Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te muut isokokoisemmat olette pukeneet päälle helteellä?

Vierailija
15.08.2015 |

Vinkkejä?

Lyhyet hameet tai topit eivät ainakaan minulle sovi. Mitä vilpoisaa ja kivan näköistä te muut 44-kokoiset ja isommat olette keksineet?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä tykkäisin kanssa (maxi)mekoista, mutta mulla hankaa reidet niin ilkeesti toisiaan vasten ettei pysty. Shortsit on samasta syystä pois laskuista, ne rullautuu mykkyrälle nivusiin. Mä vihaan hellettä. Ja itteeni.

[/quote]

Toi on ongelma, mitä ei alusvaatteissa ole enemmälti huomioitu. Itse olen löytänyt mustat, ohuehkot puntilliset "peränmuokkaajat". Eivät ole helteellä pahan tuntuiset ollenkaan. Jäi talkkien kanssa läträäminen pois.

Vierailija
22/44 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilisin itsekuria ja laihtumista. Jos on kroppa siinä kunnossa, että pitää miettiä miten verhota se, on jokin pielessä. Jos olet sinut vartalosi kanssa, kuten monet väittävät, ei sinun tarvitse miettiä mitä päällesi puet. Olkoon ylläsi tiukat gepardit, jos olet simut itsesi kanssa, ei sillä ole väliä mitä päällesi puet. Toki hyvän maun lähtökohdista, muttei verhoamisen. Kysymysasettelusi kestoo sen, että haet muiden mielipiteitä. Kanna itsesi ylpeydellä. Ja kilosi! naiset jotka kääntää pääni kadulla, on niillä yhteinen tekijä. Se on itse varmuus. Riippumatta kiloista! Mieluummin liikaa, kuin liian vähän. Aloitukseni oli tarkoituksellisesti provosoimista, jotta miettisit mistä lähtökohdista itseäsi arvioit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahonlaitaa

Vierailija
24/44 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40/ jatkaa... En tiedä oliko tarkoituksesi hakea vinkkejä mukavaan pukeutumiseen vai hyvältä näyttävään!? Vastasin miehenä jälkimmäiseen. Väitän, että suurin osa naisten ulkonäköpaineista on heidän itsensä luomaa. Omasta ja kavereideni puolesta voin todeta, ettei ylikilot tai trimmaamaton puska naisen seksikkyyttä vähennä. Varsinkin näin, jos nainen on sinut itsensä kanssa. Voitte aivan rauhassa alapeukuttaa mielipiteitäni, vain koska osallistuin naisille suunnattuun kysymykseen. Nainen on naiselle susi ja vielä enemmän miehelle, jos erehtyy osallistumaan naisten keskusteluun. 

Vierailija
25/44 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:15"]

Mä käytän sellaisia polven yläpuolelle ulottuvia skater-mekkoja ja alla leggarishortseja. Tämä on nätti ja vilpoisa yhdistelmä. Korostaa myös kurveja kivasti. Värinä usein kyllä tummahko.

[/quote]

Pikemminkin leventää niitä sun kurvejas:D läskille ei sovi tollaset hameet

Vierailija
26/44 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olen munasillani ollut männäviikon.

Vierailija
27/44 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Miksi niitä läskejä pitää yrittää peitellä? Ei auta. Joten puen vilpoisat ja mukavat vaatteet ja makkarat saavat luvan näkyä.

Juu, läskit pitäis saada pois. Mut ei ne huomiseksi, eikä edes ens viikoksi katoa.

Vierailija
28/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole läski, mutta voin kertoa, että yleensä ihan liian vähän!

Vierailija
29/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan suosikki on ohut puuvilla-pellavainen jumpsuit, jossa on kapenevalahkeiset housut ja löysä toppiyläosa. Vyötäröllä on kuminauha ja ohut kiristysnauha. Tavallisista topeista tämä poikkeaa siten, ettei toppi paljasta kaikkia makkaroita vaan jää löysähkösti (muttei liikaa) pussille. Vaate on siis venymätöntä, ohutta kangasta ja tietenkin omassa turvavärissäni musta.

Vaatteen saa juhlavammaksi käyttämällä korkokenkiä, mutta se menee hyvin sandaalienkin kanssa. Materiaali on kuitenkin riittävän asiallinen jopa töihin neuletakin kanssa.

Kaipaisin kuitenkin myös muita ideoita, löytyisikö täältä sellaisia?

Vierailija
30/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprit ja tunika/toppi.

Legginsit ja lähes polvipituinen löysä mekko.

Vierailija
31/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:46"]

Caprit ja tunika/toppi.

[/quote]

En tiedä ruumiinrakennettasi, mutta eikö tuo caprit + tunika yhdistelmä katkaise kropan linjan kahdestakin kohtaa? Ainakin mulla näyttäisi pahalta, koska lyhentäisi ja leventäisi entisestään. Ehkä menisi jollekin pitkasääriselle, jolla olisi ongelma-alueena vain vyötärö?

Vierailija
32/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmavaa ja hengittävää. Puuvillaa, pellavaa. Tarpeeksi väljää, että vaatteen ja ihon väliin jää tilaa ilman liikkua. Ei  mitään ihonmyötäistä.

Vierailija
33/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltiksessä (jommassakummassa) oli vähän aikaa sitten hyvä juttu siitä, millaisia toppeja isokokoisten kannattaisi käyttää. Ainakin suositeltiin syviä v-aukkoisia toppeja, jotta yläosa ei näyttäisi niin massiiviselta. Samoin holkkihihat kannattaa jättää muille, koska ne saavat käsivarret näyttämään entistä paksummilta.

Oma valintahan se on, mitä käyttää, mutta minua ainakin kiinnostaa etsiä vaatteita, jotka saisivat kropan näytämään edes vähän sopusuhtaisemmalta.

Vierailija
34/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla läski lähinnä reisissä, takapuolessa ja mahassa. Ei siis haittaa ylävartalon näkyminen. Käytän paljon mekkoja (maxi tai ainakin yli polven), suurin osa niistä olkaimettomia. Haarem-housuista tykkään (vaikka tiedän että teidän mielestä ne on kauheita) ja joku toppi niiden kanssa. Kotona ja leiksalla mulla saattaa olla ihan niken jumppa-caprit ja toppi. Mutta mekot siis on mun kesäpukeutumista pääasiassa. Olen kokoa 44.

Vierailija
35/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:49"]

Caprit ja tunika/toppi.

[/quote]

En tiedä ruumiinrakennettasi, mutta eikö tuo caprit + tunika yhdistelmä katkaise kropan linjan kahdestakin kohtaa? Ainakin mulla näyttäisi pahalta, koska lyhentäisi ja leventäisi entisestään. Ehkä menisi jollekin pitkasääriselle, jolla olisi ongelma-alueena vain vyötärö?

[/quote]

Pitää saada leveä perä peittoon, vyötärö ja tissit löytyy. Mielummin peitän kaikki muodot ja olen möhkäle, kun annan X-vartalon näkyä. Enpä ole muutakaan ratkaisua keksinyt. Lantion yläpuolelle päättyvässä paidassa en kehtaa liikkua.

Vierailija
36/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:54"]

Mulla läski lähinnä reisissä, takapuolessa ja mahassa. Ei siis haittaa ylävartalon näkyminen. Käytän paljon mekkoja (maxi tai ainakin yli polven), suurin osa niistä olkaimettomia. Haarem-housuista tykkään (vaikka tiedän että teidän mielestä ne on kauheita) ja joku toppi niiden kanssa. Kotona ja leiksalla mulla saattaa olla ihan niken jumppa-caprit ja toppi. Mutta mekot siis on mun kesäpukeutumista pääasiassa. Olen kokoa 44.

[/quote]

Mulle muuten ongelmia tuottaa enemmän talvipukeutuminen. Inhoan farkkuja vaikka niissä olisi stretsiäkin. Näytän vain aina kaksi kertaa todellista leveämmältä. Mulla on sitten aina jotain paksuja, löysiä, pitkiä neule/villapaitoja että jää makkarat piiloon. Kauhulla odotan taas talvea kun ei ole kuin muutama asukokonaisuus mitkä näyttää hyvältä :( Kesä on mun aikaa läskeistä huolimatta :)

Vierailija
37/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:49"]

Caprit ja tunika/toppi.

[/quote]

[/quote]

Pitää saada leveä perä peittoon, vyötärö ja tissit löytyy. Mielummin peitän kaikki muodot ja olen möhkäle, kun annan X-vartalon näkyä. Enpä ole muutakaan ratkaisua keksinyt. Lantion yläpuolelle päättyvässä paidassa en kehtaa liikkua.

[/quote]

Aina kannattaa korostaa hyviä kohtia! Ei siis tarvitse mitään makkarankuorta survoa päälleen, mutta joku kivasti leikattu linjakas mekko voisi toimia sulle. Kokonaisvaikutelma on sillä tavalla kuitenkin huomattavasti sirompi. Kokeile!

Vierailija
38/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 44 enkä ole edes lihava. 

Vierailija
39/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat, läpikymättömät leggingsit ja ja lyhyt (ihonmyötäinen) hame on mulla. Tämän kanssa (päivän turvotuksesta riippuen) joko löysä paita tai hieman kireämpi, ei liian avokaulainen paita. Jos vaikka toinen olkapää jää paljaaksi, paita siis hieman toispuoleinen, niin toimii hyvin! :) Ja leggarit mulla on nilkkapituiset, ei pohkeeseen.

Vierailija
40/44 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän pienempi, mutta kuitenkin niin paksu että lyhyet shortsit ja hameet voi unohtaa. Olenkin tykästynyt maksimekkoihin! Mikä parasta, ovat vieläpä muotia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän