Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rentoudun auringossa.ONNEKSI en tehnyt lapsia!!

Vierailija
16.08.2015 |

Aaah .saan olla vapaaana ja rentoutua samaan aikaan perheelliset siivoaa laittaa ruokaa. Vaihtaa vaippoja stressaa imettää ja pesee pyykkiä jne. Mulla ei huolen häivää. Olen tyytyväinen. Ei stressiä voin muuttaa vaikka Zimbabween tehdä mitä huvittaa kysymättä exien lupia tai sossujen tms. hahaha .säälittää nuo kotiorjat!!!!!siitäs saitte!!

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono, ei jatkoon...

Vierailija
2/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perheellinen heräsin pari tuntia sitten ja siitä asti olen vain hengaillut kahvikupillisen kanssa. Enkä todellakaan aio tänään siivota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minä olen töissä vielä pari tuntia...

Vierailija
4/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä se mieli muuttuu! Olet niin nuori :)

Vierailija
5/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei oo jaloissa 24/7 joku kirkuva lauma penikoita!! Valitsin oikein.Saan rentoutua ja olla vaan. NAUTTIA.

Vierailija
6/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä sääliäsi kaipaa... :) Huomautan vaan, että tämä kotiäitiys voi olla ihan positiivinenkin juttu. Meinaan että nautin tästä arkisesta aherruksesta lasten kanssa ihan suunnattomasti, enkä osaisi muuta kuvitellakaan. Tai ei tartte kuvitella, kun olen joskus lapseton ollut ja muistan, ettei se ollut mun elämäni tarkoitus. Mutta provoksihan sä tämän aloituksen teitkin. :) Pusuja sinne sun maailmasi autuuteen!

Vierailija
7/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 40+ . Ei tule lapsia ellen adoptoi. Mutta en taida...Miksi??

Vierailija
8/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyöri minunkaan jaloissa kun ovat naapurin pihassa leikkimässä ja mää istun rauhassa nauttimassa aurinkoisesta päivästä...lapsikin on tosin jo isompi...

Vierailija
9/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, mulla on lapset mutta saan kyllä silti löhöillä koko päivän aina kun haluan.

Vierailija
10/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok :) Kiva että nautit elämästä. Itsekin heräsin joskus 10:30. Join kahvia, pesin koneellisen pyykkiä. Sen jälkeen olen lueskellut uutisia ja tätä palstaa, nyt syön pizzaa :)

Vierailija
11/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh saa kait sitä lastenki kanssa aurinkoa otettua xd Tuolla nuo leikkii varjossa hiekkiksellä kun mä makaan auringos ja selaan avta...

Vierailija
12/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin lapseton, mutten käsitä miksi siitä pitäisi lesottaa ja nälviä toisia. Omassa elämässä riittää elämistä muutenkin.

Vierailija
13/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:12"]Ok :) Kiva että nautit elämästä. Itsekin heräsin joskus 10:30. Join kahvia, pesin koneellisen pyykkiä. Sen jälkeen olen lueskellut uutisia ja tätä palstaa, nyt syön pizzaa :)
[/quote]

Niin ja neljä lasta.

Vierailija
14/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks lasta, teinejä jo. Mikäs tässä loikoillessa, kohta toinen heistä kokkaa koko perheelle. Toisen aion maanitella illemmalla puutarhatöihin kanssani. Ei ne lapset aina oo stressaavia imetettäviä...

Vierailija
15/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:14"]Olen itsekin lapseton, mutten käsitä miksi siitä pitäisi lesottaa ja nälviä toisia. Omassa elämässä riittää elämistä muutenkin.
[/quote]

Lesomista ja nälvimistä harrastetaan, eli kiusataan silloin kun itsellä on paha olla. Silleenhän jo pikkulapset kurjuuttaan purkavat. Tasapainoisella ja onnellisella ei ole mitään syytä kiusaamiseen.

Vierailija
16/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalalla nyt ja koneella. Lapsia 4.

Vierailija
17/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lepäilen aurinkotuolissa, lapset leikkivät pihalla ja käyvät välillä esittelemässä puuhiaan. Nyt rakentelevat eläinhotellia jo toista tuntia, niin söpöä. Mihinkään en niitä vaihtaisi.:) Itse asiassa jo suunnitellaan kolmosta kun alkaa olla niin helppoa.

Vierailija
18/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leveilisi lapsettomuudella.

Vierailija
19/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilin nähdessäni otsikon. Ihan samat fiilikset, vaikka en uskaltaisi tätä kenellekään sanoa ääneen. Onneksi onneksi ei ole tullut koskaan pakottavaa tarvetta hankkia lapsia. Lapseton elämä on niin paljon mukavampaa ja antoisampaa.

Vierailija
20/60 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:12"]

Njaa, mulla on lapset mutta saan kyllä silti löhöillä koko päivän aina kun haluan.

[/quote]Helppo kai löhöillä, kun yhteiskunnan tuet juoksevat koko ajan. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi