Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä koet tällä hetkellä huonoa omaatuntoa?

Vierailija
22.07.2015 |

Mä koen siitä, että pitäis pitää sukulaisiin ja ystäviin vähän enemmän yhteyttä. Mutta jotenkin on vaan vaikea ottaa se puhelin käteen ja soittaa tai tekstata.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että jätin miehen yksin Suomeen. Oli pakko tulla takaisin Yhdysvaltoihin töihin, mutta oli raastavaa päästää miehen kädestä irti ja nähdä ne silmät täynnä kyyneleitä.

Vierailija
2/5 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia pieniä asioita; en mennyt aamulla lenkille (vaikka suunnittelin), yksi kirjoitukseni on vieläkin tekemättä (aikaa siihen tosin on), olen lomalla mutta en ole saanut otetta yhdestä projektistani jota oli tarkoitus tehdä jne. Mulla käy näin joka kesä. Paahdan syksyn ja kevään täysillä töissä ja opiskellen, sitten kun loma iskee niin tarvin lepoa hirveät määrät, ja kuitenkin lomallakin on aina jotain saatava aikaan, niin koen sitten huonoa omatuntoa kun asiat ei menekään sutjakkaasti. Olen itseni pahin vihollinen :)

Sitten sellaisia pitkäaikaisia juttuja on jotkin ihmissuhdeasiat; ei ole tullut pidettyä yhteyttä jne. Mutta en mä sellasista hirveänä ala stressiä ottamaan. Tärkeimmät ihmissuhteet kuitenkin voi hyvin.

Vierailija
4/5 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että kävin eilen 8,8 km juoksulenkin enkä 10km.

Vierailija
5/5 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. en oikeastaan mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme