Kamalin koskaan kuulemasi biisi?
Mikä on kamalin koskaan kuulemasi biisi?
Kamalin, jonka minä olen kuullut, on Nicki Minajin "Stupid Hoe".
Kommentit (363)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:16"]
Pysttekö kuuntelemaan koko biisin loppuun asti? Kesto vain 2.15.
Kamalinta mitä tiedän. Suomalaista laatua.
[/quote]
No nyt tiedän mikä/kuka on ollut Haloo Helsingin laulu"solistin" esikuvana!!
[/quote]
Itse asiassa Haloo Helsingin esikuvana on ollut BLONDIE-orkesteri ja sen laulaja DEBORAH HARRY!
[/quote]
Ei millään uskoisi!
Tää on kyllä paras ketju aikoihin! Itse vastaan että Sannin koko tuotanto, Maija Vilkkumaan koko tuotanto (myös uudet biisit jotka soivat parhaillaan radiossa) ja hmmm.. Suurlähettiläät - Kun tänään lähden.
Stigin ja Petri Nygårdin kaikki biisit.
Vesa-Matti Loirin uusi tuotanto: Eino Leinon runot, Nauravat kulkurit, bluesit olivat ihan ok, mutta nykyisistä jollotuksista puuttuu sekä ääni, että tulkinta. Huh huh.
Arttu Wiskarin Kahvimaitoa. OKSETTAVA.
Kuuntelen useimmiten ruotsinkielistä radiota, joten pitkään tuolta vältyin, mutta kun ekan kerran tuo tuli radiosta jouduin oikein pysähtymään, että mitä vttua se laulaa??? Kaikinpuolin kammottava biisi. Hyihyihyi.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:58"]
Jenni Vartiaisen Minä sinua vaan tai mikä lieneekään sen jollotuksen nimi. En pysty kuuntelemaan vaan vaihdan kanavaa jos se tulee radiosta. Aa-a aa-a aa-a... siis voi oksennus, eikö ole keksitty enää sanoja kun joka biisissä on joku aa'atus tai lallatus. Myös Jonne Aaronin biisit ovat kamalia. Ja SAARAn, yök.
[/quote]
Jennin Minä sinua vaan on suosittu hääbiisinä nykyään, häävalssin tilalla. Sinä vihaat, suurin osa suomalaista tykkää ja joillekin se on aivan spesiaali biisi. Niin ne menee mielipiteet ristiin. Ei sinun kokemasi "oksennus" ole kaikkien kokemus.
[/quote]
No ei kai tuossa väitettykään että "oksennus" olisi kaikkien mielipide biisissä. Vai mistä sellaista muka luit? Kai sitä saa inhotakin ihan vapaasti. Onneksi omassa tuttavapiirissä ei ole ketään joka kiusaisi tällä kanssaihmisiään! Järkyttävää roskaa varsinkin sanoitus.
Maija Vllkumaan, Jenni Vartiaisen, Suurlähettiläiden, Haloo Helsingin, Sannin, Zen Cafen, Anna Abreun, Hectorin koko tuotannot. Näin aluksi.
Mertarannan Ihanaa, Leijonat, ihanaa ja Loirin Naurava kulkuri. On syntynyt vuosien saatossa monia nopeusennätyksiä radion sulkemisessa. On ne niin kammottavia kappaleita molemmat. Hyi helkkari.
Sannin Supernova ja Pojat ovat ihan kaameita. Ja tätä naista sanotaan Suomen lahjakkaimmaksi biisintekijäksi!
Sitten sen smokahontasin musiikki on myös ihan kamalaa, vaikka voi toki olla hyvä laulaja.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:16"]Pysttekö kuuntelemaan koko biisin loppuun asti? Kesto vain 2.15
Kamalinta mitä tiedän. Suomalaista laatua.
Papu ja Pojat on klassikko! Ja Helle aivan mahtava biisi.
Täytyykin ottaa soittolistalle. Kiitos muistutuksesta!
En tiedä itse kamalinta biisiä, koska niitä on niin monia. Konservatiivinen enoni taas tuomitsee minun musiikinkuunteluni aina kun sattuu pari kertaa vuodessa meillä käymään. Joskus kuuntelin Reggaeta ja hän vain tokaisi "Tämä on tätä lehmäntalutusmusiikkia" ja vähän aikaa sit pelailin huoneessani Call of Dutyä ja kuuntelin muistaakseni Pendulumin Hold your colours biisiä ja siihen hänen oli pakko mainita "Onko tämä sitä huumemusiikkia?!?!" :D
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:58"]
Maija Vllkumaan, Jenni Vartiaisen, Suurlähettiläiden, Haloo Helsingin, Sannin, Zen Cafen, Anna Abreun, Hectorin koko tuotannot. Näin aluksi.
[/quote]
Oho, Hector aikamoisessa porukassa... Ei, kieltäydyn uskomasta, että joku pitää Hectorin koko tuotantoa kamalana.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:06"]Miks kaikki kiusaaaaaa, tieeeedä en, miks kaikki kiusaaaaa [/quote] Onko tämä se Tommi Läntisen biisi?
[/quote]
Ei kun sen jonkun tytön, en muista nimeä.
[/quote]Sen, joka teki itsemurhan nuorena aikuisena. Antoi kyllä aivan uudenlaisen näkökulman ko. kappaleeseen, kun mietti, että kiusaaminen saattoi olla siihenkin osasyynä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:12"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:06"]Miks kaikki kiusaaaaaa, tieeeedä en, miks kaikki kiusaaaaa [/quote] Onko tämä se Tommi Läntisen biisi? [/quote] Ei kun sen jonkun tytön, en muista nimeä. [/quote]Sen, joka teki itsemurhan nuorena aikuisena. Antoi kyllä aivan uudenlaisen näkökulman ko. kappaleeseen, kun mietti, että kiusaaminen saattoi olla siihenkin osasyynä.
[/quote]Mikä kiusaaminen?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:58"]
Alisa tinderis tai tinder tms, hyi oksu. Kyllä nykyään tehään karmeaa musiikkia
[/quote]
No on kyllä superhuono! En millään jaksanu kuunnella puolta minuuttia pidempään.....
Suurin osa suomiräpistä on scheissea. Joku 5% on kuuntelukelpoista.
[/quote]
Olisit kuunnellut loppuun, se Alisan räppäys jossain 2,5 minuutin kohdalla on biisin parasta antia.
[/quote]
Vahinkoalapeukku piti yläpeukuttaa. Olipa outoa kiekumista. Taidan alkaa muusikoksi kun ei se tunnu mitään vaativan, taiteilijanimeksi Av-mimmi ja eka single Aihe vapaa