Mies ei tullut kotiin yöksi!
Lähti kaverin kanssa juhliin ja eikä ole vieläkään tullut kotiin. Joo tiedän on jonkin muijan kanssa. Täällä mietin vaan että mitäs nyt teen? Pitäisi kasata ajatukset jos ja kun tulee kotiin jossain vaiheessa.
Kommentit (202)
Hauskoja on kyllä myös nämä "joi vaan 3 olutta, oli tyrmäystippoja" -naiiviudet. Tuolla kaduilla varmaan on tuhansittain tyrmäystippamiehiä oikein taskut väärällään ties mitä tippaputkia, eikun kanistereita täynnä tyrmäystippoja, jotta kaikki jotka "otti vaan yhden" saadaan noin aina tainnutettua. Tai sitten vaan miehet joi enemmän mitä tunnustaa?
Siis mies heräsi JOSTAIN ASUNNOSTA :) ja meni sitten töihin sekoilemaan kun ei uskaltanut tulla kotiin eli heräsi siis jonkun eukon luota. Ja taas kerran oli muka tyrmäystippoja annettu...juu juu...kaikkea te akat uskotte. Mulkku sillä on korkeintaan kipee ja sitä on siellä päivystyksessä hoidattamassa. Luultavasti ei ole edes päivystyksessä vaan on lähipubissa parilla tai meni kaverin luo keksimään lisää satuja!
Salaperäinen ja paha tyrmäystippahemmo iski taas! Ja rehasi sitten miehen väkisin johonkin asuntoon.
Oikeasti se mies joi kaikki rahansa eli veti viinaa kaksin käsin ja meni jonkun naisen luo yöksi mistä sitten aamulla heräsi katuvaisena ja nyt pitää sepitellä satuja.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:44"]
Tee vessapaperi testi heti ku tulee kotii ni selvii onko käyny vieraissa...
[/quote]
En sitten tule tänään.
[/quote]
Mikä vessapaperitesti??
Ihme porukkaa täällä. Itse en tullut yöksi kotiin niin mies haki mut äsken kotiin ja tilasi mulle pizzaa.
Alkaa oikeesti huolestuttamaan, kun ei oo tullut kotiin. Eikä ole soittanutkaan.
Jos miehellä ei oikeasti ole "pää kainalossa" niin todella itsekästä olla ilmoittamatta että kaikki ok. Tosi kiva miettiä ja murehtia missä ukko luuraa. Ja lapsetkin pitää hoitaa kun ukko rymyää ties missä...
Asuuko miehen kaveri kaukana? Mä ehkä tuossa vaiheessa jo pakkaisin lapset autoon ja lähtisin tsekkaamaan tilannetta, kun ei kerran puhelimetkaan toimi.
Mene sen kaverin luo katsomaan ja kysymään löytyiskö mies sieltä?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:44"] Tee vessapaperi testi heti ku tulee kotii ni selvii onko käyny vieraissa... [/quote] En sitten tule tänään. [/quote] Mikä vessapaperitesti??
[/quote]
pari palaa vessapaperia ja mulkun ympärille. Mukavasti jää kii jos on polettu jotain. Ellei oo kalua käyny pesee kunnolla ennen kotii tuloa...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:44"]Mulla on ainaki mies ollu useita kertoja öitä pois kotoa, ku on tapana juoda niin paljo, että sammuu johonki. Ekoilla kerroilla olin kyllä vainoharhanen ja soittelin perään, nyt jo tottunu. Ja ei muuten haittaa vaikka pettää, niinhän minäkin teen.
[/quote]
Parisuhdeterapeutin mukaan miehet ja naiset pettää yhtä paljon.
[/quote]
Ihan yhtä väärin, aiheuttaa paskafiilikset sekä miehille että naisille.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:44"]
[/quote]
En sitten tule tänään.
Mies on edelleen hukassa. Nyt menee suoraan vastaajaan eli akku on loppunut. En katoamisilmoitusta vielä tee. Jos iltaan mennessä ei kuulu mitään, niin sitten teen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:38"] Saanko kysyä teiltä, arvon siskot: Oletteko tienneet miestenne juomistaipumuksista pariutuessanne heidän kanssaan? Itselläni on kokemusta yhden alkoholistin kanssa seurustelusta, ja se oli kyllä yhtä helvettiä. Pettämään hän tuskin pystyi, kun joi itsensä aina niin sekaisin, mutta kaikkea muuta ehdin kyllä lyhyen suhteemme aikana näkemään. Putkaöitä, mustelmia, hajotettuja ja hukattuja tavaroita, you name it. Tästä tapauksesta opin sen verran, että seuraava (ja siis nykyinen) mies onkin sitten lähes raitis, käy baarissa n. kerran vuodessa eikä koskaan juo itseään humalaan asti. Ihana, kiltti, tylsä ja maailman rakastettavin mies siis! [/quote] Mun mies ei juonut kuin pari kertaa vuodessa silloin alkuaikoina. Nyt kun on mennyt 20 vuotta, niin juo joka ilta jonkin verran. kun lähtee baariin, niin juo itsensä tolkuttomaan kuntoon. Olis pitäny osata ennustaa parin kymmenen vuoden päähän. [/quote] No eihän tuollaista kyllä pysty ennustamaan, se on totta. Jotakin osviittaa voi saada tarkkailemalla esim. sukulaisten taipumuksia (eksäni sisarukset olivat kaikki samanlaisia juoppoja), mutta joskus tulee ikäviä yllätyksiä. Itse olen täysin raitis, mutta en vastusta järkevää alkoholin käyttöä, minkä nykyiseni siis onneksi osaa. Toivottavasti teidän tilanteenne tuosta vielä korjaantuu!
[/quote]
Alkoholistien lapsi on ja vastusti itsekin nuorempana kännäämistä, koska oli nähnyt sitä paljon lapsena. Nyt sortumassa samaan. Ei tietenkään omasta mielestä. Minä olen myös täysin raitis.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:33"] Jos mies ei tule kotiin yöksi niin kyllä sunssa jotain vikaa on. Jos suhde on kunnossa niin näin ei tapahdu. Ilmeisesti mies ei vaan jaksa sinua. [/quote] Varmaan sitten niin. Mussahan se vika on. [/quote] Mikä ihmeen vika?? Voi luoja näitä tallottuja marttyyrejä *huoks*
[/quote]
Lukutaidoton, äärimmäisen tyhmä tai trolli. Mitä hyvänsä näistä oletkaan, älä kommentoi enää. Pilaat kokaisen ketjun johon osallistut.
[/quote]
Voisitteko poistua molempien persooniesi kanssa.
En todellakaan ole trolli.Täällä odottelen edelleen. Ap
Kaikkihan täällä vaan pettää... Onko teitä kaikkia petetty kun muuta ei voi ajatella?