Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen miespuoliset kaverit. Vain kavereita?

Vierailija
15.08.2015 |

Olen tapaillut erästä naista, jolla on facebook kavereissaan paljon miehiä. Joiltakin näistä tulee aika suorasukaisia ehdotuksia ja kyselyjä milloin nähtäisi. Nainen väittää että sillä ei ole mitään seksisäätöjä menossa, mutta kovasti vaan epäilyttää. Vaikka mieli tekisi niin en voi ruveta tivaamaan jokaisesta kaverista, että mikäs mies tämä on ja minkälaiset välit teillä on. Saattaisi vielä valehdellakin... Kuinka yleistä on että naiset saa tällaisia viestejä ja kannattaako mun olla huolissaan että sillä olisi jotain muutakin säätöä menossa?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. Koitan pysyä viileänä ja olla ajattelematta näitä kavereita. Kai se jossain vaiheessa ilmenee jos ihan selkeästi jotain on meneillään, mistä mulle ei voi kertoa.

Vierailija
22/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ap luet naisen viestejä? Vai näyttääkö hän ne sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on enemmän mies- kuin naiskavereita. Niin vain pääsi käymään edellisessä koulussa. Mitään seksuaalisia haluja ei heitä kohtaan tosiaan ole, haluan pitää kaverit kavereina.

Vierailija
24/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:31"]

Mulla on enemmän mies- kuin naiskavereita. Niin vain pääsi käymään edellisessä koulussa. Mitään seksuaalisia haluja ei heitä kohtaan tosiaan ole, haluan pitää kaverit kavereina.

[/quote]

Onko alapeukuttaja "friendzonetettu" raukka vai naisia horoiksi haukkuva ämmä?

Vierailija
25/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:10"]

Mulla ne miehet on todellakin vaan kavereita. Opiskelen miesvaltaisella alalla, joten luonnollisesti heidän kanssaa tulee aika paljon hengailtua. Onneksi tämä on avomiehelleni täysin ok.

[/quote]

Erittäin moni nainen vaan sattuu flirttailemaan mies"kavereilleen" ja olemaan vähän turhankin ystävällinen vaikka ei olisi seksiä.

Vierailija
26/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki parhaat ystäväni (viisi henkilöä) ovat miehiä, eikä se luojan kiitos ole koskaan ollut ongelma avomiehelleni. Hän luottaa minuun ja minä häneen. Vaikka olen naisellinen nainen, tulen jostain syystä paremmin juttuun miesten kanssa, eikä heidän kanssaan tule myöskään juuri koskaan riitoja. :)

N23

Vierailija
27/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se nainen niiden tyttökavereidenkin kanssa tehdä vaikka mitä!

Vierailija
28/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:49"]

Kaikki parhaat ystäväni (viisi henkilöä) ovat miehiä, eikä se luojan kiitos ole koskaan ollut ongelma avomiehelleni. Hän luottaa minuun ja minä häneen. Vaikka olen naisellinen nainen, tulen jostain syystä paremmin juttuun miesten kanssa, eikä heidän kanssaan tule myöskään juuri koskaan riitoja. :) N23

[/quote]

No moni mies tykkää olla aisankannattaja. Mutta tämä ketju ei nyt koske sinunkaltaista tilannetta

Vierailija
29/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:52"]

Voihan se nainen niiden tyttökavereidenkin kanssa tehdä vaikka mitä!

[/quote]

Voi tietenkin. Mutta ensinnäkin se on heterolle huomattavasti harvinaisempaa ja se on myös täysin eri asia miehelle.

Moni mies jopa hyväksyy sen että vaimo/tyttöystävä harrastaisi seksiä naisen kanssa, mutta todella harva sitä että se harrastaisi seksiä miehen kanssa.

Miehet ja naiset on muutenkin täysin erilaisia. Yleensä naisilla on paljon enemmän yhteistä naisten kanssa kuin miesten. Miehillä taas yhteistä enemmän miesten kanssa kuin naisten.

Jos kumpikin on heteroita tai edes toinen niin miehen ja naisen välillä on lähes aina seksuallista halua. Ainakin toisella osapuolella. Sitä ei taas hyväksy kukaan itseään kunnioittava puoliso.

Moni nainen olettaa että hänen mieskavereillaan ei ole seksuaallista halua häntä kohtaan. Mikä on erittäin naiivia ja typerää. Sillä kyllä niillä miehillä on haluja. Jos mies on hetero niin hän hyppäisi naisen sänkyyn melkein varmasti jos tämä vaan antaisi siihen vihjeenkin. Sitä ei taas kaverit tekisi.

Kaverit ei myöskään katsele toistensa perseitä kun silmä välttää eikä rintoja. Kaverin kanssa voi mennä vaikka saunaan ilman että toista kiinnostaa pätkääkään katsella toisen vartaloa, tai että se toinen siitä kiihottuisi.

Vierailija
30/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ne voi olla vain kavereita, mutta voit olla varma, että  jokainen noista miehistä olisi halukas panemaan naista, jos vain saisivat tilaisuuden.

Vierailija
31/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:04"]

Naiselle ne voi olla vain kavereita, mutta voit olla varma, että  jokainen noista miehistä olisi halukas panemaan naista, jos vain saisivat tilaisuuden.

[/quote]

Näinhän se on. Hetero miestä kun kiinnostaa melkein nainen kuin nainen seksuaallisesti. Jos nainen voi vielä olla "kaveri" niin se ei voi olla edes kusipää. Joten kyllä "kaveruus" loppuisi nopeasti miehen puolelta jos nainen antaisi siihen tilaisuuden. Varsinkin jos mies on sinkku.

