Mitä te muut isokokoisemmat olette pukeneet päälle helteellä?
Vinkkejä?
Lyhyet hameet tai topit eivät ainakaan minulle sovi. Mitä vilpoisaa ja kivan näköistä te muut 44-kokoiset ja isommat olette keksineet?
Kommentit (44)
Leggarit on mullakin välillä käytössä, kun ovat niin helpot (siis kotioloissa ja pihalla), mutta nehän ovat helteellä ihan järkyttävän kuumat!
Vilpoisa, polvipituinen pellavamekko on tosi mukava. Lyhyillä hihoilla tai ilman. Niitä saisi olla kaapissa enemmänkin. Onko joku löytänyt kivoja tänä kesänä? Mistä ostitte?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:54"]
Mulla läski lähinnä reisissä, takapuolessa ja mahassa. Ei siis haittaa ylävartalon näkyminen. Käytän paljon mekkoja (maxi tai ainakin yli polven), suurin osa niistä olkaimettomia. Haarem-housuista tykkään (vaikka tiedän että teidän mielestä ne on kauheita) ja joku toppi niiden kanssa. Kotona ja leiksalla mulla saattaa olla ihan niken jumppa-caprit ja toppi. Mutta mekot siis on mun kesäpukeutumista pääasiassa. Olen kokoa 44.
[/quote]
Mulle muuten ongelmia tuottaa enemmän talvipukeutuminen. Inhoan farkkuja vaikka niissä olisi stretsiäkin. Näytän vain aina kaksi kertaa todellista leveämmältä. Mulla on sitten aina jotain paksuja, löysiä, pitkiä neule/villapaitoja että jää makkarat piiloon. Kauhulla odotan taas talvea kun ei ole kuin muutama asukokonaisuus mitkä näyttää hyvältä :( Kesä on mun aikaa läskeistä huolimatta :)
[/quote]
farkut on pahat! Niiden kanssa saa olla tosi hoikka, että ne istuu hyvin, muttei näytä kaikkia makkaroita. Kokeile paksuja sukkiksia ja hameita sekä collegesta tehtyjä housuja tai kangashousuja. Niitäkin on asiallisen näköisiä, mutta vuotärö ei kiristä ja asettuu melko litteäksi.
[/quote]
Collareissahan mä yleensä kuljen talvisin jos en mene jonnekkin sellaiseen paikkaan että pitäisi pukeutua. Minut tuntevat tietävät että olin aiemmin iha tosiurheilija ja kuljin silloinkin aina collareissa koska yleensä olin aina matkalla treeneihin :D Nyt sama tyyli jatkuu mutta nykyään siksi että haluan käyttää löysiä housuja reisieni peittelyyn :D
Mä oon 44-46 kokoinen ja käytän shortseja, puoleen reiteen ylettyviä hameita, toppeja ja t-paitoja ja maximekkoja.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:54"]
Mulla läski lähinnä reisissä, takapuolessa ja mahassa. Ei siis haittaa ylävartalon näkyminen. Käytän paljon mekkoja (maxi tai ainakin yli polven), suurin osa niistä olkaimettomia. Haarem-housuista tykkään (vaikka tiedän että teidän mielestä ne on kauheita) ja joku toppi niiden kanssa. Kotona ja leiksalla mulla saattaa olla ihan niken jumppa-caprit ja toppi. Mutta mekot siis on mun kesäpukeutumista pääasiassa. Olen kokoa 44.
[/quote]
Mulle muuten ongelmia tuottaa enemmän talvipukeutuminen. Inhoan farkkuja vaikka niissä olisi stretsiäkin. Näytän vain aina kaksi kertaa todellista leveämmältä. Mulla on sitten aina jotain paksuja, löysiä, pitkiä neule/villapaitoja että jää makkarat piiloon. Kauhulla odotan taas talvea kun ei ole kuin muutama asukokonaisuus mitkä näyttää hyvältä :( Kesä on mun aikaa läskeistä huolimatta :)
[/quote]
farkut on pahat! Niiden kanssa saa olla tosi hoikka, että ne istuu hyvin, muttei näytä kaikkia makkaroita. Kokeile paksuja sukkiksia ja hameita sekä collegesta tehtyjä housuja tai kangashousuja. Niitäkin on asiallisen näköisiä, mutta vuotärö ei kiristä ja asettuu melko litteäksi.