Onko pieni ja pyöreä nainen miesten mielestä kaunis?
Vai onko yli 170 cm ja noin 55 kg nainen hotimpi. Itse olen 156 cm ja 68 kg, enkä miehiä näytä kiinnostavan.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei ongelma, mutta olet ylipainoinen. Ylipaino = ongelma.
No tuossa esimerkissä oleva ylipaino ei vielä ole mikään ongelma, jos nainen on muutoin ok tyyppi ihmisenä.
Kyllä naisessa saa sitä pyöreyttä olla, sellainen nainen on lämpöinen ja pehmeä ja pieni kainalossa.
M. 38
Et ole tosissasi. Lähes 70-kiloinen LYHYT nainen. Painoindeksi lähentelee 30:tä, joka on lihava.
No minä olen 158 ja liki lähellä 70 kg enkä ole lihava. Puolmaraton ja parin sadan pyöräily sujuu vaivatta. Monet yli 10 kg kevyemmät näyttävät rinnallani lihavemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taskuvenus sytyttää.
Taskuvenus on pieni ja siro, ei mikään ihrapallero.
Alkuperäinen taskuvenus on Willendorfin venus.
Itse olen kyllä enemmän tykästynyt gaselleihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taskuvenus sytyttää.
Taskuvenus? Et vissiin ainakaan ap:sta puhu. Selkeä ylipaino. Ei fiksua eikä varsinkaan kaunista.
Miksi ylipainoista ihmistä sanotaan pyöreäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei ongelma, mutta olet ylipainoinen. Ylipaino = ongelma.
No tuossa esimerkissä oleva ylipaino ei vielä ole mikään ongelma, jos nainen on muutoin ok tyyppi ihmisenä.
Kyllä naisessa saa sitä pyöreyttä olla, sellainen nainen on lämpöinen ja pehmeä ja pieni kainalossa.
M. 38
Et taida hahmottaa yhtään, mitä tuossa pituudessa tarkoittaa lähes 70 kiloa. Ei ole sama asia kuin jos 178-senttinen mies on 70 kiloa.
Kelpaa mulle. Vaimoni on just tollanen. Ja tärkein ihminen mulle koko maailmassa.
-eri
Kuka v i t t u p ä ä poistatti kommenttini wttä on ollut ja oli kaunis? :D
Ei helvetti mitä tuhkamunia liikenteessä :D
Ensinnäkin kauneus ja seksikkyys on jokseenkin eri asioita. Voit olla noilla mitoilla kaunis mutta et ehkä vetoa miehiin, jotka haluavat seksiä. Kaikki eivät katso ulkokuorta mutta ehkä et itsekään ole valmis kompromisseihin?
Olen itse 160/48 ja päät kääntyy. Kun olin 65-kiloinen, olin miehille kuin näkymätön. Täysin sama nainen ja tyyli. Kun laihduin takaisin entisiin mittoihin, aloin taas saada katseita. En niitä ole hakenut mutta eihän niitä voi olla huomaamatta. Jopa rakas aviomieheni, joka on aidosti rakastanut sisintäni ulkomuodosta riippumatta kohta 20 vuotta, haluaa seksiä huomattavasti enemmän nyt, kun olen taas hoikka. Ymmärrän tämän täysin. Hänkin on hotimpi hoikkana.
Nuorena ollessaan nätti kuin sika pienenä.
No ihan puhtaasti makuasioita. Onneksi oma mussukka tykkää, vaikka olen keskivertoa lyhyempi nainen ja pulska :)
Kyllähän niillä misseillä on useimmin muodot kohdillaan. Vaikka onhan se pyöreäkin muoto.
Olen ylipainoinen mies joten kelpaisit minulle ainakin.
Aloittaja on 2,5kg päässä merkittävästä ylipainosta, joten ei ole pieni. Lyhyt toki. Terveen näköiset naiset ovat viehättävimpiä, ei ylipainoiset eikä alipainoiset.
Testaa,laihduta vaikka 15kg ja katso miten miehet sitten reagoi.
Noh, oman kokemukseni perusteella peli on menetetty ainakin Tinderissä.
Olen kasvoiltani kaunis, pituus 168. Painoindeksi oli eron jälkeen 24. En ollut muodoton möhkäle, enkä mikään jättimäinen. Isot rinnat tasapainottavat. Mutta olihan niitä kiloja omaan makuuni ehkä 5 liikaa. Eron jälkeen menin Tinderiin, ja kävin treffeillä noin puoli vuotta ihan urakalla. Vaikeaa oli. Tapasin noin 30 miestä, ennen kuin löysin miesystäväni.
Nyt olen pudottanut painoa sen 5 kiloa, ja olen itse tyytyväinen. Luonnollisesti en pääse nyt testamaan, olisiko menenkki parempi.
Deittailin ikäisiäni (-2/+9 v) nelikymppisiä miehiä. Kovin valikoivilta tuntuivat, vaikka suurin osa oli ihan tavallisen näköisiä. Ja on minussa toki muutakin kuin ulkonäkö: olen koulutettu, omillani toimeentuleva ja asiat ihan mallillaan. Tällä paketilla ei selkeästi kuitenkaan ollut valinnanvaraa. Voi toki johtua iästä (42 v) ja kahdesta lapsesta, jotka ovat minulla vuoroviikoin.
Tiedostan hyvin, että jos nykyinen suhde ei kestä, niin mahikset uuteen vakavaan parisuhteeseen ovat aika mitättömät.
Pituus -110 on terveen naisen paino,kaikki muu friikkiä ylipainoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen nainen on paras. Ylipaino ei ole viehättävää.
Sporttinen nainenkin voi olla ylipainoinen
Kai nyt kun pelkkä salikortti tai trikoopöksyt oikeuttaa kutsumaan itseään tinderissä "sporttiseksi".
Mulla tulee sporttisesta mieleen sellainen henkilö joka pukeutuu tuulipukuun ja verkkareihin aina. Eli enemmän pukeutumistyyli kuin liikkumisharrastus.
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen nainen on paras. Ylipaino ei ole viehättävää.
Sporttinen nainenkin voi olla ylipainoinen
Kai nyt kun pelkkä salikortti tai trikoopöksyt oikeuttaa kutsumaan itseään tinderissä "sporttiseksi".
Mulla tulee sporttisesta mieleen sellainen henkilö joka pukeutuu tuulipukuun ja verkkareihin aina. Eli enemmän pukeutumistyyli kuin liikkumisharrastus.
?? Okei. Kyllä valtaosalle sporttinen varmaan tarkoittaa sellaista, jolla liikuntaharrastukset ovat osa jokapäiväistä elämää. Se voi sitten näkyä pukeutumisessa tai ehkä ei.
Se minkä takia jotkut naiset luulee ettei miehiä kiinnosta johtuu heistä itsestään. Ensinnäkin nykynaisia on vaikea lähestyä sillä naiset ovat niin itsenäisiä ettei niitä taida miehet, siis tavalliset miehet, kiinnostaa. Ja monien luulee olevan varattuja ja naimisissa, ainakin niiden kauniiden. Ja tätähän ei voi ennalta tietää ja pakkeja tuskin kukaan haluaa. Et oo tainnut miettiä tuota kiinnostus/pariutumis asiaa miesten kannalta?
Tai sitten et vain liiku fiksujen miesten parissa. Tuommoinen pieni pyöreys ei ole mikään este, jos mies on kiinnostunut sinusta ihmisenä.