Paljonko olet rahaa lahjoittanut Ukrainalaisten hyväksi?
Kommentit (71)
Teimme sellaisen päätöksen henkilöstön kanssa, että tämän vuotiset kulttuuri-ja liikuntasetelit jätetään väliin, ja säästyvä summa laitetaan menemään Ukrainaan.
Teboilin kortit vaihtui toiselle kotimaiselle toimijalle sodan ensimmäisellä viikolla.
Ukrainaan laitoin 24 000euroa.
En yhtään mutta ostin Ukrainassa valmistettua ketsuppia ennen kuin se loppui kaupasta. Toimeentulotuesta ei paljon almuja anneta.
Rahaa pari tonnia, varusteina kolme tonnia.
En yhtään, ei ole varaa edes hyvään ruokaan niin en viitsi muualle lähettää.
En suoraan yhtään mutta ainakin Xtran ketsuppi valmistetaan Ukrainassa ja sitä on tullut ostettua lukuisat kerrat. Sitä kautta olen siis "tukenut" Ukrainaa joskus. Tällä hetkellä sitä ei kuitenkaan taida olla enää missään kaupassa.
Amnesty, pelastakaa lapset. Reilu satanen.
Joku trolli tuossa yläpuolella väittää, että tuo video on Mariupolista. Ei ole, tai ehkä joku lyhyt pätkä on.
Vasemmassa alakulmassa on paikannimiä.
Mutta kovin paljoa en Putlerin kumartajia (tai kumartamaan pakotettuja) viitsi katsella.
Kirkon Ulkomaanavun avun kautta 50 e. Lisäksi olen auttanut kalustamaan paikkakunnalle tulleiden ukrainalaisten asuntoja ja tutuksi tulleelle perheelle olen vienyt ruokakasseja.
Vierailija kirjoitti:
Joku trolli tuossa yläpuolella väittää, että tuo video on Mariupolista. Ei ole, tai ehkä joku lyhyt pätkä on.
Vasemmassa alakulmassa on paikannimiä.
Mutta kovin paljoa en Putlerin kumartajia (tai kumartamaan pakotettuja) viitsi katsella.
Niin, videon otsikko on suomennettuna, että voitonpäivän paraateja lukuisissa vapautetuissa kaupungeissa Ukrainassa.
Mariupolista on yksi pätkä.
Tässä on Mariupolin voitonparaatista pidempi reportti, jonkun kolmannen maan uutistoimiston välittämänä. Normilta näyttää silti.
Haha, jännä miten tavallinen kansa on kaduilla juhlimassa Venäjän vapauttamissa paikoissa. Eipä näytä pakotetulta...
Valehteleeko Amerikka meille?
En senttiäkään.