Vierailija
32/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 02:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:57"]

Joskus kun kaipaan läheisyyttä, saatan nukkua esim. kamumiehen kanssa lusikassa. Ei siinä ole minusta mitään väärää, mutten viitsi kertoa miehelleni, koska hän tulee niin helposti mustasukkaiseksi. En siis todellakaan petä.

[/quote]Minusta tuollainen läheisyys pitäisi tulla vain siltä kumppanilta. Miksi sinulla edes on mies, jos teet ja saat kavereiltasi samat jutut kuin miehesi kanssa? Vähissä vaatteissa lähekkäin nukkuminen on kuitenkin aika intiimiä, joten itse pidän sitä pettämisenä. Myös ilmeisesti sinä, sillä omatuntosi soimaa sen verran, että et uskalla kertoa miehellesi.

[/quote]

Tässä on tämä ihmeellinen logiikka mikä monella on: flirttaillaan, halaillaan jne, "kaverin" kanssa ja sanotaan että siinä ei ole mitään pahaa eikä se ole pettämistä. Mutta puoliso ei saa tietää tai se suuttuisi!

Sitten naiset sanoo että asiassa ei ole mitään seksuaallista vaikka flirttailu on juuri seksuaallista ehdottelua ja mies olisi valmis nussimaan heti kun vain saisi tilaisuuden. Mistä ei tietenkään taaskaan kerrota puolisoille.

Vierailija
33/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun kaipaan läheisyyttä, saatan nukkua esim. kamumiehen kanssa lusikassa. Ei siinä ole minusta mitään väärää, mutten viitsi kertoa miehelleni, koska hän tulee niin helposti mustasukkaiseksi. En siis todellakaan petä.

[/quote]

Tajuatko miten kaksinaamaista tuo toiminta on?

Vierailija
34/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:46"]

Olen tapaillut erästä naista, jolla on facebook kavereissaan paljon miehiä. Joiltakin näistä tulee aika suorasukaisia ehdotuksia ja kyselyjä milloin nähtäisi. Nainen väittää että sillä ei ole mitään seksisäätöjä menossa, mutta kovasti vaan epäilyttää. Vaikka mieli tekisi niin en voi ruveta tivaamaan jokaisesta kaverista, että mikäs mies tämä on ja minkälaiset välit teillä on. Saattaisi vielä valehdellakin... Kuinka yleistä on että naiset saa tällaisia viestejä ja kannattaako mun olla huolissaan että sillä olisi jotain muutakin säätöä menossa?

[/quote]

Kannattaa olla erittäin varovainen tuollaisen naisen kanssa. Kyseinen nainen voi ystävyyden varjolla pettää sinua todella kauan. Hän menee vähän "vierailemaan" ystävänsä luona.

Vierailija
35/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuo on pettämistä

Vierailija
36/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:04"] Naiselle ne voi olla vain kavereita, mutta voit olla varma, että  jokainen noista miehistä olisi halukas panemaan naista, jos vain saisivat tilaisuuden. [/quote]   Näinhän se on. Hetero miestä kun kiinnostaa melkein nainen kuin nainen seksuaallisesti. Jos nainen voi vielä olla "kaveri" niin se ei voi olla edes kusipää. Joten kyllä "kaveruus" loppuisi nopeasti miehen puolelta jos nainen antaisi siihen tilaisuuden. Varsinkin jos mies on sinkku. [/quote]no kyllä tässä maailmassa on aika paljon naisia jotka ei minua himoita.esim lihavat tai maakuni muuten rumat naiset.mutta asiaan eli ei voi olla kaveri jos mielessään ajattelee et tota haluaisi panna vai?

[/quote]

Ei kaveriaan halua panna. Jos sinä haluat panna jotain niin se ei ole silloin kaverisi vaan jotain ihan muuta

Vierailija
37/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:45"]

No minulla oli joskus paljonkin mies"kavereita" loppujen lopuksi oikeasti tajusin että suurin osa heistä olisi vain halunnut seksiä joten yhteydenpito loppui :D Ehkä sun nainen ei vaan tajua että ne haluaa seksiä tai sit ne on oikeesti kavereita.. Tai sit se pettää

[/quote]

Suurin osa miesten "kaveruudesta" on sitä että halutaan olla yhteydessä naisiin jotta voi panna jos tulee sellainen tilaisuus

Vierailija
38/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:39"]

Vähän on täällä toinen ääni kellossa mammoilla kun mitä silloin kun oli ketju "Mies meni yksin mökille (naispuolisrn ystävänsä kanssa!) Hävetkää toimintaanne!!!!

[/quote]

Mitäs siinä ketjussa muka sanottiin?

Vierailija
39/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 02:34"]

Aisurimiehet ja lassukat ovat valmiita vaikka olemaan vuosia "kavereita" mutta panevat samantien kun tilanne on otollinen. 

[/quote]

Ei aisurimiehet pääse panemaan. Siksi ne onkin aisureita

Vierailija
40/48 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Ja osa naisista tämän hyvin tiedostaakin, mikäs sen kivempaa kun että saa jatkuvasti huomiota.. Ja jos on suhteessa niin varmasti nää nousee esille siinä kohtaa kun oma ukko ei miellytä tai muuten vaan:D Mut aivan varmasti miehen jokainen tuttava on uhka vaikka ei tekemisissä/yhteyksissä oiskaa sen kummemmin. Itse jatkossa kelpuutan vaan naisia joilla ei ole ihailia klubia:) Kukaan täysjärkinen jaksa jatkuvaan kilpailla omasta kumppanista kaikenmaailman "ystävien" ja vanhojen säätöjen kanssa.