Mitä liikuntaa olet harrastanut tänään?
Kommentit (63)
Pessyt ikkunat ja harrastanut seksiä.
Frisbeegolfia pari tuntia. Mukavaa oli.
Tunti tanssia ja puolen tunnin kehonhuolto.
Olen vähän väliä rampannut olkkarissa pyytämässä vaimoa sänkyyn. Erävoitot toistaiseksi 6-0 Carpetvista.fi:lle.
Siivonnut hikipäisenä ja toiveissa sama kuin edellisen kommentoijan kakkosaktiviteetti.
Imuroinut, mopannut, pyyhkinyt pölyt, vienyt paperit keräykseen, siivonnut vaatehuoneen, leikittänyt kissoja.
Hiki tuli.
En vielä mitään. Myöhemmin menen salille ja spinningiin.
Olin retkellä miehen tyttöjen kanssa (ovat 4 ja 6 vuotiaat). Käveltiin metsässä muutama kilometri, nelivuotias tuli mun pyörän peräkärryssä ja 6-vuotias pyöräili itse. Pyöräiltiin kolmisen kilometriä. Lisäksi haettiin kaupungilta tytöille uudet paidat ja lelut, potkulaudoilla ja minä kävellen.
Joogaa ja kävelylenkki, illalla hiit.
Kotijumppaa. Leuanvetoa ja käsisarjat. Illalla metsälenkki kävellen
Maastopyöräilyä reilut 23 kilometriä. Lisäksi 4km juoksulenkki, jalat on ihan hapoilla.
Pyöräillyt 18km, kävellyt 3km ja hölkännyt 4km. Kohta lähen vielä tekemään lihaskuntotreenin.
Juoksin noin 10km, jonka jälkeen tunnin rauhallinen kävelylenkki koirien kanssa, pari kolme kilsaa :o)
Vaunuilin noin tunnin ajan meidän pienen kanssa.
Tulihan sitä taas fillarilla polkaistua semmoinen 60-70 km, ja sama meno jatkunee vielä vähintäänkin muutaman päivän. Kunnes viikon puolivälissä sitten (ikävä kyllä) tämän elokuun osalta on liikunnassa ´´pikku-tauko´´, jos ja kun vesisateet alkavat. Mutta täytyy kyllä sanoa etten ole koskaan vielä kokenut tällaista elokuun loppua, että aurinko posottaa toista viikkoa lähes pilvettömältä taivaalta. Välillä on tätynynyt melkein ´´itseänsä nipistää´´, että voiko tällainen olla edes totta. On ollut kyllä tosi hauska nähdä kuinka ihmiset ovat olleet aivan erityisen ystävällisiä liikenteessä toisilleen. Toisaalta se saattaa johtua myöskin siitä, että aivan viimeaikoina on sattunut muutamia todella surullisia liikenne onnettomuuksia: elikkä etenkin autoilijat ovat olleet aivan erityisen varovaisia.