Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko näyttänyt keskisormea liikenteessä?

Vierailija
15.08.2015 |

Mitä tapahtui?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta minulle on näytetty.

Vierailija
2/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin kun nuoret kollit edessä jarrutti tarpeettomasti ihan vaan kiusallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin kun auto melkein ajoi päälle ylittäessäni tietä sörnäisten rantatiellä. Paikassa ei ole valoja
hakaniemen sillan juuressa.

Vierailija
4/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään, mihin helvettiin niillä autoilijoilla on aina niin kiire että ei voi pysähtyä siihen suojatielle kun näkee että joku pyrkii ylittämään. Mokomat lain rikkojat!

Vierailija
5/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useinkin. Aina silloin kun torvensoitto ja pitkien vilkuttelu eivät auta tai riitä.

Vierailija
6/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, sekä autoilijana, että pyöräilijänä, mutta muistan, että molemmilla kerroilla minulle tuli mieleen, että itselle voikin käydä kalpaten. Mutta ei onneksi käynyt niin, että toinen osapuoli olisi alkanut mihinkään. Mutta se järkiintyminen on auttanut, ettei jatka sitten enää ainakaan, koska vaaranahan siinä on tosiaan saada itse turpaan. Olen nainen. Aion silti jatkossakin näyttää keskaria pahojen tilanteiden mulkvisteille, mutta tosiaan en ihan milloin tahansa.

Vierailija
7/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle esim. nöyryyttämistarkoituksessa moottoritiellä ohittaessani esim. rekkaa tehty puskurissaroikkuminen saattaa olla syy näyttää keskisormea sitten, kun tyyppi vihdoin ohittaa minut. 7

Vierailija
8/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:42"]Viimeksi tänään, mihin helvettiin niillä autoilijoilla on aina niin kiire että ei voi pysähtyä siihen suojatielle kun näkee että joku pyrkii ylittämään. Mokomat lain rikkojat!
[/quote]

Samaan ongelmaan törmännyt, vielä en ole kansainvälisiä käsimerkkejä näytellyt
Mutta siis mikä siinä on että ei pysähdytä siihen suojatien eteen jonkun pyrkiessä siihen, vaikka laki näin velvoittaa tekemään?