Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te muut isokokoisemmat olette pukeneet päälle helteellä?

Vierailija
15.08.2015 |

Vinkkejä?

Lyhyet hameet tai topit eivät ainakaan minulle sovi. Mitä vilpoisaa ja kivan näköistä te muut 44-kokoiset ja isommat olette keksineet?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:54"]

Mulla läski lähinnä reisissä, takapuolessa ja mahassa. Ei siis haittaa ylävartalon näkyminen. Käytän paljon mekkoja (maxi tai ainakin yli polven), suurin osa niistä olkaimettomia. Haarem-housuista tykkään (vaikka tiedän että teidän mielestä ne on kauheita) ja joku toppi niiden kanssa. Kotona ja leiksalla mulla saattaa olla ihan niken jumppa-caprit ja toppi. Mutta mekot siis on mun kesäpukeutumista pääasiassa. Olen kokoa 44.

[/quote]

Mulle muuten ongelmia tuottaa enemmän talvipukeutuminen. Inhoan farkkuja vaikka niissä olisi stretsiäkin. Näytän vain aina kaksi kertaa todellista leveämmältä. Mulla on sitten aina jotain paksuja, löysiä, pitkiä neule/villapaitoja että jää makkarat piiloon. Kauhulla odotan taas talvea kun ei ole kuin muutama asukokonaisuus mitkä näyttää hyvältä :( Kesä on mun aikaa läskeistä huolimatta :)

[/quote]

farkut on pahat! Niiden kanssa saa olla tosi hoikka, että ne istuu hyvin, muttei näytä kaikkia makkaroita. Kokeile paksuja sukkiksia ja hameita sekä collegesta tehtyjä housuja tai kangashousuja. Niitäkin on asiallisen näköisiä, mutta vuotärö ei kiristä ja asettuu melko litteäksi.

[/quote]

Collareissahan mä yleensä kuljen talvisin jos en mene jonnekkin sellaiseen paikkaan että pitäisi pukeutua. Minut tuntevat tietävät että olin aiemmin iha tosiurheilija ja kuljin silloinkin aina collareissa koska yleensä olin aina matkalla treeneihin :D Nyt sama tyyli jatkuu mutta nykyään siksi että haluan käyttää löysiä housuja reisieni peittelyyn :D

[/quote]

Joo, mä tiedän, collarit on hyvät! :) Mutta mä tarkoitin sellaisia slimmejä, eli housujen näköisiä, mutta collegesta tehtyjä. Ei nyt välttämättä juhliin, mutta töissä oon käyttänyt kyllä. 

Vierailija
2/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narubikinit

Vierailija
4/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:01"]

Olen vähän pienempi, mutta kuitenkin niin paksu että lyhyet shortsit ja hameet voi unohtaa. Olenkin tykästynyt maksimekkoihin! Mikä parasta, ovat vieläpä muotia. :)

[/quote]

Mä tykkäisin kanssa (maxi)mekoista, mutta mulla hankaa reidet niin ilkeesti toisiaan vasten ettei pysty. Shortsit on samasta syystä pois laskuista, ne rullautuu mykkyrälle nivusiin. Mä vihaan hellettä. Ja itteeni.

Vierailija
5/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli pitkä ohut puuvillahame ja toppi. Mekkoja usein käytän. 

Vierailija
6/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:02"]

Olen vähän pienempi, mutta kuitenkin niin paksu että lyhyet shortsit ja hameet voi unohtaa. Olenkin tykästynyt maksimekkoihin! Mikä parasta, ovat vieläpä muotia. :)

[/quote]

Mä tykkäisin kanssa (maxi)mekoista, mutta mulla hankaa reidet niin ilkeesti toisiaan vasten ettei pysty. Shortsit on samasta syystä pois laskuista, ne rullautuu mykkyrälle nivusiin. Mä vihaan hellettä. Ja itteeni.

[/quote]

90-luvulta tutut pyöräilysortsit ratkaisevat asian.

Vierailija
7/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sellaisia polven yläpuolelle ulottuvia skater-mekkoja ja alla leggarishortseja. Tämä on nätti ja vilpoisa yhdistelmä. Korostaa myös kurveja kivasti. Värinä usein kyllä tummahko.

Vierailija
8/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:13"]

[/quote]

[/quote]

90-luvulta tutut pyöräilysortsit ratkaisevat asian.

[/quote]

Ja se auttaa helteellä miten, kun on kahdet sortsit päällekkäin? Sama jo olla pitkissä lahkeissa. Tai vilpoisa maximekko on muuten tosi vilpoisa, jos alle joutuu vetämään puolipitkät kalsarit..

Vierailija
9/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ongelmana reisien yhteen hankautuminen mekkojen ja hameiden kanssa niin kannattaa ostaa compeedin rakonestopuikko apteekista! Tälle pullukalle on auttanut ongelmaan tosi hyvin, sivelee vaan reisien sisäpintoihin.

Vierailija
10/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Totta. Haaremihousut olisi mukavan löysät ja vilpoisat, mutta ei. Mikään ei tunnu karmeammalta kun toisiaan vasten joka askeleella kihnuttavat läskireidet. Yläosatkin on hankalia, kun laittaa jotain löysempää niin näytää valtavalta ja tiukemmassa taas näkyy jokainen makkara.

Vierailija
11/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla polvipituinen, a-linjainen hame, toppi sekä ohut neule peittämässä käsivarret. Tiedän, että sääret näkyy ja nekin on paksut, mutta ei niiden nyt niin paljoni pitäisi muita ihmisiä loukata.

Vierailija
12/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:46"]

Caprit ja tunika/toppi.

Legginsit ja lähes polvipituinen löysä mekko.

[/quote]

En tiedä ruumiinrakennettasi, mutta eikö tuo caprit + tunika yhdistelmä katkaise kropan linjan kahdestakin kohtaa? Ainakin mulla näyttäisi pahalta, koska lyhentäisi ja leventäisi entisestään. Ehkä menisi jollekin pitkasääriselle, jolla olisi ongelma-alueena vain vyötärö?

[/quote]

Pitää saada leveä perä peittoon, vyötärö ja tissit löytyy. Mielummin peitän kaikki muodot ja olen möhkäle, kun annan X-vartalon näkyä. Enpä ole muutakaan ratkaisua keksinyt. Lantion yläpuolelle päättyvässä paidassa en kehtaa liikkua.
[/quote] Laihdutus?

Vierailija
13/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt, miksi lihavat valittaa, kun näyttää läskiltä ja makkarat pursuaa joka vaatteesta ja silti ei edes yritetä laihduttaa.

Vierailija
14/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:49"] [quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:46"] Caprit ja tunika/toppi. Legginsit ja lähes polvipituinen löysä mekko.   [/quote] En tiedä ruumiinrakennettasi, mutta eikö tuo caprit + tunika yhdistelmä katkaise kropan linjan kahdestakin kohtaa? Ainakin mulla näyttäisi pahalta, koska lyhentäisi ja leventäisi entisestään. Ehkä menisi jollekin pitkasääriselle, jolla olisi ongelma-alueena vain vyötärö? [/quote] Pitää saada leveä perä peittoon, vyötärö ja tissit löytyy. Mielummin peitän kaikki muodot ja olen möhkäle, kun annan X-vartalon näkyä. Enpä ole muutakaan ratkaisua keksinyt. Lantion yläpuolelle päättyvässä paidassa en kehtaa liikkua. [/quote] Laihdutus?

[/quote]

Kropan muoto on ja pysyy. Reisistä en ole ikinä saanut niitä ulokkeita pois vaikka olin normaalipainoinenkin. Toki 15-20 kg vähemmän kun painoin, niin eivät olleet niin silmiinpistävät. Nyt ei vaan ole selkärankaa laihduttaa. Ehkä joskus. Tai sitten pukeudun noin koko loppuelämäni.

Vierailija
15/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:49"] [quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:46"] Caprit ja tunika/toppi. Legginsit ja lähes polvipituinen löysä mekko.   [/quote] En tiedä ruumiinrakennettasi, mutta eikö tuo caprit + tunika yhdistelmä katkaise kropan linjan kahdestakin kohtaa? Ainakin mulla näyttäisi pahalta, koska lyhentäisi ja leventäisi entisestään. Ehkä menisi jollekin pitkasääriselle, jolla olisi ongelma-alueena vain vyötärö? [/quote] Pitää saada leveä perä peittoon, vyötärö ja tissit löytyy. Mielummin peitän kaikki muodot ja olen möhkäle, kun annan X-vartalon näkyä. Enpä ole muutakaan ratkaisua keksinyt. Lantion yläpuolelle päättyvässä paidassa en kehtaa liikkua. [/quote] Laihdutus?

[/quote]

Kropan muoto on ja pysyy. Reisistä en ole ikinä saanut niitä ulokkeita pois vaikka olin normaalipainoinenkin. Toki 15-20 kg vähemmän kun painoin, niin eivät olleet niin silmiinpistävät. Nyt ei vaan ole selkärankaa laihduttaa. Ehkä joskus. Tai sitten pukeudun noin koko loppuelämäni.
[/quote] Pyh, sitä pitää korostaa, mitä ei voi peittää. Toivottavasti saat vielä laihdutukseen intoa jostain, ja sit vaan peppua korostamaan!

Vierailija
16/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:40"]En ole ikinä ymmärtänyt, miksi lihavat valittaa, kun näyttää läskiltä ja makkarat pursuaa joka vaatteesta ja silti ei edes yritetä laihduttaa.
[/quote] Jep, kaveripiirissä muutamakin tällainen tapaus.

Vierailija
17/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus? [/quote] Kropan muoto on ja pysyy. Reisistä en ole ikinä saanut niitä ulokkeita pois vaikka olin normaalipainoinenkin. Toki 15-20 kg vähemmän kun painoin, niin eivät olleet niin silmiinpistävät. Nyt ei vaan ole selkärankaa laihduttaa. Ehkä joskus. Tai sitten pukeudun noin koko loppuelämäni. [/quote] Pyh, sitä pitää korostaa, mitä ei voi peittää. Toivottavasti saat vielä laihdutukseen intoa jostain, ja sit vaan peppua korostamaan!

[/quote]

Höpö höpö jos peffan ympärys on 120cm, sitä ei kamalasti tee mieli korostella. Niin paljon mua on elämäni aikana siitä kiusattu että mielummin olen näyttämättä.

Vierailija
18/44 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmastoitu teltta.

Vierailija
19/44 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oon aina alasti. Ulos laittanut vilpoisat "collegecaprit" (löysät semmoset) ja t-paita tai toppi.

Vierailija
20/44 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin vartalotyypilleni sopivia mekkoja olipa asteita 30 tai -30. Vaikka olen todella iso, tykkään kunnon helteistä ja niitä ei ole tänä kesänä ollut ollenkaan eli itselläni ei ole ollut tarvetta varsinaiseen hellepukeutumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi