IL: pariskunta ei päässyt K-18 festareille sylivauvan kanssa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015081520184291_uu.shtml
Mistä näitä ihmisiä tulee, jotka toitottaa typeryyttänsä itse soittamalla Iltalehteen? "He eivät uskoneet, että K-18 ikäraja olisi ollut este pienelle sylivauvalle"
Kommentit (79)
No onhan toi harmillista, mutkun ei saa olettaa - pitää tietää!
Ne on niitä samoja jotka tuo pilttinsä lapsettomiin häihin "kun eihän tää meiän pikkupallero ketään haittaa."
Minne K-18 ei ole este sylivauvalle? Strippibaariin? Kauhuleffaan? Yökerhoon?
Voi ei, mahdankohan tuntea pariskunnan.
Lapsen ikä on kai suurin piirtein oikea, ja samankaltainen tilanne sattui H2Ö-festivaalien kohdalla.
Toisaalta luulisi, ettei sama virhe toistu.
Itselle ei tulisi mieleenkään viedä tuollaisille hörhöfestareille pikkulasta.
En ymmärrä miksi pitää vauvaa lähteä viemään pitkin festareita...
Miten tällaiset jutut päätyvät otsikoihin? Siis onko tämän vauvan vanhemmat itse ottaneet Iltalehteen yhteyttä ja itketeen kovaa kohtaloaan?
Miksi pitää mennä festareille vauvan kanssa?
Voi kääk, pikkuista viedään sinne meteliin? Lasun paikka.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:23"]
Miksi pitää mennä festareille vauvan kanssa?
[/quote]
Ovat varmaan näitä vanhempia, jotka "eivät anna lapsen rajoittaa elämistään" tai "eivät lopeta elämistään, vaikka saivatkin lapsen".
Ja kaikki itkemään lehteen. Harmi että nämäkin ovat jo ehtineet lisääntyä...
Ei voi kuin nauraa :D Pariskunta siis tiesi, että flow on k-18, mutta eivät ajatelleet että sääntö koskee heitä! Oikeasti, mitä urpoja! Superurpon titteli annettakoon heille siitä, että menivät vielä kitisemään iltalehteen. Vai onkohan heillä joku rahankeräystoive taustalla?
Kohta varmaan järjestetään tuottoisa keräys, josta saaduilla rahoilla korvataan vanhemmille aiheutunut kärsimys.
Kaikkein hupaisinta oli, että äidin mielestä 11kk on pieni sylivauva.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:36"]
Kohta varmaan järjestetään tuottoisa keräys, josta saaduilla rahoilla korvataan vanhemmille aiheutunut kärsimys.
[/quote]
Olin juuri tulossa ehdottamaan samaa! Ehkä myös koiranäyttely ja jonkinlainen yhdistys?
Se oli sitten 270euron opetus siitä, mitö tarkoittaa k-18 :-D
Kuka vie vauvan johonkin räkäisille festareille? Hyi saatana.
Haluaisinpa nähdä kuvan tuosta äipästä...