Paljonko olet rahaa lahjoittanut Ukrainalaisten hyväksi?
Kommentit (71)
Olisko 200 e yhteensä tähän mennessä. Plus Suomeen tulleille ukrainalaisille naisille ja lapsille ison määrän uudenveroista tavaraa (joita pyydettiin keräyksessä).
Annoin asunnon käyttöön yksinhuoltaja äidille.
Eiköhän ne tuolla Arkadianmäellä ja Brysselissä sen tiedä.
Olisko jotain 10-20 e. Olen sairaseläkeläinen, niin se on minulle iso raha. Laitan varmaan lisää jossain vaiheessa.
Verojen muodossa tuen, on ihan riittävästi.
Yrityksel lahjoittaa jonka jälkeen nostaa hintoja että saa rahat takaisin kunta lahjoittaa, valtio lahjoittaa sekä eu lahjoittaa niin miksi minun tarvitsisi lahjoittaa vielä lisää kun kaikki edellä mainitut lahjoitukset annetaan minulta ja muilta veromaksajilta kerätyistä rahoista
Rahaa en ole antanut, mutta paikallisessa roskalava ryhmässä lahjoittelin ukrainalaisille hyvää käyttötavaraa. Selvisi sitten että siellä yksi ihminen pyyteli muka ukrainalaisille hyvää tavaraa (ja puhelimia, läppäreitä, ipadeja, elektroniikkaa), mutta otti itselleen ja myi ne.
40e unicefin kautta. Ei ole paljoa mutta olen hoitovapaalla ja jokainen euro pitää laskea.
Rahaa en ole lahjoittanut, mutta annoimme talviasuttava kesämökkimme käyttöön/asunnoksi ukrainalaiselle isoäidille, hänen tyttärelleen ja hänen kahdelle lapselleen
En yhtään. Ostin kuormaan terveyssiteitä, kasvopyyhkeitä ja eri kokoisia vaippoja.
Yht. 225e, josta 100 meni suoraan yhdelle pakolaisperheelle ja loput järjestöjen keräyksiin.
Millä aikavälillä? Olen lahjoittanut 3v kuukausittain 20€. Nyt sodan aikaan varmaan 150€ rahana ja ruokana, täällä on ruokakeräys.
50e köyhäilevän osa-aikatyöläisen palkalla, myöhemmin ehkä lisää kun käteen jää ja on itse pari pizzaa tai muuta ekstraa saanut välissä nautittua
Lahjoitin Lääkärit ilman rajoja -järjestön kautta heti sodan alettua niin paljon kun pystyin.
500 tai 600 euroa, muutamassa erässä (siksi en muista tarkkaa yhteissumma). Jatkan lahjoittamista jatkossakin.