hyvä itsetunto.

Vierailija
7/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Itse koen erottuvani massasta (edukseni), kun olen nuori nainen, jolla EI ole tatuoinnin tatuointia. Niitä kun tuntuu löytyvän joka iikalta ainakin yliopistomaailmassa, niin siltä oman tien kulkijalta kuin kurssin ahkerimmaltakin.

Vierailija
8/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:35"]Jos joku on massan mukana menemistä niin tatuoinnit. Kertoo myös tietynlaisesta jämähtyneisyydestä haluta kantaa samaa kuvaa loppu elämänsä. [/quote] Kertoo iästäsi paljon jos luulet tatuointien olevan joku massa-juttu. Tatuoinnit ovat joillekin nykyajan hipstereille joku muotijuttu ja itseäni kyllä loukkaa että tatuoinneista puhutaan muotina. Tatuoinnit ovat taidetta ja ne eivät ole muodissa tai poistu muodista, ne vain ovat. Olen kantanut tatuointejani jo 40v joten minulla on ollut niitä silloinkin kun niitä oli vain rikollisilla ja merimiehillä. Mielestäni on hienoa että ihmiset jatkavat tätä taiteen muotoa eivätkä vajoa tuollaiseen "hyi olkoon, ei ole in!" -juttuun. Toki on surullista jos jotkut ottavat tatuoinnin siksi että kun muillakin on ja pitää vain saada vaikka ei tiedä mitä ottaisi, se on juuri sitä muotielämistä josta oikeista syistä tatuoinnin ottajat EIVÄT VÄLITÄ PASKAN VERTAA.

[/quote]

Oli ikäni mikä hyvänsä, niin 2015 tatuoinnit OVAT massajuttu. Tatuointeja harrastavana olet tämän varmasti huomannut itse varsin hyvin. Kerrotko vielä olitko aikoinasi skönäri vai linnahörhö? Voit myös kertoa mitkä ovat oikeita syitä ottaa tatuointi. Olen ollut luulossa, että niitä saa kukin ottaa ihan mistä syystä halajaa.

Vierailija
9/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Minä vilahtelen keskuspuiston pusikoissa itseäni paljastellen. Kaikki jotka eivät pidä tästä ovat huonoitsetuntoisia rassukoita.

Vierailija
10/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole valkoisen miehen hommaa.

Vierailija
11/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:59"]

Jep jep. Minä vilahtelen keskuspuiston pusikoissa itseäni paljastellen. Kaikki jotka eivät pidä tästä ovat huonoitsetuntoisia rassukoita.

[/quote]

Ja tämä toimintasi on verrainnollinen tatuointiin miten? :D

Vierailija
12/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:59"]

[/quote]

Ja tämä toimintasi on verrainnollinen tatuointiin miten? :D

[/quote]Toteutan itseäni, kuten ap.

Vierailija
13/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän ettei tatuoiduilla ainakaan ole huono itsetunto. Tatuoinnit rumentaa ihmisen joten vaatii aika hyvää itsetuntoa näyttää ihan helvetin ällöttävältä.

Vierailija
14/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://yle.fi/uutiset/kehon_koristeleminen_on_aina_kuulunut_ihmisen_elamaan/7703613

"Kehon koristeleminen on aina kuulunut ihmisen elämään

Homo sapiens rakastaa estettiisiä arvoja. Jalometallit, jalokivet, helmet ovat koristaneet ihmisiä jo tuhansia vuosia. Myös tatuoinnit ovat vanha ilmiö.

Eläinmaailmassa erityisesti urokset erottautuvat kirkkailla väreillä ja harjaksilla. Ihminen on koristautunut muun muassa puuesineillä, helmillä ja kullalla.

– Se liittyy lajimme syntyhistoriaan. Homo sapiensille on ominaista se, että se rakastaa esteettisiä arvoja. Taiteet juontuvat juuri tästä arvostuksesta, kertoo professori Reijo Heikkinen.

Jo vuosituhansien ajan ihminen on pyrkinyt näyttämään arvonsa visuaalisesti.

– Mitä arvokkaammasta materiaalista korut tai vaatteet on tehty, niin sitä selvemmin se osoittaa mihin luokkaan ihminen on kuulunut. Alun perin esimerkiksi Ranskassa silkki oli pyhitetty aatelisille. Jos talonpojat tai porvaristo käytti silkkiä, niin siitä tuli heille rangaistus. Se oli heille tietynlainen statusväline. Tänäkin päivänä ihmiset osoittavat automerkeillä, veneillä ja harrastuksilla sitä, että he kuuluvat johonkin tiettyyn säätyyn, että heillä on varaa hankkia sellaisia, sanoo Heikkinen.

Ihoa on koristeltu kaikissa kulttuureissa

Myös tatuoinnit ovat ilmiönä tuhansia vuosia vanha.

– Kun on tutkittu tatuoinnin historiaa, niin on havaittu muun muassa että kuuluisalla jäämies Ötzillä, joka löydettiin Itävallan ja Italian rajamailta Alpeilta, oli tatuointeja. On arveltu, että Ötzi eli joskus 5300 vuotta sitten. Ilmeisesti ilmiö on paljon vanhempi, sanoo professori Reijo Heikkinen.

Tatuointeja on kaikissa kulttuureissa, mutta itse sana on peräisin saaresta.

– Sana on alun perin polynesian kieltä, ja se tarkoittaa merkkiä. Tatu on lähtösana. Kun englantilainen löytöretkeilijä James Cook kävi Tahitilla 1770-luvulla, niin ilmiö levisi sieltä merimiesten mukana ennen kaikkea merimiesten keskuuteen ja erilaisten jengien pariin.

Pop-kulttuuri on tuonut tatuoinnit kaikkien tietoon.– Elokuva- ja rock-tähdet ovat tatuoineet, ja siitä se on levinnyt. Se on ollut alun perin hyvin machomainen tapa, mutta se on levinnyt myös naisten keskuuteen."

Vierailija
15/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Kun joku on mielestäni rumaa/ei viehätä esteettistä silmääni, se vain on rumaa/ei viehätä esteettistä silmääni. Kyse ei ole huonosta itsetunnosta, kateudesta tmv. Simpe as that.

Vierailija
16/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tatuoinnit tänä päivänä erottavat jonkun massasta. Niitä tuntuu olevan 90%:lla vastaantulijoista. Melkein voisi sanoa, että nuori ihminen voi erottua massasta jättämällä ottamatta tatuointeja.

Vierailija
17/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat järkyttävän rumia, eivätkä sovi kenellekään. En ymmärrä, kuka hullu pilaa vapaaehtoisesti ulkonäkönsä niillä. En itse ottaisi ikimaailmassa tatuointia itselleni.

Vierailija
18/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten arvostelijat ovat niitä ihmisiä, joilla ei ole omaa elämää. Ovat katkeria ja kateellisia ja arvostelevat kaikkea mitä muut tekevät.

Vierailija
19/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään, mut mulle tekee pahaa ne koko käsivarsien peittävät tatuoinnit. En voi sen Tomin ruokaohjelmia katsoa niiden käsien takia. Eihän se siihen ruokaan mene, mut silti... Ei siis ole mun juttu.

Vierailija
20/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eik ne tatskat ala olla jo vähän not-so-cool nykyään?

Ainakin nuoremmat naiset tuntuvat poistelevankin niitä minkä pystyvät. Keski-ikäisille naisille se saattaa vielö olla sellainen rohkeuden osoitus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi