Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen tarvitsee urheiluvaatteet joka paikkaan? Rumaa!

Vierailija
15.08.2015 |

Ihan huvittavaa, kun pyörällä ei voi polkea metriäkään edes rauhallista vauhtia, kun pitää olla lenkkarit ja tuulipuvut, mutta tietysti käsilaukku! :D Keskustassakin shoppalussa urheilusandaalit ja urheiluvaatteet. Lähikauppaan kun kävelee, niin sama juttu, verkkapuku ja lenkkarit tai vaelluskengät tarvitaan vähintään. Silti kaikki ovat lihavia ja hemmetin hitaita niin liikkumisessa kuin reagoinnissa!

Ps. OIKEA urheilu (juoksu, maantiepyöräily, hiihto jne) ovat aivan eri asioita. Kaikki eivät varmasti ole myöskään juuri tulossa tai menossa urheilemaan.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalainen nainen ei ole niin upea kuin venäläinen nainen, jolla on aina piikkikorot ja joka ei koskaan aja polkupyörää. Tätähän sä hait, etkö hakenutkin?

Vierailija
22/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä saatan pyörähtää shoppailemassa golfhameessa- tai paidassa. On mukava päällä, kesäinen ja minun silmään ne käyvät vapaa-ajan vaatteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menen naapurin Lidliin, voin kyllä pukeutua lähestulkoon aamutakkiin. Kauppa ei ole mulle varsinainen näyttäytymispaikka.

Vierailija
24/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:25"]

Meillä ainakin yks työmatkafillaroija vaihtaa vaatteet työpaikalla ja peseytyy. Ei halua hikisenä olla töissä.

[/quote]

Tämä onkin jo enemmänkin urheilua. Aloitus ei käsitellyt sitä!

Itsekin polkaisen mekossa ja sandaaleissa kauppaan maidon ostoon näitten "sporttimammojen" ohi, eikä tule ede hiki!
[/quote]

No haluutsä jonkun kunniamaininnan vai mitä?
siis kai se nyt on ihan saatanan sama missä kuteissa kukakin sinne kauppaan polkee.

Vierailija
25/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:29"] [quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:25"] Meillä ainakin yks työmatkafillaroija vaihtaa vaatteet työpaikalla ja peseytyy. Ei halua hikisenä olla töissä. [/quote]     Tämä onkin jo enemmänkin urheilua. Aloitus ei käsitellyt sitä! Itsekin polkaisen mekossa ja sandaaleissa kauppaan maidon ostoon näitten "sporttimammojen" ohi, eikä tule ede hiki! [/quote] Miten niin? Mistä sä tiedät, miten kovaa hän polkee tai kuinka pitkän matkan? Jos näet hänet, et tiedä mihin on menossa. Mulle pari kilsaa lähikauppaan saa esim. Rintsikat hikisiksi. En tosin silti sonnustaudu urheiluvaatteisiin. [/quote] No, on sulla kyllä rapakunto!

[/quote]

Eipä ole :)  Matkalla on paljon mäkiä. T. Maratoonari ;)

[/quote]Kaikki uskovat.

Vierailija
26/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en kyllä mekossa lähtis pyöräilemään. Eikö se ole aika epäkäytännöllinen asuste siihen hommaan? En tosin muutenkaan käytä mekkoja.

Vierailija
27/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt ihan samaa! Itse käytän vain urheillessa ja kyllä niihin hienhaju pinttyy, vaikka pesenkin kuudessakympissä.

Vierailija
28/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:13"]Olen ihmetellyt ihan samaa! Itse käytän vain urheillessa ja kyllä niihin hienhaju pinttyy, vaikka pesenkin kuudessakympissä.
[/quote]Eli onko parempi saada kaikki vaatteet hienhajuisiksi?

Vierailija
29/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän lenkkareita ja urheiluvaatteita, koska ne ovat mukavia päällä. Muiden mielipiteet ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
30/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:25"]

Meillä ainakin yks työmatkafillaroija vaihtaa vaatteet työpaikalla ja peseytyy. Ei halua hikisenä olla töissä.

[/quote]

Tämä onkin jo enemmänkin urheilua. Aloitus ei käsitellyt sitä!

Itsekin polkaisen mekossa ja sandaaleissa kauppaan maidon ostoon näitten "sporttimammojen" ohi, eikä tule ede hiki!
[/quote]
Mä taas yhdistän sen kauppareissun pyörälenkkiin. En kyllä yhteensä 60 kilometrin matkaa pyöräile mekossa ja sandaaleissa.

Vierailija
31/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kauppareissu hoituu yleensä samalla kun käydään leikkipuistossa tms ulkoilemassa. En kuljeta vaihtovaatteita mukanani, joten lampsitaan muksujen kanssa kauppaan sään mukaisissa ulkoiluvaatteissa :)

Vierailija
32/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:13"]Olen ihmetellyt ihan samaa! Itse käytän vain urheillessa ja kyllä niihin hienhaju pinttyy, vaikka pesenkin kuudessakympissä.
[/quote]Eli onko parempi saada kaikki vaatteet hienhajuisiksi?
[/quote]

Onko sinulle kaikki askeleet, kun nouset sohvalta tai koneen äärestä urheilua? Mene ihmeessä lääkäriin, jos noin arjen normaaleista toiminnoista hikoilet! Ei ole normaalia.

Vierailija
33/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysäri ja sporttiset vaatteet raitoineen on tosiaankin muotia nyt.

Vierailija
34/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:23"]Meillä kauppareissu hoituu yleensä samalla kun käydään leikkipuistossa tms ulkoilemassa. En kuljeta vaihtovaatteita mukanani, joten lampsitaan muksujen kanssa kauppaan sään mukaisissa ulkoiluvaatteissa :)
[/quote]

Sinäkö se niissä kiipeilytelineissä kiikut vai lapset? ;)

Vierailija
35/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ihmetyttää suomalaisten univormu: farkut.

Vierailija
36/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:23"]Meillä kauppareissu hoituu yleensä samalla kun käydään leikkipuistossa tms ulkoilemassa. En kuljeta vaihtovaatteita mukanani, joten lampsitaan muksujen kanssa kauppaan sään mukaisissa ulkoiluvaatteissa :)
[/quote]

[/quote]

En ole tuo edellinen mutta mä tosiaan teen muuta kuin istun perseelläni känny kourassa. Saatan vaikka lasten kanssa kiikkua jossain härvelissä

Vierailija
37/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:23"]Meillä kauppareissu hoituu yleensä samalla kun käydään leikkipuistossa tms ulkoilemassa. En kuljeta vaihtovaatteita mukanani, joten lampsitaan muksujen kanssa kauppaan sään mukaisissa ulkoiluvaatteissa :)
[/quote]

[/quote]

En ole tuo edellinen mutta mä tosiaan teen muuta kuin istun perseelläni känny kourassa. Saatan vaikka lasten kanssa kiikkua jossain härvelissä
[/quote]

Ja siihen tarvitaan urheilupuku?! :O

Vierailija
38/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:33"]

Miten niin? Mistä sä tiedät, miten kovaa hän polkee tai kuinka pitkän matkan? Jos näet hänet, et tiedä mihin on menossa.

[/quote]

Tätä minäkin ihmettelin, mutta tulin siihen loppupäätelmään, että kyseinen kommentoija seisoskelee todennäköisesti jossain kadunkulmassa odottelemassa sitä ohiajamaansa naista nähdäkseen onko hän tulossa myös kauppaan. Luultavasti myös seuraa ihan työkseen tuulipukukansaa.

Vierailija
39/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:23"]Meillä kauppareissu hoituu yleensä samalla kun käydään leikkipuistossa tms ulkoilemassa. En kuljeta vaihtovaatteita mukanani, joten lampsitaan muksujen kanssa kauppaan sään mukaisissa ulkoiluvaatteissa :)
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja siihen tarvitaan urheilupuku?! :O
[/quote]

Jotkut caprimalliset housut ja kesätoppi, joka päällä voisi jopa treenata ja Puman tossut, jaksaa kävellä pidempiäkin matkoja ja on mukavat päällä ja pieni hiostuminen ei haittaa, joustaa päällä jne.

Vierailija
40/67 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy on tämä ihme uusrehellisyys, muitatteko kuinka vielä 80-luvulla kukaan ei kehdannut sanoa katsovansa esim. Napakymppiä, nykyään siitä tulisi joka lauantai nettiin tuhansia kommentovia twiittejä. Ennen haluttiin edes vaikuttaa vähän paremmalta kun oikeasti oltiin, nykyään ketään ei enää kiinnosta. Ennen puhuttiin että lapsilla oli kotivaatteet ja paremmat vaatteet, nykyään ne ovat vaatteet ja "hienosteluvaatteet", jossa sanana on ilkeä tai negatiivinen pohjaväre. Lisäksi varsinkin pienemmiltä paikkakunnilta on kadonneet vaatekaupat, ainoat jotka on jäljelä on suuret marketit, ja oletteko katsoneet niiden valikoimaa, 80% naisten vaatteista on urheiluvaatteita tai "rentoa vapaa-ajan vaatetusta". Pitä oikeasti olla asiasta kiinnostunut ja tilata netistä jos esim. haluaa luonnonkuituisia tai tyköistuvia vaatteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi