Miten hyväksyä oma ikuinen lihavuus? Ei koskaan onnistu laihtumaan
Kommentit (50)
Samaa mietin. Ei vaan riitä itsekuri siihen et saisi painoa alas.
Miten et pysty nyt elämään täyttä elämää?
Itse aloitin juuri tavoitteettoman liikunnan. Liikuntaa ilman tavoitteita. Suosittelen 👍 tuntuu jopa mielekkäältä kun ei aseta mitään päämääriä.
Ei lihavuutta pidäkään hyväksyä. Ahmatit eivät peri Jumalan valtakuntaa.
- Päivi
Itse aloin laihtua sen jälkeen kun hyväksyin sen, etten tule ikinä laihtumaan. Heitin ensinnäkin pois kaikki "sitten kun.." -vaatteet jotka seisoivat kaapissa odottamassa laihtumista. Tämä ehkä poisti paineen laihtumiselta ja sen jälkeen alkoin melkein huomaamattani tehdä parempia päätöksiä ruoan suhteen ja laihtua. Outoa sinänsä, mutta jostain syystä näin kävi pitkän taistelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miten et pysty nyt elämään täyttä elämää?
Koko ajan saa pelätä muiden kommentteja, tollojen, juoppojen ja lasten.
Voi käydä vaan isoissa kaupoissa, joihin juopot ei eksy. Ei voi harrastaa liikuntaa julkisesti. Ei voi pukeutua miten haluaa, koska sellaisia vaatteita ei tehdä lihaville.
Ei voi elää. Ja siltikään en saa laihdutettua. Ap
Kai sun vaan pitää tunnustaa itsellesi, mistä ne kilot kertyvät ja siitä sitten tekemään muutosta, jos aidosti muutosta haluat.
Ylensyönti on yksi kuolemansynneistä. Ei sitä voi hyväksyä.
Auttaisiko ruoan hinnan kaksinkertaistuminen?
Mä sain keväällä 2020 painoa alas 15kg mutta ovat nyt tulleet takaisin. Kilpirauhasen kanssa ongelmia. Paino pysyy alhaalla jos syön 1000cal päivässä, mutta ei sellaisella voi iankaiken olla, kun tarve on enemmän. Jos painoa on rutosti paljon liikaa, ei siinä auta kun jättää kauppaan kaikki se, mitä ei ole järkeä syödä. Vertaisryhmä voisi auttaa jos kuuluu ryhmään jossa kaikki pudottavat painoa samaan aikaan. Ei munkaan kuri kestä 3kk kauempaa. Tää on nähty niin usein.
Itselläni 16/8 ruokailurytmi pitää kilot kurissa. Eli ilta 7:n jälkeen en syö kuuteentoista tuntiin. Suosittelen, aloittaa voi rajoittamalla syönti alkuun 12/12.
Miks se pitäisi hyväksyä? Mieti nyt vaikka ihan ensimmäisenä terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain keväällä 2020 painoa alas 15kg mutta ovat nyt tulleet takaisin. Kilpirauhasen kanssa ongelmia. Paino pysyy alhaalla jos syön 1000cal päivässä, mutta ei sellaisella voi iankaiken olla, kun tarve on enemmän. Jos painoa on rutosti paljon liikaa, ei siinä auta kun jättää kauppaan kaikki se, mitä ei ole järkeä syödä. Vertaisryhmä voisi auttaa jos kuuluu ryhmään jossa kaikki pudottavat painoa samaan aikaan. Ei munkaan kuri kestä 3kk kauempaa. Tää on nähty niin usein.
Minäkin sain 10kg pois, ja muutama kuukausi, niin 15kg tuli tilalle.
Tämä ihan toivotonta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miks se pitäisi hyväksyä? Mieti nyt vaikka ihan ensimmäisenä terveyttä.
Olen miettinyt, mutta ei motivoi. Olen ihan kipeä päästäni
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain 10kg pois, ja muutama kuukausi, niin 15kg tuli tilalle.
Tämä ihan toivotonta. Ap
Näin käy 90% laihduttajista. Esim. suurin pudottaja-ohjelmassa suurin osa lihoo samoihin mittoihin ja yli.
Itselleni hoikkana pysyminen on helppoa. Täyttä elämää en kuitenkaan pysty elämään koska olen jatkuvasti vähissä rahoissa, eikä itsekuri riitä säästämään vaikka saisin suurenkin summan.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni hoikkana pysyminen on helppoa. Täyttä elämää en kuitenkaan pysty elämään koska olen jatkuvasti vähissä rahoissa, eikä itsekuri riitä säästämään vaikka saisin suurenkin summan.
Kyllä se on maailman VAIKEIN asia.
Ei se mitään, en minäkään pysty lopettamaan masturbointia
eikä ilkeät pysty lopettamaan vitttuiluaan nimettömänä vauva palstalla
Siten että lopetat tämän jatkuvan trollaamisen Vauva-palstalla.