Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee Ikea-kuorma tuli. Huomenna pääsen kasailemaan

Vierailija
12.03.2022 |

Uusi sänky ja tekstiilejä. Muutamia muitakin juttuja eri kaupasta ostettuja sekä itse kunnostettuja vanhoja huonekaluja. Huomenna laitan uuden makkarin kalustuksen paikoilleen!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa jäädä yritykseksi... Pitää oikeasti osatakin jotain...

Miksi ap ei muka osaisi? Typerä olettamus.

Naiset yleensä mitään osaa...

Yllattavan paljon osaavat. Osaatko sina neuloa ja ommella? Mina osaan juottaa ja leikata lasia, osaan tehda itselleni astiat kokkaamiseen ja syomiseen, Osaatko sina?

En muuten itse osaa ommella enkä neuloa. En opi millään. Mutta sallitut sähkötyöt, putkihommat ja remontointi kyllä sujuu koska ne on huomattavasti helpompia kuin ompelu ja neulominen. Kun erosin viimeisimmästä miehestäni niin oli kieltämättä hieman huijattu olo, kun nämä pyhät miesten työt olikin niin iisejä ja niiden tekemistä oli koko ikäni vahdittu etten vain tee.

Vierailija
22/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä sängyn ostit?

Mä tykkään ikeasta, helppoja koota, kun laittaa tarvikkeet ensin järjestykseen eikä yritä siitä pussista etsiä oikeaa osaa monien samannäköisten joukosta. Ikinä ei ole epäonnistunut. Komerotkin olen yksin koonnut ja edelleen ovat pystyssä 20 vuoden jälkeen. Parasta on, että ne saa mukaan heti eikä tarvii odotella viikkokausia.

Hemnes-sänky, valkoisena. Ilman mitään sängynaluslaatikoita tms. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta Ikeasta mitään kirjoitti:

Ikeasta en osta mitään. Pelkkää sekundaa mdf- levyä kaikki kaapistot. Laadusta olen valmis maksamaan. Kotonani Iskun huonekaluja, Artek satulavyö nojatuoli, ruokapöytä, keittiönvalaisin (mehiläispesä). Turunkristallin kattolamppu olohuoneessa. Rahaa olen laittanut kotiini. Keittiöremontti jossain vaiheessa tulossa ja sen otan Puustelista kokopuu ei mdf- levyä. Samoin lattiat uusiksi.

Meillä keittiön teki puuseppä. Laatikkoja myöten umpipuuta. En huolis enää mitään mitään tusinakeittiötä.

Vierailija
24/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta en osta mitään. Pelkkää sekundaa mdf- levyä kaikki kaapistot. Laadusta olen valmis maksamaan. Kotonani Iskun huonekaluja, Artek satulavyö nojatuoli, ruokapöytä, keittiönvalaisin (mehiläispesä). Turunkristallin kattolamppu olohuoneessa. Rahaa olen laittanut kotiini. Keittiöremontti jossain vaiheessa tulossa ja sen otan Puustelista kokopuu ei mdf- levyä. Samoin lattiat uusiksi.

Ikea on aivan hyvää laatua. Itse olen tilaamassa puisen kaapin.

Vierailija
25/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllattavan paljon osaavat. Osaatko sina neuloa ja ommella? Mina osaan juottaa ja leikata lasia, osaan tehda itselleni astiat kokkaamiseen ja syomiseen, Osaatko sina?

En muuten itse osaa ommella enkä neuloa. En opi millään. Mutta sallitut sähkötyöt, putkihommat ja remontointi kyllä sujuu koska ne on huomattavasti helpompia kuin ompelu ja neulominen. Kun erosin viimeisimmästä miehestäni niin oli kieltämättä hieman huijattu olo, kun nämä pyhät miesten työt olikin niin iisejä ja niiden tekemistä oli koko ikäni vahdittu etten vain tee.

Miehet tosiaan luulee, ettei nainen osaa mitään ns. miesten töitä. Ja sitten on se joukko naisia, jotka heittäytyvät avuttomiksi ja pilaavat meidän kätevien mainetta.

Vierailija
26/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari vko sitten Habitatista senkin, jonka piti tulla ensi vkolla. Juuri tuli ilmoitus, että myöhästyy 5 vkolla.

Vierailija
27/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä teet niille huonekaluille, jos halvempi kuin Artek ei kestä?

Vierailija
28/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen meillä tehnyt kaikki "miesten" hommat, kun mies ei vaa osaa.

Vierailija
29/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP raportoi sitten tänne parin viikonpäästä missä vaiheessa sängyn kasausohjeessa on menossa.

Valmista on! Jos muistan niin voin myös tulla sitten kahden viikon päästä ilmoittamaan sinulle sen saman asian :D

Ap

Vierailija
30/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä jossain autiotalossa, vai miten siellä voi olla hiirenpapanoita sisällä, ilman että on huomannut?

Omakotitaloissa, varsinkin vanhoissa, ihan mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän