Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pieni ja pyöreä nainen miesten mielestä kaunis?

Vierailija
12.03.2022 |

Vai onko yli 170 cm ja noin 55 kg nainen hotimpi. Itse olen 156 cm ja 68 kg, enkä miehiä näytä kiinnostavan.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 157 cm / 66 kg eli sellainen pienesti palleroinen ja voin kertoa että vientiä olisi vaikka kuinka paljon. 😊 Monet ihan hoikat ja sporttisetkin miehet ovat kiinnostuneita, mitä oikeasti pidän itsekin vähän yllättävänä.

Ehkä se on kokonaisuus mikä tässä siis oikeasti ratkaisee ja hyvä niin. 

Vierailija
62/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä läskeistä. Osa pitää osa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole noissa painoissa kaunis, koska mulla kaikki ylimääräinen kertyy mahaan, naamaan ja kaksoileuoiksi. On jo melkoinen kaljavatsa tuossa painossa. Mutta toisaalta mulla on suunnilleen samanmittainen kaveri, joka näyttää tuollaisessa painossa tosi hyvältä, pehmeän kurvikkaalta. Riippuu niin siitä, miten rasva kullakin kehossa jakaantuu. Tällaisten mun tapaisten "kaljamahaan taipuvaisten" on parempi pysyä hoikempana, jos haluaa ulkonäöllään ketään hurmata :D 

Vierailija
64/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin. Oma mies on pitkä ja aina kehuu pussauskorkeutta, koska olen itsekin pitkä ja hoikka.

Lyhyen ja paksun kanssa hän tuskin voisi olla. Ei edes silmät osu heihin kadulla ja seksi vaikeaa ihan eri kokoisen kanssa.. ja jos vielä paljon läskiä, niin tuskin helpottaa..

No ei tuo pituusjuttu seksiä vaikeaksi tee... Meillä mies 195 cm, minä 160 cm, ei mitään ongelmia seksitouhuissa :D Toki jotkut muuten tykkää pidemmistä ja se on tietysti täysin ok. Mun mies tykkää erityisesti "taskuvenuksista" eli siroista lyhyistä naisista.

Vierailija
65/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin kauneus ja seksikkyys on jokseenkin eri asioita. Voit olla noilla mitoilla kaunis mutta et ehkä vetoa miehiin, jotka haluavat seksiä. Kaikki eivät katso ulkokuorta mutta ehkä et itsekään ole valmis kompromisseihin?

Olen itse 160/48 ja päät kääntyy. Kun olin 65-kiloinen, olin miehille kuin näkymätön. Täysin sama nainen ja tyyli. Kun laihduin takaisin entisiin mittoihin, aloin taas saada katseita. En niitä ole hakenut mutta eihän niitä voi olla huomaamatta. Jopa rakas aviomieheni, joka on aidosti rakastanut sisintäni ulkomuodosta riippumatta kohta 20 vuotta, haluaa seksiä huomattavasti enemmän nyt, kun olen taas hoikka. Ymmärrän tämän täysin. Hänkin on hotimpi hoikkana.

Yleensä tämä menee ihan toisinpäin, eli jos ihan ulkonäköihanteesta puhutaan, useimmille se on hoikempi nainen, mutta seksikäs voi olla muhkumpikin. 

Vierailija
66/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://static.vecteezy.com/system/resources/previews/032/096/265/large…

Thoudellakin!!!! Luut on koiruleille, kjäh kjäh. Mua katsoo sillä simmulla nuoretkin miehet meidän officella.

Vierailija
67/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin. Oma mies on pitkä ja aina kehuu pussauskorkeutta, koska olen itsekin pitkä ja hoikka.

Lyhyen ja paksun kanssa hän tuskin voisi olla. Ei edes silmät osu heihin kadulla ja seksi vaikeaa ihan eri kokoisen kanssa.. ja jos vielä paljon läskiä, niin tuskin helpottaa..

No ei tuo pituusjuttu seksiä vaikeaksi tee... Meillä mies 195 cm, minä 160 cm, ei mitään ongelmia seksitouhuissa :D Toki jotkut muuten tykkää pidemmistä ja se on tietysti täysin ok. Mun mies tykkää erityisesti "taskuvenuksista" eli siroista lyhyistä naisista.

Tuollaiselle parimetriselle miehelle mukava kokemus hyppyyttää panonukkea kalun päällä ja muutenkin käsitellä miten nyt milloin sattuu tykkäämään, me like!

Vierailija
68/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taskuvenus sytyttää.

Taskuvenus on pieni ja siro, ei mikään ihrapallero.

Jos se on Villendorfin sellainen?

Vierailija
69/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan introvertit mököttäjät jaksa kiinnostaaa.

Vierailija
70/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kaunis tai sitten ei. Ei voi sanoa näkemättä kasvoja.

Vierailija
71/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä joku aina raivoaa ylipainosta?

Sairaalloisen lihava harvaa viehättää, mutta lievästi  lihava voi monelle olla hot.

Ei minulle ainakaan 30 bmi olisi mikään ongelma, jos muuten miellyttäisi.

Paitsi pituuden ja painon suhde, vartalon mittasuhteet muutenkin vaikuttavat viehättävyyteen, tiimalasi ja päärynä säilyttävät vetovoimansa korkeampiin bmi-lukuihin kuin vaikkapa omenavartalo.

Ja tietysti toisinaan jossain ihmisessä on vetovoimaa, vaikka vartalo ei  omia mieltymyksiä vastaakaan. Tämä on tälle taskuvenuksista jauhavalle ilmeisesti uncelille tietenkin käsittämätön asia: nainen on ihminen, eikä leikkikalu.

T: mies 52v

Vierailija
72/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelille siis.

Vierailija
73/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 52 on oikeasti nainen, joka näyttää tältä:

https://tv-fanatic-res.cloudinary.com/iu/s--0EFzoIQY--/c_thumb,d_tv-fan…

Vierailija
74/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
75/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tykkää lihavista. No ehkä joku häiriintynyt perverssi. Paras on kurvikas 155cm. Kurvikas ei tarkoita ylipainoista vaan tiimalasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä