muita sairaanhoitajia joita hoitotyö ei kiinnosta?
Itse vieläpä hiljattain valmistunut, mutta varsinkin viimeisin harkka vei koko homnalta kiinnostuksen. Onko muita?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:41"]Psykiatriselta puolelta löytyy kans päivätyötä. On siistiä ja fyysisesti kevyttä.
[/quote]
Miksi alapeukku?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:59"]
Itse vieläpä hiljattain valmistunut, mutta varsinkin viimeisin harkka vei koko homnalta kiinnostuksen. Onko muita?
[/quote] Täällä! Tuskastuneena mietin, mihin muualla näillä papereilla voisi mennä töihin?!
Kyllä muutkin tekevät vääriä valintoja. Olennaista on tehdä korjausliikkeet.
Samoin mietin minäkin! Nyt päivätyössä joka ok, mut osastot oksettaa. Onko sulla työkokemusta? T. Ap
Täällä kans yksi! Tosin valmistun vasta muutaman viikon päästä. Missä, ap oot töissä? Mihin oot suuntautunut?
Ei oikein ollu mitään suuntautumista meillä. Läytiin vähä kaikkee vika vuos. Mielenterveyttä, akuuttia yms. Nyt ksh ja tällä puolella haluan ollakkin, jos muuta alaa en keksi.
Ollen ollut jo yli kymmenen vuotta sairaanhoitajana. En voi sanoa, että hoitotyö ei kiinnosta, mutta raskas, kiireinen työ kolmessa vuorossa vie kaikki voimani. Alaa harkitseville kehoitan miettimään tarkoin. Itse olen alkanut tosissani miettiä ammatin vaihtoa. Arvostan hoitoalan ammatteja, mutta en haluaisi enää uhrata työlle kaikkia voimavarojani.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:04"]
Samoin mietin minäkin! Nyt päivätyössä joka ok, mut osastot oksettaa. Onko sulla työkokemusta? T. Ap
[/quote] Ei ole vielä työkokemusta, enkä edes halua. :( Haluaisin myyntialalle, koska se olisi minulle ominaista työtä.
Luulis ksh:saa riittävän töitä, että oo siä kunnes keksit mitä haluat tehdä.
Psykiatriselta puolelta löytyy kans päivätyötä. On siistiä ja fyysisesti kevyttä.