Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pieni ja pyöreä nainen miesten mielestä kaunis?

Vierailija
12.03.2022 |

Vai onko yli 170 cm ja noin 55 kg nainen hotimpi. Itse olen 156 cm ja 68 kg, enkä miehiä näytä kiinnostavan.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pieni ja pyöreä", voi vttu nyt oikeesti. Koko käsite on oksymoroni. Valtava ihrakasa EI voi olla pieni, vaikka olisikin lyhyt.

Vierailija
42/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pieni ja pyöreä on kauniimpi kuin iso ja pyöreä.

Keskimäärin miesten ihannekumppani on miestä itseään noin 10 cm lyhyempi, mikä tarkoittaa että melkein jokaiselle löytyisi näillä "kriteereillä" ihannetta vastaava kumppani. Tosin 170 cm pitkä nainen on korot jalassa melkein kaikkien miesten näkökulmasta liian pitkä eli ap:n on turha laittaa korkoja jalkaan ollakseen viehättävämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen mies joten kelpaisit minulle ainakin.

Miten sinun ylipainosi liittyy naismakuusi? En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajatusta. Tietenkin laiha voi tykätä lihavasta ja lihava laihasta.

Vierailija
44/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

198cm ja 113-kiloinenkin voi olla kaunis

Vierailija
45/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus ei ongelma, mutta olet ylipainoinen. Ylipaino = ongelma.

No tuossa esimerkissä oleva ylipaino ei vielä ole mikään ongelma, jos nainen on muutoin ok tyyppi ihmisenä.

Kyllä naisessa saa sitä pyöreyttä olla, sellainen nainen on lämpöinen ja pehmeä ja pieni kainalossa.

M. 38

Et ole tosissasi. Lähes 70-kiloinen LYHYT nainen. Painoindeksi lähentelee 30:tä, joka on lihava.

No minä olen 158 ja liki lähellä 70 kg enkä ole lihava. Puolmaraton ja parin sadan pyöräily sujuu vaivatta. Monet yli 10 kg kevyemmät näyttävät rinnallani lihavemmilta.

Ohhoh.. painoin saman pituisena yli 10 kiloa vähemmän juuri ennen synnytystä ja oli ylimääräistä, semmoinen jumppapallon kokoinen maha.

Vierailija
46/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kunhan nainen pyllistää. Tällöin löysä hanuri kiristyy ja se toinen "pieni ja pyöreä" on mukavasti tarjolla siinä kirkkoveneen yläpuolella.

Vierailija
47/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin. Oma mies on pitkä ja aina kehuu pussauskorkeutta, koska olen itsekin pitkä ja hoikka.

Lyhyen ja paksun kanssa hän tuskin voisi olla. Ei edes silmät osu heihin kadulla ja seksi vaikeaa ihan eri kokoisen kanssa.. ja jos vielä paljon läskiä, niin tuskin helpottaa..

Vierailija
48/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kehonkoostumusmittaus. Lihakset painavat enemmän kuin läski eli saatat olla hyvinkin timmi.

Vierailija
49/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kehonkoostumusmittaus. Lihakset painavat enemmän kuin läski eli saatat olla hyvinkin timmi.

Luultavasti naiskehonrakentaja tietämättään

Vierailija
50/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin. Oma mies on pitkä ja aina kehuu pussauskorkeutta, koska olen itsekin pitkä ja hoikka.

Lyhyen ja paksun kanssa hän tuskin voisi olla. Ei edes silmät osu heihin kadulla ja seksi vaikeaa ihan eri kokoisen kanssa.. ja jos vielä paljon läskiä, niin tuskin helpottaa..

Entäs jos miehesi tykkää sittenkin itsevarmoista naisista? ;)

Vierailija
51/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen mies joten kelpaisit minulle ainakin.

Miten sinun ylipainosi liittyy naismakuusi? En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajatusta. Tietenkin laiha voi tykätä lihavasta ja lihava laihasta.

Ehkä taustalla on ajatus, että samantyyppisen ihmisen seurassa on helpompi olla rentona kuin täysin erityyppisen. Tässä tapauksessa samanlaisuus tarkoittaa siis sitä, että molemmilla on ylipainoa. Toinen kenties ymmärtää ja hyväksyy. Toki makuja on erilaisia.

Vierailija
52/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan ällöttävä porsas.

Vierailija
53/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuupi miehestä. Jollekin joka on hakemassa "arm candya" (ie kavereille esiteltävää babea että itse näyttäisi paremmalta) niin ei kelpaa, ei toivoakaan. Toisaalta, ei meistä kukaan pysy samannäköisenä loppuikäänsä, joten jollekulle joka on vaimoa hakemassa varmaan kelpaa ihan hyvin.  Sehän on ihan herrassa miltä nainen näyttää jo lapset synnytettyään, ja vanhana kukaan ei ole hyvännäköinen.

Vierailija
54/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiti Kokkonen on pieni ja pyöreä, koska ei ole sellaista termiä kuin lyhyt ja pyöreä.

Anna Abreu on taskuvenus.

Vierailija
55/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi moni ison ja leveän hanurin omaava ylipainoinen nainen innostuu jos mies kertoo olevansa peppumiehiä. Sitten tunkevat sitä hanuriaan naamalle jatkuvasti. Sama jos mies sanoo olevansa tissimies, heti innokkaana heilutellaan niitä roikkuvia sementtisäkkejä. Tuntuu olevan joku harhakäsitys, että mitä isompi niin sen parempi, eihän se niin mene. Peppumiehet katselee niitä normaalipainoisten naisten hyvänmuotoisia peppuja ja tissimiehet niitä sopivan kokoisia pystytissejä.

Vierailija
56/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naiseni on lyhyt pullukka ja todella kaunis. En ottaisi mitään luuviulua.

mies54v

Vierailija
57/75 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on läski, oli pitkä tai ei.

Vierailija
58/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

156 cm ja 68kg....Hmm...kyllä kiinnostaisi 😊

Vierailija
59/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ainakin kuin tällainen 175 cm ja 58 kg. Olen ollut vuosikausia yksin, kun miehiä ei kiinnosta. Sen sijaan tuntemani lyhyet ja pulleat naiset ovat hyvinkin haluttuja parisuhteeseen, myös niiden miesten kanssa joista minäkin olisin ollut kiinnostunut.

Vierailija
60/75 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoiset naiset ovat halutumpia kuin pyöreät, mutta osa pitää nimenomaan pyöreistä, jotkut molemmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi