Lue keskustelun säännöt.
Vääntäkää nyt rautalangasta. Minulla n. 27000 € säästössä miten se oikein menee sitten miinukselle?
13.03.2022 |
Sen ymmärrän, että sillä ei saa yhtä paljon. Rahat ovat ruotsalaisomisteisessa pankissa svea.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Great reset is coming
Kuka hyötyy siitä, että keskiluokalta viedään kaikki ja köyhät kuolee nälkään? Olen lukenut Orwellia ja minulla on jonkinnäköinen ymmärrys siitä miksi keskiluokka halutaan pitää kurissa. Mutta kuka hyötyy siitä, että keskiluokka lakkaa olemasta? Siirretäänkö nykyinen keskiluokka köyhien asemaan ja jostain kipuaa uusi keskiluokka? Köyhien annetaan kuolla. Mitä ihmettä on tapahtumassa? Onko keskiluokalta mennyt liian hyvin ja nyt vähän ravistellaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Me hankittiin aika kiireellä kaikki loput tarvikkeet mitä tarvitaan kohta valmistuvan omakotitalon rakennusprojektiin. Nyt meillä on tilapäisasunnon olohuone täynnä kodinkoneita, postilaatikkoa, allaskaappia yms. mitä ei vielä työmaalle voi viedä. Plus kaikki mistä pystyi sopimaan kuljetuksen myöhemmälle ja maksamaan tämän päivän hinnalla on nyt maksettu ja sovittu. Tässä säästi ison rahan, koska tasan varmasti mikään ei tule halpenemaan vähään aikaan.