Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaatedilemma

Vierailija
15.08.2015 |

Mua kiinnostaisi kuulla millaisia vaatteita äidit pukevat lapsilleen ? Mulla kaksi poikaa, 6v ja 3v, kolmas tulossa. Haluaisin päivittää lasteni vaatekaapit, ahistaa Mini rodinit, en oikeestaan voi enää sietää kyseistä merkkiä ja krapulaisen näköisiä elukoita niissä vaatteissa, joten laitoin miltei kaikki meidän rodinit myyntiin ja näin ollen huomasin, että isommalle pojalle jäi 5 (!!!!) paitaa kaappiin. Myyminen ei sinällään harmita, sain kivasti rahaa, jotka talletin säästötilille, mutta nyt ei tosiaan oo isommalla pojalla enää juuri mitään päälle pantavaa :D
8ei
Kiinnostaisi kuulla jostakin uusista, ihanista ja mielellään laadukkaista merkeistä. Meillä heikko hinta-laatusuhteisiksi on todettu iso läjä merkkejä, mm. edellä mainittu mini rodini, bobo choses, osa polarn o. pyretistä ja me&i:sta, aarrekid, popupshop.... Perus markettirytkyjä, hemaa jne ostan ihan rymykäyttöön, mutta halusin sellaisia kivoja vaatteita, missä voisi mennä vaikka kyläilemään ja jotka olisivat ilo myös äidin silmälle. Pomp de luxkin on ihan supertylsää poikien puolesta :(

Mitkä on teidän suosikkimerkkinne? Entä inhokit?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 paitaa riittää! Viikossa on 7 päivää. Älä osta mitään. Nauroin noille krapulaisille eläimille :D

Vierailija
2/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikö ne kuosit oo aika kamalia, etenki kun nyt on mini rodini lasit tipahtaneet silmiltä ja näkee kaiken niinku normaali ihminen :D Meillä on pojat päiväkodissa, niin pitää reppuun olla pari varapaitaa. mut toisaalta, oon tällä hetkellä niin vastaan materialismia, että voisin jopa tyytyä siihen etten oikeesti ostaisi mitään. mut kuitenkin vähä kutittelis saada muutama kiva paita kaapintäytteeksi :D

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää toi että miks tohon mun ekaan kirjoitukseen on tullut noita alaspäin peukkuja? onko kysymys jotenkin tyhmä vai mitä? Eikä täällä kysytä typerämpiäkin?

Vierailija
4/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:50"]Ihmetyttää toi että miks tohon mun ekaan kirjoitukseen on tullut noita alaspäin peukkuja? onko kysymys jotenkin tyhmä vai mitä? Eikä täällä kysytä typerämpiäkin?
[/quote]
Itse alapeukutin tuolle asenteelle.
Että "Markettivaatteita voin ostaa rymykäyttöön mutta härregyyd ihmisten ilmoille pitää olla erikoismerkki joka osoittaa kuinka lapsemme on vähän erilainen ja erityisempi.".

Vierailija
5/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelen itse. Kankaita saa Saksasta ja Ruotsista, jos ei suomalaisten pikkuputiikkien kankaat kelpaa. Tulee just sellaista kuin itse haluan.

Idolini on Mutturalla, http://ruttu-nuttu.blogspot.fi/

Ihan noin hienoihin ideoihin en veny, mutta ajatusmaailma on pitkälti samanlainen.

Vierailija
6/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villervalla on kiva merkki!

Vierailija
7/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjumala. Nyt on siis hakusessa ns. kyläilykäyttöön vaatetta. Käsittämätöntä. Ihan kuule ne markettivaatteet härregyyd täällä kotona kelpaavat ja hoidossa, eikä vois suorastaa vähempää kiinnostaa millaiset rytkyt noilla on päällä täällä, mutta en tasan mene missään salama mcqueen paidassa ristiäisiin tai muihin juhliin. VIllervallasta kiitos :)

ap

Vierailija
8/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut noh, tänne turha vissiin mitään kysymyksiä esittää kun täällä vierailevien asenne on tällainen.

Vierailija
9/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät raidasta ja selkeistä väreistä niin geggamoja on mun mielestä laadukas. Tosin ollaan ehkä eri linjoilla tässä, koska itse pidän mini rodinista kovasti ja ovat tytöllä kestäneet hyvin käytössä ja tulee käyttöön vielä pikkusisaruksellekin. Ei mua niissä kaikki kuosit miellytä, mutta monet. Eikä mulla oo niitä varaa kauheesti ostellakaan, sillon tällön :) popista pidän myös. Yhdet arrekidin housut oon hommannut, eikä niidenkään laatu ole ollut pettymys.

Mutta, miten ois suomalaiset ekomerkin ja muut? Vimma, papu tai esim. Mainio? Hyvälaatuisena näitä ainakin pidetään. Lisäksi on tietty Nosh, mutta siitä ei ole kokemusta itselläni.
Tyhmää että alapeukutetaan... Ihan kuin nämä eivät itse ikinä sortuisi pinnallisuuteen. Ei se nyt niin parempaa ihmistä tee, vaikka halpis vaatteita käyttäiskin. Ja ekovaatteet on myös osin parempi valinta, varsinkin jos merkki on suomalainen tai valmistusolosuhteita valvotaan tarkasti. Ja kyllä minusta vaan on niin, että laatu kestää kauemmin. En halua että vaate on yhden lapsen käytön jälkeen täysin kulahtanut.

Vierailija
10/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boden.co.uk:lla on supersöpöjä lastenvaatteita, myös pojille.

Vierailija
11/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejä ja kotimaisia laadukkaita lastenvaatteita

http://www.paapero.fi/category/3/lapset-2-9-vuotta

Vierailija
12/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 5 paitaa riitä kyläilyihin?

Vierailija
13/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus hm:vaatteet meillä käytössä :)

Vierailija
14/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myös värikkäästä Villervallasta 2-vuotiaallani. Käytettyinä olen niitä lähinnä ostanut fb-kirppikseltä.

Vierailija
15/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsilla rymyvaatteina villervallaa. Juhlapukeutumiseen sitten ganttia ja burberryä. Burberry tosin jo aika hintava, mutta myös olleet laadukkaita ja mukavia päällä. Tytölle suosin ralph laurenia, ihan koska tykkään sitä itsekkin käyttää. Viimeisiin olin kuitenkin pettynyt, laatu on heikentynyt näissä.

Vierailija
16/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapseni aloitti koulun huomasin, että lapsilla oli ihan markettivaatteita ja henkkamaukkaa yms. Kyseessä normaalituloiset ja varakkaammat perheet. Ehkä se on niin, että alle kouluikäisten vanhemmat jaksavat vielä kilpavarustella.

Vierailija
17/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:13"]

Kun lapseni aloitti koulun huomasin, että lapsilla oli ihan markettivaatteita ja henkkamaukkaa yms. Kyseessä normaalituloiset ja varakkaammat perheet. Ehkä se on niin, että alle kouluikäisten vanhemmat jaksavat vielä kilpavarustella.

[/quote]

mitä kilpavarustelua? Itsehän niitä lapsiaan eniten katselee, eilö se nyt ole kiva että ovat siististi ja tilanteeseen sopien puettu? 

Eipä ole tullut mieleenkään että kyse olisi jostain kilpailusta.

Vierailija
18/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geggamojat on laadukkaita, mut ei ehkä ulkonäöllisesti niitä kyläilyvaatteita. Meillä on parempina vaatteita esim. Vansit, quiksilveriä yms skeittimerkkejä, kun 5v. Tykkää niistä.

Vierailija
19/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää yhtään näistä minirodini ja villerrvalla ym merkeistä. Tykkään pukea lapset "keski-eurooppalais-klassisesti".

Kyläily/ juhla vaatteina olen pitänyt nyt 5 v pojalla kovasti La Coquetta Kids istä, nettikaupasta saa suomeen.

Ihanimpia neule/paita yhdistelmiä tulee aina talveksi. Arksisin on nykyään pakko antaa pojan oman maun vaikuttaa vähän, esim Zarasta löytyy paitoja joita kestän

Vierailija
20/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea, miten tämä ketju pystyykin kuvaamaan hyvin ihmistyypin, jota vähän säälin ja halveksun paljon..

Ja nää lapsiparat kuumissa neuleissa ja farkuissa sitten hoplopissa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi