Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin koskaan kuulemasi biisi?

Vierailija
16.08.2015 |

Mikä on kamalin koskaan kuulemasi biisi?

Kamalin, jonka minä olen kuullut, on Nicki Minajin "Stupid Hoe".

Kommentit (363)

Vierailija
82/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papitsiinin dadadaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä on paljon sellaisia, mistä mä tykkään =): Ma Numminen, Antti Tuisku, J. Karjalainen, Jenni Vartiainen, Chisu... mutta mä olenkin niin vanha jo, että voin tykätä mistä vain.

Ja inhokkeja: Auringossa, Smooth Operator, Lemon Tree, Vielä on kesää jäljellä, Mä tykkään susta niin että halkeen...

Ja mikä tää KARMEE on: siinä lauletaan (mies) niiku kohteena joku alaikäinen nuori, joka asuu vielä kotona jossain maalla, että jaksa vielä vähän, niin pääset kohta kaupunkiin ja elämä muuttuu hyväksi. Käy koulut loppuun, ettei kaduta. Vielä pääset pois, usko pois tai jotain sellaista =). Muistaako kukaan mikä biisi se on? Hakkaa jopa tuon Bussipysäkin.

Vierailija
84/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvoja, pämppää, madafakin darra.. Kanava vaihtuu välittömästi. Hyi!

Vierailija
85/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora - Se soi. Jonkun muun laulamana voisi olla ihan ok, mutta Aurora kuulostaa pikkupojalta ja säkeiden väliin ujutetut vetelät "vou" ym äännähdykset saa mut raivon partaalle. Ihan kuin artisti ei usaltaisi kunnolla ääneen laulaa niitä.

Vierailija
88/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan olla sun. Aivan. Kamala. Ja lisäksi Pariisin kevään koko tuotanto. En vaan kestä tyttömäisesti vikiseviä miehiä.

Vierailija
89/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan oo maininnu Mikael Gabrielia? Ihan hirveetä kuraa ja kuvittelee olevansa kovaki räppäri

Vierailija
90/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:38"]No kyllä se on se Janos Valmusen Bussipysäkillä. Sitä ei pysty sanoin kuvailemaan. Älkää missään tapauksessa kuunnelko jos ei ole tuttu biisi.
[/quote]

Ai kauheeta miten hirvee kappale :D pakkohan se oli käydä kuuntelemassa, kun yllytetään hullua :)

Eli siis maailman kamalin biisi : Janos Valmosin Bussipysäkillä.

Vierailija
91/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:45"]Hei täällä on paljon sellaisia, mistä mä tykkään =): Ma Numminen, Antti Tuisku, J. Karjalainen, Jenni Vartiainen, Chisu... mutta mä olenkin niin vanha jo, että voin tykätä mistä vain.

Ja inhokkeja: Auringossa, Smooth Operator, Lemon Tree, Vielä on kesää jäljellä, Mä tykkään susta niin että halkeen...

Ja mikä tää KARMEE on: siinä lauletaan (mies) niiku kohteena joku alaikäinen nuori, joka asuu vielä kotona jossain maalla, että jaksa vielä vähän, niin pääset kohta kaupunkiin ja elämä muuttuu hyväksi. Käy koulut loppuun, ettei kaduta. Vielä pääset pois, usko pois tai jotain sellaista =). Muistaako kukaan mikä biisi se on? Hakkaa jopa tuon Bussipysäkin.
[/quote]

Oisko Jukkapoika älä tyri nyt?

Hyvä biisi

Vierailija
92/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:27"]Eikö kukaan oo maininnu Mikael Gabrielia? Ihan hirveetä kuraa ja kuvittelee olevansa kovaki räppäri
[/quote]

Kyllä!! On vääryys unohtaa MG tästä listasta. Koko tuotanto aiheuttaa myötähäpeää :)

Vierailija
93/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää J.Karjalaisen liskomies biisi mistä en löydä oikein mitään tolkkua. Muuten ihan ok artisti kyllä.

Vierailija
94/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kamala jollotus "Lovelyday, lovelyday, lovelyday, a lovely daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay, a lovely daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

Vierailija
95/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Abreu- bandada

Vierailija
96/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi Jammu-biisi. En muista nimeä enkä esittäjää. Se oli todella kuvottava.

Vierailija
98/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mombasa

Vierailija
99/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa Saarisen Poikarakkaus.  Itkettää, naurattaa ja puistattaa samaan aikaan.

Vierailija
100/363 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:12"]Alisan (Suomen täydelliset venäläisnaiset -sarjasta tuttu) Tinderi on sekä korville että silmille järisyttävää kamaa:

[/quote]

Hahaha ei viddu mitä paskaa:DDDD tää saa laatat lentämää melkei yhtä paljon ku Valvomon Mikä Kesä xsssssd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi