Suutuinko turhasta? Mies kävi strippibaarissa
Olin eilen omien tyttökavereiden kanssa baarissa kun mies alkoi kyselemään missä olen. Hän sanoi olevansa strippibaarissa. Oltiin aiemmin puhuttu, että jos joskus haluaa mennä strippibaariin niin mennään sitten yhdessä. Oli kuitenkin sitten mennyt kaverinsa kanssa. Koitin ajatella asiaa mahdollisimman avarakatseisesti, jotten olisi nipottava akka, mutta en voi sille mitään että tuo loukkasi minua. Mies sanoi, ettei käynyt privaatissa vaikka se hänen sanojensa mukaan onkin "se juttu". En tiedä olenko jotenkin kummallinen, kun en kestä ajatusta siitä että joku vieras nainen hieroo tissejä mieheni naamaan ja hän kiihottuu siitä. Sanoi kyllä ettei käynyt privaatissa, oli juonut vain pari olutta ja katsellut kun strippari tanssii noin 20 metrin päässä. Tämä vielä ok minulle, vaikka ärsyttikin ettei mies voinut kysyä ensin. Olisin kyllä päästänyt, minusta olisi vain ollut kohteliasta kysyä ensin. Kun sanoin tästä mies sanoi "Tässä se nähtiin ettei kannata olla rehellinen kun heti sä vedät kilarit.". No, tavattiin sitten yhdessä baarissa myöhemmin kun mies pyysi minut sinne. Hän oli isossa miesporukassa siinä ja aivan helvetinmoisessa kännissä. Heti kun istahdin pöytään miehen kaveri tokaisi "mikäs huora se siihen tupsahti." Ei ollut kuulemma tunnistanut minua. No minä loukkaannuin tästä kun olin jo valmiiksi pahalla päällä.. ajattelin että miehen kaveri aukoo päätään. Sanoin sille että "Noin et mulle puhu." ja hän koitti rauhotella ettei tarkottanut sanoa minulle niin, ei vain tunnistanut minua ensin. Oma mieheni alkoi tämän jälkeen haukkumaan minua draamakuningattareksi ja jatkoi tätä koko illan. Yritin koko ajan rauhoittua, etten antaisi miehen kavereille huonoa kuvaa. Joka kerta kun olin vähän rauhoittunut ja fiilis alkoi olemaan parempi, mies tokaisi kavereilleen "Joo toi mun tyttöystävä tykkää draamasta." Olin nimenomaan koittanut hillitä itseni, siksi tuo tuntui siltä kuin olisi heitetty lisää vettä myllyyn. Koitin vältellä strippibaarista puhumista siinä tilanteessa, ettei tulisi riitaa, mutta mies itse aloitti asiasta puhumisen koko ajan uudestaan. Välissä jaksoi kuittailla kovaan ääneen ja pitää huolen että kaveritkin huomaa miten paska akka olen. Lopulta ei kärsivällisyys riittänyt enää yrittää olla kiva, vaan vaikenin loppuillaksi. Sitten olin taas kamala mököttävä akka. En jaksa tätä enää kun mies ei tunnu lainkaan kunnioittavan minua ja toiveitani. Joka kerta sama juttu jos meillä on joku riita, mies nolaa minut haukkumalla omasta mielestään niin kovin vitsikkäästi kavereidensa edessä. Sitten ihmettelee kun en rauhotu ja tulen koko ajan vain vihaisemmaksi. En tiedä enää mitä tehdä. Hävettää oma pikkumainen käytös, mutten tiedä pitäisikö edes. Olenko muka tosiaan ihan kohtuuton?
Kommentit (35)
Kärsitkö heikosta itsetunnosta noin yleisesti?
Et ole kohtuuton. Munkin mies saisi totta kai mennä, jos sanoo ensin. Pahottaisin kyllä mieleni jos vain menisi sanomatta mulle.
Ja eipä tunnu miehesi muutenkaan sua hirveästi arvostavan, kun nolaa kavereiden edessä. -4
Huhhuh.. Ensinnäkin oma mieheni olisi vetänyt lättyyn tuommoista "kaveria" jos olisi minua huoritellut. Hän ei hyväksy edes lapsiltamme minuun kohdistuvaa, henkilötasolle menevää haukkumista. Toisekseen, nuo strippiluolat.. En katselisi sellaista miestä sekuntiakaan, joka tuommoisissa käy parisuhteessa ollessaan.
Ite kanssa vetäisin tollasesta kilarit, koska en voisi tietää mitä siellä on lopulta tapahtunut. Törkeää käytöstä!
Tossa tarinassa kyllä soi hälytyskellot tosi monessa kohtaa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:53"]Tossa tarinassa kyllä soi hälytyskellot tosi monessa kohtaa.
[/quote]
Normaali lähiöpubiriita. Jos asiat saatiin sovittua ilman kyttiä, oli kyseessä onnistunut illanvietto.
