Kotipizzan pizzat pienevät ja täytteet vähenevät. Silti hinnat nousee
Kommentit (15)
Lompakollaan kannattaa äänestää. Älä osta huonoa ja kallista. Pitsaa saa muualtakin.
No johan oli!!! Olisit valittanut!!!
No voit ihan hyvin mennä karvapersekebabilaan ja syödä halvemmalla niitä pitkin lattioita pyörineitä täytteitä. Voit myös tehdä kotonasikin halvemmalla pizzaa. Elämä on valintoja ja uliseminen on valinta muiden joukossa.
Anna palautetta. Itse valitin kerran juuston puutteesta kun pizza maistui pelkältä tomaattisoseelta. Ehkä puoli vuotta myöhemmin kun kävin samassa Kotipizzassa niissä oli taas kunnolla juustoa ja siitä lähtien ollut.
Erinomaisen hyvin kuuntelevat asiallista palautetta, tämän palstan valitukset tuskin menee perille.
"Sahrami"pizzat on kanssa pienentyneet. Nykyään mahtuu laatikkoon ja salaattipöydissä on vähemmän tavaraa ja täytteitäkin on hintsusti. Hinnat myös nousseet, tosin kuitinkin saa ainakin tosta lähipaikasta pyytämättäkin. Siellä on aina samat kaksi-kolme työntekijää, yksi varmaankin omistaja. Mutta olleet koko ajan samat kun tässä on neljä vuotta asuttu.
Kannattaa suunnata kunnolliseen pitseriaan. Nuo kotipizzat on aina oleet keskinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Anna palautetta. Itse valitin kerran juuston puutteesta kun pizza maistui pelkältä tomaattisoseelta. Ehkä puoli vuotta myöhemmin kun kävin samassa Kotipizzassa niissä oli taas kunnolla juustoa ja siitä lähtien ollut.
Erinomaisen hyvin kuuntelevat asiallista palautetta, tämän palstan valitukset tuskin menee perille.
Tämä. Voihan siellä olla vaikka uusi työntekijä joka säästelee liikaa juustosta ja yrittäjä ei tiedä tästä. Homma korjaantuu palautteella kyseiselle pizzerialle eikä täällä itkemällä.
Ite en syosi noita ketjupaikkoja yhtään. Katteet niin suuret ja annokset vajaita. Olen opetellut ite tekee pizzan ja tulee jopa parempaa ku pizzeriasta ostettu. Vaatii pikkasen harjoitusta mut lopputulos palkitsee...
Muistatteko, millaisia Kotipizzan pitsat olivat joskus ysärillä? Ok, ei ehkä parhaita pitsoja silloinkaan, mutta aika erilaisia kuin nämä nykyiset.
no olisit valinnut jotain täytteitä siihen pizza idiottoosi.
Moi! Tee kuten oulussa asuvat ja suosi etnisiä paikkoja, Moni oulussa boikotoi suomalaisten ravintoloita koska pizzat pieniä ja huonosti tehtyjä.
Kuranen meininki