Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystävä kävi käsiksi viime yönä...

Vierailija
16.08.2015 |

10 kuukautta seurustelua takana ja nyt kävi käsiksi. Ei ollut kyse mistään pienestä vaan retuutti minua ja heitti 3 kertaa voimalla sängylle. Yritin juosta karkuun ovelle ja aina tuli väkivalloin repimään mut takas. En saanut kuin ison mustelman otsaani, mutta pelästyin. Nyt on katuvainen ja pyydellyt anteeksi. Olimme molemmat humalassa ja hän paljon enempi. Otti myös avaimeni ja kännyn. Ei asuta yhdessä, nähdään parin viikon viikon välein.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tässä kävi Ap?

Vierailija
2/106 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne harrastaa jo sovintoseksiä! Kunnes taas viimeistään kahden viikon päästä sama tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:19"]

Seuraavalla kerralla on mustelmia enemmän. Mies katuu kovemmin, lupaa että ei koskaan enää. Oli vaan niin kännissä. Sitä seuraava kerta on vähän pahempi jne. Katuu aina ihan kamalasti! 

Minä kestin neljä vuotta. En ole kantunut päivääkään sitä, että läksin.

[/quote]

Ja minä 7 vuotta. Selvinpäin niin ihana ja romanttinen, kännissä itse Saatana

Vierailija
4/106 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ottaa siihen asti turpaan kun se uskaltaa kokea sitä samaa raivoa ja vihaa mitä mies, muussa tapauksessa nainen alistuu, en tuu ikinä tajuamaan näitä tarinoita missä jäädään siihen suhteeseen. Sairas on maailma.

Vierailija
5/106 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille ja lähestymiskielto käräjäoikeudesta.

Vierailija
6/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:20"]

Sovitte asian ja jatkatte yhdessä. Mies sai "raivarin", ei oo vakavaa. Muuttuu kyllä jos niin lupaa. Jos et kestä miestäsi kun hän on pahimmillaan, et ansaitse häntä kun hän on parhaimmillaan.

[/quote]

Satu-Seppo se sieltä piipittellöö! Ittellään on vaan Nyrkkikyllikit ja säästötili kylkiluiden poistoleikkaukseen etä saa otettua iteltään kunnolla sumppiin.

Vierailija
7/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:58"]Itellä samankaltainen tilanne oltu tosin kauemmIn yhdessä. Tollasta samanlaista retuuttamista, kurkku suoralla huutamista korvaan, sylkemistä päin, nimittelyä, tavaroiden rikkomista..aina pyytää anteeksi ja katuu tekojaan, itkee myös. Osaa myös kääntää asiat niin että mä olen syyllinen siihen että käyttäytyy noin. Sitten ku kysyy että mitä mä sitten tein niin ei osaa kertoa, käskee pitää pään kiinni. Usein mietin eroa mut sitten kun ois ns tilaisuus erota en osaa tai haluakaan lähteä, tulee mieleen vaan ne hyvät hetket. ja täkin myös aina vannoo että ei tapahdu enää, eikä niin usein enää saakaan tommosia raivokohtauksia mutta ei ne kokonaankaaan loppunu oo. Aina raivokohtaukse sattuessa koko ihmine muuttuu, silmät täynnä vihaa.

Että tsemppiä vaan ap:lle, eroa vielä kun voit tai oo sitten valmis kattelemaan tollasta käytöstä.
[/quote] Ootko unohtanut oman elämän täysin. Seurustelen ihan selvän narsistin kanssa. Älä luovu omasta elämästä!!!!!

Vierailija
8/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Jos sulla ja myös niillä ketkä lukee tätä ketjua ja on vastaavassa tilanteessa, niin jos ei ala hälytyskellot nyt soimaan, niin menkää edes terapiaan kertomaan mitä kotona tapahtuu, jos tilanteet alkaisi selkiytymään mistä on kyse. Olette hyvin sokaistuneita henkiselle ja fyysiselle väkivallalle, ja sanonkin, että jos haluatte säilyttää ne elämän värit, niin se ei tule onnistumaan suhteessa missä teitä hyväksi käytetään. Ihminen traumatisoituu jo sen ensimmäisen lyönnin yhteydessä, nainen siis alistuu ja siitä tulee alistettu. Kotiin ei tarvi mennä jos siellä pitää pelätä, ja kuka kutsuu kodiksi paikkaa edes missä pitää varoa omia askeleita. Ja nuo miehet on sairastuneet jo lapsuudessa, ja väkivaltaista ihmistä on hankala parantaa, ellei se ole halukas paranemaan, mutta te olette silti valmiita ottamaan heiltä turpaan? Menkää nyt naiset itseenne ja katsokaa peiliin, ja kysykää itseltä, että onko tämä mitä minä haluan ja ansaitsen?? Kuinka moni vastaa, että on? Minä ansaitsen nämä huudot, minä ansaitsen nämä uhkailut, minä ansaitsen tuon lyönnin? Minua on oikein nakelka pitkin seiniä...Missä on sinun, joka luet tätä itseluottamus ja kunnioitus omaa kehoa ja mieltä kohtaan? Onko se todella sen arvoista, että ihmisestä tulee pelkkä haamu, jos susta tulee haamu jonkun toisen ihmisen rinnalla, niin onko se silloin rakkautta? Jos on rakkautta, niin voidaan puhua jo menettelystä tapauksesta => Hakeutukaa terapiaan, jos ette oikeasti näe, että missään on mitään vikaa.

Vierailija
9/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan sano, että asut vielä kerrostalossa? Naapurit varmasti tykkäävät kuunnella tuollaista alkoholistien wt-elämää =)

Vierailija
10/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:39"]Älä vaan sano, että asut vielä kerrostalossa? Naapurit varmasti tykkäävät kuunnella tuollaista alkoholistien wt-elämää =)
[/quote] Mitä kerrostalo liittyy yhtään mihinkään???????

Vierailija
11/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:33"]Ap ei ole vieläkään onnistunut kertomaan, että mistä tuo tilanne sai alkunsa ja miksi meni noin pahaksi? [/quote] Mikä merkitystä sillä on? Kukaan ei saa toiseen käydä käsiksi, vaikka sanoisi mitä. Nostaisin välittömästi pahoinpitelysyytteen ja ilmoittaisin miehen varastaneen omaisuutta.

[/quote]

No on sillä nyt pikkasen merkitystä. Vai eikö susta ole eri asia, jos tuossa olis ollut alkutilanne vaikkapa se, että nainen olis uhannut puukolla miestään tai esim. poistua asunnosta hypätäkseen junan alle hysteerisenä? Vaikka niin haluais aina luulla, niin nämä tilanteet eivät ole niin yksiulotteisia, kuin vois ajatella.

Vierailija
12/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä saman tien se sika, jos et halua päästä hengestäs , ei tule muuttu mm aan vaikka kuinka lupaisi

Vierailija
13/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat siitä.

Vierailija
14/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit paikalle, ja lähde tilanteesta turvallisesti johonkin pois mihin se ei pääse => poliisit paikalle soitat siten että oot varmasti turvallisessa paikassa..Eli ei pääse sun perään tai mitään muuta siis ettei älä väkivaltaisemmaksi. Ei tarvi suojella sitä mitenkään tuossa tilanteessa just nyt sitä miestä.

Vierailija
15/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin mukava mies? Hyvin valittu nainen.

Vierailija
16/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo homma oikein sai alkunsa, jos tilanne äityi noin pahaksi? Tuosta olisi syytä teidän vakavasti keskustella, että miksi noin tapahtui.

Vierailija
17/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä on niitä, jotka selvinpäin maailman ihanimpia. En ole ikinä saanut näin paljon rakkaudentunnustuksia, huomioimista ja kassikaupalla lahjoja. Olen eronnut 12 vuoden liitosta, jossa ei fyysistä väkivaltaa ollut. Täytyy sanoa, että en ole ikinä pelännyt niin kuin viime yönä. Tajusin, että mitään vastarintaa ei kannata tehdä. t.ap

Vierailija
18/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla on mustelmia enemmän. Mies katuu kovemmin, lupaa että ei koskaan enää. Oli vaan niin kännissä. Sitä seuraava kerta on vähän pahempi jne. Katuu aina ihan kamalasti! 

Minä kestin neljä vuotta. En ole kantunut päivääkään sitä, että läksin.

Vierailija
19/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti kännyn, koska ehdin soittaa hätäkeskukseen. Pakotti soittamaan takaisin, että mitään hätää ei ole. Pelästyi itsekin reaktiotaan ja itki sitä sitten, kun tilanne rauhoittui. t.ap

Vierailija
20/106 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun käyty noin käsiksi ja jouduin pakenemaan omasta asunnosta sukkasiltaan, ja hätään soitin, ku löysin lähimmän taksin. Katkaise ehdottomasti yhteydenpito. Tuo pahenee nyt tuosta, jos annat anteeksi, ja tuo taipumus (väkivaltainen) tuli nyt esille ja sinä olit kohde. Mies on aivan varmasti ollut väkivaltainen jo aiemmin, ja ongelmia oman tempperamentin kanssa. Anteeksipyynnnöllä ei oo tällä hetkellä mitään väliä, ei tarvi antaa anteeksi, eikä edes reagoida koko juttuun. Neuvon sua nyt ehdottomasti ilmoitetaan poliisille tuosta ja soittamaan poliisin paikalle. Nuo tilanteet selvittää poliisi loppuun. Se mies voi jopa tietää, että harkita et poliisia ja pyytää sen vuoksi anteeksi. Jos tuo oli sen eka kerta ja jos sillä on vähönkäännhuono omatunto asiasta, niin sillon se haluaa itse ne poliisit paikalle selvitetään ja myöntää mitä on käynyt. Sunnei tarvi katella, eikä jäädä kanteleen nyt mitä se mies miettii, vaan olla turvassa turvallisessa paikassa => eli etsi sellainen jos et sellaisessa jo ole. Ja avaimien ottaminen pois ja pois lähdön estäminen on puhdasta väkivaltaa ja toisen hallintaa, siinä aiheutetaan todella pakokauhun kaltainen tila toiselle.Nyt voimaa! Ja ne poliisit paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän