Keskivertosuomalaisen älykkyysosamäärä on 100. Toisessa galaksissa olevan keskivertoavaruusolion älykkyysosamäärä voi olla 100 000 000 000.
Kommentit (24)
Kylmää faktaa kaikille rasseille, jotka luulevat suomalaisten olevan universumin älykkäin kansa. Beetel-Kluftonlaiset nauravat kaulaeviinsä!
Verrattuna mihin? Maan asukkaisiin? Muussa tapauksessa heillä on todennäköisesti erilainen tapa mitata älykkyysosamäärää. Siis osamäärää, missä 100 on keskiarvo.
Se, että avaruusörkin älykkyysosamäärä on 100 000 000 000, ei tarkoita sitä, että avaruusörkki olisi viisas. Älykkyys ja viisaus ovat eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kylmää faktaa kaikille rasseille, jotka luulevat suomalaisten olevan universumin älykkäin kansa. Beetel-Kluftonlaiset nauravat kaulaeviinsä!
Älä n*kke valita. Aina voi palata takaisin sinne mistä on tullutkin.
Itse asiassa suomalaisten keskimääräinen älykkyys on laskusuunnassa. Ollaan tiputtu jo niiden maiden joukkoon, joissa se on alle 100. Vuonna 2025 mittauksissa oli 99.97.
Maailman tilastoissa kärjessä ovat Hong Kong 107,73, Etelä-Korea 106,97 ja Kiina 106,48.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa suomalaisten keskimääräinen älykkyys on laskusuunnassa. Ollaan tiputtu jo niiden maiden joukkoon, joissa se on alle 100. Vuonna 2025 mittauksissa oli 99.97.
Maailman tilastoissa kärjessä ovat Hong Kong 107,73, Etelä-Korea 106,97 ja Kiina 106,48.
Mistähän tämä lasku johtuu? Olen kuullut että etevimpien tiedemiesten ryhmä on tarkastellut tätä arvoitusta, mutta hekin joutuivat pikaisesti luovuttamaan.
Eli heillä keskimääräinen tarkoittaisi 100 000 000 000? Voitaisiinhan täälläkin vaihtaa ja määrittää, että keskiverto älykkyysosamäärä onkin vaikka 100 000 000 000 000 000 000 000 000.
Mitä tämä kovin suurelta tuntuva luku määrittäisi? Pitäisikö sen perusteella suoriutua kaikesta helposti, luovasti ja paremmin kuin vaikka ns. tämä maan äo 100. Miten ja missä asioissa? Olet kuitenkin pohtinut asiaa.
t. Äo ihan julmetun korkea, mutta elämä varmaan aika lailla samaa säätöä kuin muillakin
Keskivertosuomalaisen älykkyysosamäärä on AINA 100.
Keskivertoavaruusörkin älykkyysosamäärä on AINA 100.
Näin tämä asteikko on määritelty.
Vierailija kirjoitti:
Ooh! Mutta onko niillä laatikkoleuka?
Voi ottaa minkä tahansa muodon esiintymässä alkeellisimmalle olioille.
Niin ja jossain on kuu joka on juustoa.
Epäilen vahvasti, että suomalaisen älykkyys on arvioitu reippaasti ylikanttiin🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tämä lasku johtuu? Olen kuullut että etevimpien tiedemiesten ryhmä on tarkastellut tätä arvoitusta, mutta hekin joutuivat pikaisesti luovuttamaan.
Yleisesti Euroopassa laskee ja Aasiassa ja Afrikassa nousee. Tosin Afrikka on edelleen matala, mutta suunta on kovaa vauhtia ylöspäin. Mielenkiintoista on, että esim. Yhdysvalloissa ja Australiassa ei laske. Eurooppa siis on se, joka taantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti Euroopassa laskee ja Aasiassa ja Afrikassa nousee. Tosin Afrikka on edelleen matala, mutta suunta on kovaa vauhtia ylöspäin. Mielenkiintoista on, että esim. Yhdysvalloissa ja Australiassa ei laske. Eurooppa siis on se, joka taantuu.
Kyllähän ÄO on laskussa Yhdysvalloissakin. Sukupolvi X, joka on syntynyt vv. 1965-1980, omaa mittaushistorian korkeimman älykkyysosamäärän, jonka jälkeen syntyneiden joukossa älykkyysosamäärä on kääntynyt lasku-uralle.
Voi hyvinkin olla mahdollista. Se selittäisi myös hyvin, miksi heitä ei täällä ole näkynyt. Makaavat riippareissa ja naureskelevat omille ja toistensa pieruille.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että suomalaisen älykkyys on arvioitu reippaasti ylikanttiin🤔🤔
Psst... se on yläkanttiin, ei YLIkanttiin.
No ei toi ihan huono teoria ole. Täällä aina puhutaan ufojen yhteydessä , miten ei voi olla, koska fysiikan lait. Mutta jos on tuon tason älykkyys, niin sekin ongelma on ratkottu.....ehkä jopa kumottu.
Ooh! Mutta onko niillä laatikkoleuka?