Jos katsot nyt peiliin - mitä näät?
Minä näen takkutukkaisen naisen, joka ryyppäsi eilen. Onneksi se nainen on yksin eikä kenenkään tarvitse sitä katsella. Asun saaressa ja eilen kävin kokemassa kalaverkot. Nyt ne näyttää tuolla saunan seinällä samalta kuin itsekin. Puhelinkin hukassa... 😕
Kommentit (21)
Ikäisekseen hyvin säilynyt pieni ja syötti:)
Hopeanharmaat hiukset, siniset silmät, täydellinen hammasrivistö, pilkettä silmäkulmassa. Olen lähdössä juuri ulos joten peilissä näkyy myös vaalea farkkutakki.
Vierailija kirjoitti:
Hopeanharmaat hiukset, siniset silmät, täydellinen hammasrivistö, pilkettä silmäkulmassa. Olen lähdössä juuri ulos joten peilissä näkyy myös vaalea farkkutakki.
Eikö ylläsi tällä kertaa ole koko (nuorekas) farkkuasu?
Kalpean, mutta toisaalta edes laihtuneen naaman. Kotiuduin juuri sairaalasta suolistosairauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ylläsi tällä kertaa ole koko (nuorekas) farkkuasu?
Katsoin seinällä olevasta pienestä peilistä. Se ei näytä kokonaan uljasta vartaloani.
Kohta näen kuntosalin peilistä hyväkroppaisen ja timmin kehon.
Surullisen ihmisen, joka saisi kuolla pois
Tyypin joka on pilannut mun elämän, Ai että mä inhoan ja vihaan sitä kundia!
Ihan ittseni, hiukan jo ikääntyneen. Parasta aikaa kumminkin koen eläväni, siis no hätä.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kalaa?
Ei tullut.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Tyypin joka on pilannut mun elämän, Ai että mä inhoan ja vihaan sitä kundia!
Itseäkösi?
Tuliko kalaa?