Monenko aikaa saa leikata ruohoa pihalla mielestäsi?
Monesta moneen mielestäsi on sopivaa leikata ruohoa asutusalueella? Monelta voi aamulla aloittaa ja monelta illalla saa vielä leikata?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:11"]
Minä aloitin moottorisahauksen 10.30 lauantaina ja naapuri huusi naama punaisena, että hän soittaa poliisit, kun ei saa nukkua..
Sehän soittikin, mutta poliisit ei viitsinyt vaivutua paikalle, vaan soittitivat minulle, ja kysyivät, että mikä se tilanne siellä on. Sanoin, että sahaan puita omassa pihassa, ei täällä sen kummempaa tilannetta ole.
Sanoin vielä, että jos 10.30 on aamulla liian aikaista sahata puita, niin mites minä niitä puita sahaan, jos naapurilla on seuraavana yönä yövuoro ja haluaa nukkua päivällä? Sanoin, että en piruuttani naapuria halua häiritä, mutta tämä on sllainen homma, josta tulee ääntä, mutta se on kuitenkin tehtävä.
Poliisi totesi, että eiköhän tämä ole tässä, älä loukkaa itseäsi sen sahan kanssa.
[/quote]
Olisikin soittanut. Sitten olisit haastanut sen idiootin oikeuteen ja kerännyt hyvät rahat.
[/quote]
[/quote]
Joo. Ei poliisi mitä tahansa niele.
9-20 viikonloppuna. Harvoin kyllä kukaan ajaa edes noin myöhään.
9-21 (ja tykkään itse nukkua jopa yhteentoista viikonloppuisin)
8-22 on mulle ok. mutta ei olekaan ihan seinän takana naapureita vaan iso kuusiaita välissä eikä meillä ole pieniä lapsia.
Minä aloitin moottorisahauksen 10.30 lauantaina ja naapuri huusi naama punaisena, että hän soittaa poliisit, kun ei saa nukkua..
Eiköhän jokainen tajua, että se ylenen aika tälläselle on siinä klo. 08.00-22.00