Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rentoudun auringossa.ONNEKSI en tehnyt lapsia!!

Vierailija
16.08.2015 |

Aaah .saan olla vapaaana ja rentoutua samaan aikaan perheelliset siivoaa laittaa ruokaa. Vaihtaa vaippoja stressaa imettää ja pesee pyykkiä jne. Mulla ei huolen häivää. Olen tyytyväinen. Ei stressiä voin muuttaa vaikka Zimbabween tehdä mitä huvittaa kysymättä exien lupia tai sossujen tms. hahaha .säälittää nuo kotiorjat!!!!!siitäs saitte!!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:12"] Njaa, mulla on lapset mutta saan kyllä silti löhöillä koko päivän aina kun haluan. [/quote]Helppo kai löhöillä, kun yhteiskunnan tuet juoksevat koko ajan. :( [/quote] En ole huomannut että lapsien takia saisin jotain ekstratukea siihen, että nyt on viikonloppu ja vapaata töistä!

[/quote]

Työssä käyvillä on viikonloppu vain kerran viikossa.

Vierailija
42/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika väsynyttä vääntöä. Lapsettomat on AINA sitä mieltä että lapsia pitää AINA imettää IKUISESTI ja vaihtaa vaippoja... ettekö te idiootit muista omasta lapsuudestanne yhtään mitään??? Olitteko te esimerkiksi 5-6 vuotiaana vielä tissillä ja vaipoissa? Vai menittekö kavereiden kanssa lähipuistossa ja metsikössä omissa leikeissä? Minä olin kavereiden kanssa, samoin tekevät omat lapseni. Pikkulapsiaika on todella lyhyt aika ihmisen elämässä, varsinkin jos ei tehtaile kersoja montaa tai liian tiuhaan tahtiin. Mun kaksoset menee jo eskariin huomenna ja eskikoinen on asunut omillaan jo monta vuotta, silti tuntuu kuin juuri olivat pieniä vauvoja, toisaalta kun katsoo vanhoja kuvia tuntuu että onko meillä muka ollut tollasia joskus.

Mitä taas ruuanlaittoon ja pyykkäämiseen tulee, niin miehen takia joudun ruokaa laittamaan joka päivä kun mies ei osaa, mutta haluaa aina kerran päivässä syödä kunnon ruokaa. Pyykkiäkin pitää pestä oli sinkku tai perheellinen, siellähän ne koneessa pyörii, tiskata ei tarvi kun on mies sitä varten, eikä imuroida tai pestä lattioita tai vessaa, jos olisin sinkku, pitäis nekin hommat tehdä.

Matkustella ei voi jos ei ole aikaa ja rahaa, rahaa ei ole jos ei ole töissä ja jos on töissä ei ole aikaa, ei töistä voi niin vaan yhtäkkiä ulkomaille lähteä, ei edes yrittäjä jos meinaa rahaa tienata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:05"]

Aaah .saan olla vapaaana ja rentoutua samaan aikaan perheelliset siivoaa laittaa ruokaa. Vaihtaa vaippoja stressaa imettää ja pesee pyykkiä jne. Mulla ei huolen häivää. Olen tyytyväinen. Ei stressiä voin muuttaa vaikka Zimbabween tehdä mitä huvittaa kysymättä exien lupia tai sossujen tms. hahaha .säälittää nuo kotiorjat!!!!!siitäs saitte!!

[/quote]Muuta vaan. Mä en ole tänään siivonnu enkä pyykännyt ja ruuan lämmitin valmiista. Auringostakin on nautittu.T: perheellinen jo vuosia,tyytyväinen.

Vierailija
44/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes jaksaisi aina vain löhöillä. On kiva kun on talo täynnä elämää ja touhua. Sitä ihanammalta se lepohetki tuntuu, kun voi jakaa sen perheen kanssa. Vaikka syödä porukalla terassilla lettuja ja jäätelöä, katsella niitä onnellisia pieniä kasvoja.

Vierailija
45/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:41"]

Juuri tuli tutkimus jonka mukaan lastensaaminen aiheutta onnen menetyksen tunteen aivan kuin kuolema, avioero tms. Lapsettomat on onnellisimpia tutkimusten mukaan!! Jippiii!! Iloitkaa laskeutumienne kanssa!!!!

[/quote]LAsten syntymä lisäsi onnenani eikä päinvastoin.

Vierailija
46/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut sen ilmiön, että juuri niillä joilla menee todella hyvin, on liuta lapsia. Tuntuu että nykyisin se on vähän kuin statussymboli, erityisesti kovapalkkaisilla miehillä on usein iso perhe. Mikäs siinä, eihän sen parempaa ole jos ollaan onnellisia.

Vierailija
47/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta jotka ovat jo molemmat yli 10vee.itse olen vasta 32 elämä edessä ja saan tehdä mitä haluan ja nauttia elämästä. Nytkin löhöön auringossa. Vanhempi futiskentällä ja nuorempi ui rannassa kavereiden kanssa. Ihana mies .elämä ei vois olla ihanempaa

Vierailija
48/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi perusteella olet kyllä piilokatkera lapsettomuudestasi, ap

Vierailija
49/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäni on täydellistä, kun on sopivasti haastetta, rentoutumista, kiirettä ja aikaa. Lapset teettää työtä, mutta kyllä niiden kanssa on antoisaakin. Olen tilanteeseeni tyytyväinen, hyvä että sinäkin omaasi! Mulle onnea ei tuo vain helppo elämä.

Vierailija
50/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:46"]

[/quote]Omituinen tulkinta. Minä inhoan lapsia ja halveksin stereotyyppistä lapsiperhe-elämää, mutta ei siihen liity mitään katkeruutta omasta lapsettomuudestani. Miksi liittyisikään, olenhan tämän itse valinnut.

Vierailija
51/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:56"]AP minkä takia et nauti valitsemastasi polusta vaan katkerasävytteisesti haukut ne, jotka ovat halunneet eri asioita elämältä?

Tarkoitan, että jos ihminen istua löhöää iloisena vailla huolta aurinkotuolissaan, niin mikä ajaa levittämään negatiivistä energiaa nettiforumille?:)
[/quote]

Pitääkö olla samaa mieltä av-mammojen kanssa

Vierailija
52/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:46"]

[/quote]Omituinen tulkinta. Minä inhoan lapsia ja halveksin stereotyyppistä lapsiperhe-elämää, mutta ei siihen liity mitään katkeruutta omasta lapsettomuudestani. Miksi liittyisikään, olenhan tämän itse valinnut.
[/quote]Ja taas paljastui katkeruutesi. Että oikein inhoat lapsia...?

Vierailija
53/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:46"]

[/quote]

Ikävää jos inhoat ja halveksut muita ihmisiä ja lapsia. Ei varmasti tunnu itsestäkään mukavalta. En minäkään inhoa lapsettomia kääkkiä, vaikka ne joskus ärsyttäviä onkin.

Vierailija
54/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:05"]Aaah .saan olla vapaaana ja rentoutua samaan aikaan perheelliset siivoaa laittaa ruokaa. Vaihtaa vaippoja stressaa imettää ja pesee pyykkiä jne. Mulla ei huolen häivää. Olen tyytyväinen. Ei stressiä voin muuttaa vaikka Zimbabween tehdä mitä huvittaa kysymättä exien lupia tai sossujen tms. hahaha .säälittää nuo kotiorjat!!!!!siitäs saitte!!
[/quote]

Kun sinulla nyt on sitten niin paljon omaa aikaa, voisi olla sopiva hetki ruveta opettelemaan kirjoittamista. Minä menen sohvalle katsomaan Netflixistä lempisarjaani ja imetän samalla kuopustamme. Ihanan rentouttavaa!

Vierailija
55/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa lapsettoman ämmän tulemaan vauva-palstalle avautumaan ja hehkuttamaan lapsettomuuttaan? Minä säälin sinua, olet jäänyt niin paljosta paitsi, etkä selvästikään tiedä mitään lapsellisten ihmisten onnesta.

Vierailija
56/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:05"]Aaah .saan olla vapaaana ja rentoutua samaan aikaan perheelliset siivoaa laittaa ruokaa. Vaihtaa vaippoja stressaa imettää ja pesee pyykkiä jne. Mulla ei huolen häivää. Olen tyytyväinen. Ei stressiä voin muuttaa vaikka Zimbabween tehdä mitä huvittaa kysymättä exien lupia tai sossujen tms. hahaha .säälittää nuo kotiorjat!!!!!siitäs saitte!! [/quote] Kun sinulla nyt on sitten niin paljon omaa aikaa, voisi olla sopiva hetki ruveta opettelemaan kirjoittamista. Minä menen sohvalle katsomaan Netflixistä lempisarjaani ja imetän samalla kuopustamme. Ihanan rentouttavaa!

[/quote]

Voi, nyt tuli ihan ikävä vauva-aikaa! Muistan kans miten ihanaa oli kun lapset oli vielä pikku toukkia ja saattoi niiden kanssa vaikkapa viettää elokuva-iltoja kun tuhisivat siinä vieressä. Sitten sai vielä herkutella koko illan kun imetys vei niin paljon energiaa, ja raskauskiloja mulla ei ole ikinä jäänyt. Oi nitä aikoja, ehkä sitä vielä iltatähden tekisi joskus... :)

Vierailija
57/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa helpoilta lapsilta, 57

Vierailija
58/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä on, mutta näitä ihmisiä tulee vastaan oikeassakin elämässä. Tajuaisipa ihmiset joskus että muiden ihmisten valintojen haukkuminen ja vähättely on ihan turhaa. Kaikki eivät ole samanlaisia, jotkut tulee iloiseksi lasten kanssa leikkimisestä ja jotkut yksin matkustelusta. 

Vierailija
59/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onni loivenee mutta sen saa takaisin, kun lapset kasvaa. Kuopus on meillä 11v. ja esikoinen 14v. Kuopus kökkinyt melkein koko päivän koneella.

Vierailija
60/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ollaan me erilaisia ihmisiä. Minä rakastan perhettäni niin paljon etten voi sanoin kuvailla. En vaihtaisi ikinä mihinkään muuhun. Tänäkin kesänä ollaan purjehdittu ja matkusteltu, tavattu sukulaisia ja ystäviä. Olen terve kuin pukki eikä minulla ole laskeutumia:) Eikä tarvetta morkata lapsettomien elämää, jokainen tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän