Rentoudun auringossa.ONNEKSI en tehnyt lapsia!!
Aaah .saan olla vapaaana ja rentoutua samaan aikaan perheelliset siivoaa laittaa ruokaa. Vaihtaa vaippoja stressaa imettää ja pesee pyykkiä jne. Mulla ei huolen häivää. Olen tyytyväinen. Ei stressiä voin muuttaa vaikka Zimbabween tehdä mitä huvittaa kysymättä exien lupia tai sossujen tms. hahaha .säälittää nuo kotiorjat!!!!!siitäs saitte!!
Kommentit (60)
Onneksi on 2 lasta.
Heräsin vasta 10. Aamiaisen jälkeen makoilin riippukeinussa ja juttelin naapureiden kanssa. Mies hakee kotipizzat niin ei tarvitse kokata. Illalla lämmitän saunan. Ihana sunnuntai.
Heräsin aamulla kymmeneltä, kävein pari tuntia loikoilemassa takapihalla ja nyt meinasin mennä päiväunille pariksi tunniksi.
Ja huomenna taidan toistaa saman ohjelman ja oikeastaan koko ensi viikon kun kelejä on luvattu.
Välillä tyrkkään tissin suuhun vauvalle ja vaihdan vaipat tarpeen vaatiessa.
Sinä voit miettiä sitä huomenna töihinmennessäsi, minä jatkan lomailua vauvan kanssa :)
Lapset ovat nykyisin menestyksen merkki, varakkaimmilla ja paremmin koulutetuilla on eniten lapsia. Näin ihan tutkimusten mukaan Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:28"]"Juu, ihan oikeasti nautin tästä kitinän kuuntelusta, passaamisesta, riitojen selvittelystä, ylimääräisistä kotitöistä ja revähtäneestä römpsästäni. En haluaisi mitään muuta maailmassa!"
[/quote]
En niin ;)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:09"]
Onneks ei oo jaloissa 24/7 joku kirkuva lauma penikoita!! Valitsin oikein.Saan rentoutua ja olla vaan. NAUTTIA.
[/quote]
Koululaiset ei enää pahemmin jaloissa pyöri, saati kilju. Tuolla ne menee kavereillaan, käyvät vaan kotona kääntymässä ja nukkumassa. Koko ajan tää homma vaan helpottuu :) Saan ihan rauhassa rentoutua ja olla vaan. En kadu valintaani.
Itsekin ennen ajattelin noin, mutta äkkiä se mieli muuttuu kun tapaa oikean miehen. Nyt olen 1-vuotiaan tytön äiti ja en vaihtaisi tätä mihinkään! Käydään kahviloissa ja tänäänkin käytiin ulkona auringossa istumassa. Lapsi istui rauhassa rattaissa ja söi maissinaksuja ja itse join kahvia ja paistattelin auringossa.
Nyt istun koneella ja ruoka porisee hellalla. Lapsi on päikkäreillä. Ei tää nyt niin kauheaa ole :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:12"]
Njaa, mulla on lapset mutta saan kyllä silti löhöillä koko päivän aina kun haluan.
[/quote]Helppo kai löhöillä, kun yhteiskunnan tuet juoksevat koko ajan. :(
[/quote]
En ole huomannut että lapsien takia saisin jotain ekstratukea siihen, että nyt on viikonloppu ja vapaata töistä!
Juuri tuli tutkimus jonka mukaan lastensaaminen aiheutta onnen menetyksen tunteen aivan kuin kuolema, avioero tms. Lapsettomat on onnellisimpia tutkimusten mukaan!! Jippiii!! Iloitkaa laskeutumienne kanssa!!!!
Ei helvetti.... :D aina tätä samaa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:30"]Lapset ovat nykyisin menestyksen merkki, varakkaimmilla ja paremmin koulutetuilla on eniten lapsia. Näin ihan tutkimusten mukaan Suomessa.
[/quote]
Ihan toisinpäin. Mitä varakkaampi ja paremmin koulutettu sen vähemmän lapsia. Kun taas kouluttautumattomat niitä lapsia tehtailee lähes liukuhihnalla yhteiskunnan elätettäviksi.
Mäkin saan rentoutua auringossa vaikka mulla lapsia
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:30"]Lapset ovat nykyisin menestyksen merkki, varakkaimmilla ja paremmin koulutetuilla on eniten lapsia. Näin ihan tutkimusten mukaan Suomessa. [/quote] Ihan toisinpäin. Mitä varakkaampi ja paremmin koulutettu sen vähemmän lapsia. Kun taas kouluttautumattomat niitä lapsia tehtailee lähes liukuhihnalla yhteiskunnan elätettäviksi.
[/quote]
Kumma kun viralliset tutkimukset kertovat päinvastaista. Tämä uutinen on ollut monissa lehdissä, tässä yksi lähde:
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/hyvaosainen-saa-muita-enemman-myos-lapsia/1332903
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:12"]
Ei pyöri minunkaan jaloissa kun ovat naapurin pihassa leikkimässä ja mää istun rauhassa nauttimassa aurinkoisesta päivästä...lapsikin on tosin jo isompi...
[/quote]
Oot varmaan mun naapuri, kiitti :P
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:41"]
Juuri tuli tutkimus jonka mukaan lastensaaminen aiheutta onnen menetyksen tunteen aivan kuin kuolema, avioero tms. Lapsettomat on onnellisimpia tutkimusten mukaan!! Jippiii!! Iloitkaa laskeutumienne kanssa!!!!
[/quote]
Ei mulla ainakaan ole näistä kolmesta tullut mitään vaivoja. Kaikki normisynnytyksiä, erona aiempaan kropassa että rinnat ovat hieman pienentyneet. Hyvin pitkälti on itsestä kiinni, miten pitää itsensä kunnossa. Olen onnellinen perheestäni, niin kuin käsitykseni mukaan miltei kaikki.
AP minkä takia et nauti valitsemastasi polusta vaan katkerasävytteisesti haukut ne, jotka ovat halunneet eri asioita elämältä?
Tarkoitan, että jos ihminen istua löhöää iloisena vailla huolta aurinkotuolissaan, niin mikä ajaa levittämään negatiivistä energiaa nettiforumille?:)
Minäkin rentoudun auringossa, juuri parast'aikaa. EI huolta lapsenhoidosta yms. Ja kuitenkin, minullakin on neljä lasta, kaikki jo aikuisia. Että silleen......
Minä olen rentoutunut melkein koko kesän rantaterassilla auringossa. Välillä on ollut seurana joku jo isoista tyttäristä. Iltaisin ollaan tehty yhdessä ruokaa ja pelattu pelejä ja käyty kaupungilla ja syömässä ulkona. Mulla on loistava perhe ja ihanat lapset.
Yksin jäätkin, jos et koskaan pese vaatteitasi. Hyi!
"Juu, ihan oikeasti nautin tästä kitinän kuuntelusta, passaamisesta, riitojen selvittelystä, ylimääräisistä kotitöistä ja revähtäneestä römpsästäni. En haluaisi mitään muuta maailmassa!"