Et ylireagoi. Mulle ei olis ollenkaan ok käydä ikinä koskaan katsomassa tietoisesti muita naisia alasti livenä. Muutenkin kaveriporukka kuulostaa siltä, ettei kauheasti arvosta naisia, ku heti huoritellaan. Tosi lapsellista ja säälittävää. Kertoo paljon miehistä tuo strippibaarissa käyminen ja huorittelu. Itse en olisi tuollaisen miehen kanssa ollenkaan.
Musta ongelma ei ole se, että kävi strippibaarissa, vaan se että ne kaverit joiden kanssa siellä kävi huorittelee naisia. Eivät vaikuta naisia kunnioittavalla, ja miehesi käytös oli tosi huonoa. Miehen, jolla on hyvä itsetunto, ei tarvitse mollata kumppaniaan vaikuttaakseen uskottavalta kavereidensa edessä.
Tavallaan myös kuvaavaa, että sä puhut "miehestä", mies "tyttökaverista". Onko teidän sitoutuminen ja elämän arvot samalla tasolla?
Et todellakaan ole pikkumainen. Älä syyttele itseäsi vaan miestäsi, joka ei arvosta sua nähtävästi tippaakaan.
Mä ainakin jättäisin tuollaisen miehen, samantien.
Onko miehes kaveriporukassa ihan normaalia ja ok huoritella naisia? Wtf? Kuulostaa tosi helmi miehiltä kaikki! Sun miehes kuulostaa muutenki selkaselta roskalta et hyi helvetti. Ei toi käytös ainakaan tosta parane kun asenne ihan vuturallaan et en kyl katselis tollasta miestä.
Kännissä ihmiset on ääliöitä. Toi huorittelu oli kyllä todella alhaista ja erikoista ettei miehesi edes puuttunut siihen! Olen minäkin saanut kuulla olevani draamakuningar, mutta joskus todella pöhnässä sellainen olenkin ja siitä tulee miehen kanssa känniriitaa. Onneksi tätä hyvin hyvin harvoin.
En halua olla tekemisissä miesten kanssa jotka käyvät strippiluolissa tai huorittelevat naisia. Mua ärsyttää se että miesten mielestä on ihan ok kuolata muita naisia mutta auta armias jos vieras mies kuolaa omaa tyttöystävää niin helvetti on irti. Siksipä muita kuolaavat miehet voivat pysyä kaukana minusta, kummallekin osapuolelle helpompaa :)
Joo, tuo strippibaari kysymättä nyt oli sellainen pieni moka jonka olisi hyvin saanut varmasti puhuttua ja unohdettua, mutta tuo miehen tapa käsitellä tilannetta on ongelma. Sehän tuossa oli se asia, joka teki tilanteesta 10 x pahemman. Aikamoinen törppö.
-
Kannattaa ehdottomasti puhua miehen kanssa asiasta vakavasti, että tuollaista ihme pelleilyä ei saa enää jatkossa tulla. Mies ehkä tekee noin, koska salaa tuntee itsensä syylliseksi ja on puolustuskannalla, mutta sekäään ei ole enää jatkossa syy toimia noin, kunhan nyt puhutte asiat läpi.
.
Jos tuollaisia tilanteita tulee uudestaan, niin neuvoisin puolustautumaan rauhallisesti ihan siinä miehen kavereiden edessä, että yrität kyllä käsitellä asian ja ottaa rauhallisesti jotta voitte nauttia illasta, mutta mies tekee nyt vain asiasta paljon suuremman kuin se onkaan jäämällä nälvimään sinua asiasta uudestaan ja uudestaan ja yrittämällä nöyryyttää sinua. Että voitte käsitellä asiat kyllä selviksi, mutta myöhemmin ja kahdestaan, ja että hänen epäkunnioituksensa nyt ei auta asiaa ollenkaan. Fiksuimmat kaverit varmasti jo siinä kohtaa tajuavat kantasi.
-
Jos tuo jatkuu, niin jätä, epäkypsä juntti. :D
Et ole mikään nipottava akka. Jos minun mieheni olisi toiminut noin saisi kyllä kuulla kunniansa. Itse en myöskään siedä ajatusta miehestä missään kälysessä strippiluolassa. Ei niissä varattujen miesten tarvi ravata, ellei sitten kummatkin sitä halua.
Ei miehenikään tykkäisi jos joku vieras mies heiluttaisi lerssiään naamani edessä.
Olisit todennut miehelle ja sen kavereille, että onpa varsinaista paskasakkia, ja lähtenyt menemään.
Jätä se sika. Ihan totta. Se tuskin tulee koskaan kunnioittamaan sua.
Te paskat haluatte kahlita miehenne. Omistusoikeus on siis siirtynyt Teille. Te päätätte mitä mies tai kaverit saavat armeliaasti Teidän luvalla tehdä. Pitsiä nyplätä taka kammarissa. Ei toista voi omistaa.
Pienet on ihmisten ongelmat