Suutuinko turhasta? Mies kävi strippibaarissa
Olin eilen omien tyttökavereiden kanssa baarissa kun mies alkoi kyselemään missä olen. Hän sanoi olevansa strippibaarissa. Oltiin aiemmin puhuttu, että jos joskus haluaa mennä strippibaariin niin mennään sitten yhdessä. Oli kuitenkin sitten mennyt kaverinsa kanssa. Koitin ajatella asiaa mahdollisimman avarakatseisesti, jotten olisi nipottava akka, mutta en voi sille mitään että tuo loukkasi minua. Mies sanoi, ettei käynyt privaatissa vaikka se hänen sanojensa mukaan onkin "se juttu". En tiedä olenko jotenkin kummallinen, kun en kestä ajatusta siitä että joku vieras nainen hieroo tissejä mieheni naamaan ja hän kiihottuu siitä. Sanoi kyllä ettei käynyt privaatissa, oli juonut vain pari olutta ja katsellut kun strippari tanssii noin 20 metrin päässä. Tämä vielä ok minulle, vaikka ärsyttikin ettei mies voinut kysyä ensin. Olisin kyllä päästänyt, minusta olisi vain ollut kohteliasta kysyä ensin. Kun sanoin tästä mies sanoi "Tässä se nähtiin ettei kannata olla rehellinen kun heti sä vedät kilarit.". No, tavattiin sitten yhdessä baarissa myöhemmin kun mies pyysi minut sinne. Hän oli isossa miesporukassa siinä ja aivan helvetinmoisessa kännissä. Heti kun istahdin pöytään miehen kaveri tokaisi "mikäs huora se siihen tupsahti." Ei ollut kuulemma tunnistanut minua. No minä loukkaannuin tästä kun olin jo valmiiksi pahalla päällä.. ajattelin että miehen kaveri aukoo päätään. Sanoin sille että "Noin et mulle puhu." ja hän koitti rauhotella ettei tarkottanut sanoa minulle niin, ei vain tunnistanut minua ensin. Oma mieheni alkoi tämän jälkeen haukkumaan minua draamakuningattareksi ja jatkoi tätä koko illan. Yritin koko ajan rauhoittua, etten antaisi miehen kavereille huonoa kuvaa. Joka kerta kun olin vähän rauhoittunut ja fiilis alkoi olemaan parempi, mies tokaisi kavereilleen "Joo toi mun tyttöystävä tykkää draamasta." Olin nimenomaan koittanut hillitä itseni, siksi tuo tuntui siltä kuin olisi heitetty lisää vettä myllyyn. Koitin vältellä strippibaarista puhumista siinä tilanteessa, ettei tulisi riitaa, mutta mies itse aloitti asiasta puhumisen koko ajan uudestaan. Välissä jaksoi kuittailla kovaan ääneen ja pitää huolen että kaveritkin huomaa miten paska akka olen. Lopulta ei kärsivällisyys riittänyt enää yrittää olla kiva, vaan vaikenin loppuillaksi. Sitten olin taas kamala mököttävä akka. En jaksa tätä enää kun mies ei tunnu lainkaan kunnioittavan minua ja toiveitani. Joka kerta sama juttu jos meillä on joku riita, mies nolaa minut haukkumalla omasta mielestään niin kovin vitsikkäästi kavereidensa edessä. Sitten ihmettelee kun en rauhotu ja tulen koko ajan vain vihaisemmaksi. En tiedä enää mitä tehdä. Hävettää oma pikkumainen käytös, mutten tiedä pitäisikö edes. Olenko muka tosiaan ihan kohtuuton?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 10:13"]Te paskat haluatte kahlita miehenne. Omistusoikeus on siis siirtynyt Teille. Te päätätte mitä mies tai kaverit saavat armeliaasti Teidän luvalla tehdä. Pitsiä nyplätä taka kammarissa. Ei toista voi omistaa.
[/quote]
Ai, en mä ainakaan kahli, mutta en katselisi äijää jonka kaverit huorittelevat minua ja mies yrittäisi nolata minua julkisesti.
Tota... onko se ihan ok sanoa tuntematonta naista huoraksi...? Kun tuossa oli, että miehen kaveri ei ollut tunnistanut ap:ta...
Naisten "paskaksi" haukkuminen kertoo tästä kirjoittajasta paljon enemmän kuin naisista :D
Kakaroita olette molemmat. Kasvakaa aikuisiksi.
Eniten häiritsee se, että kaverin mielestä on ihan ok kutsua maista huoraksi jos ei tunne tätä.
Näin mun mielestä sä olet kyllä "nipottava ämmä". En ota huoritteluun kantaa vaan tuohon strippibaariin.
En tiedä missä baarissa miehesi on ollut, mutta ainakin helsingissä on oikeastaan vain Gentlemens club. Se nyt ei juuri perusbaarista eroa. Joku virolainen ämmä keikkuu lavalla tangon ympärillä. Sylitanssin voi ostaa kai viidelläkympillä. Tissejä ihmeellisempää siellä ei näy, eikä tuosta nyt kovin mustasukkainen kannata olla. Äijät istuvat ympäri baaria juomassa kaljaa.
Miksi et vain eroa? Sun mies on pelkkä man child. Hyi että, tiedän ton miestyypin. Se tarkoituksella haluaa loukata ja riidellä. Paino sanalla tarkoituksella. Käy jollain kännireissuillaan "poikien kanssa". Kaverit samasta puusta veistetty.
Mun mielestä strippiklubilla käyminen ei ole niin paha, mutta tuo muu käytös todellakin on suuttumisen arvoista. Sun pitää sanoa miehelle just niinku kirjoitit, ja sanot että suutuit koska nolasi sinut kavereidensa edessä, vaikka yritit kovasti hillitä itseäs. Mää olisin varmaan lähtenyt jo lätkimään jos poikaystävä puhuisi musta tuolla tavalla kavereillensa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:59"]
Musta ongelma ei ole se, että kävi strippibaarissa, vaan se että ne kaverit joiden kanssa siellä kävi huorittelee naisia. Eivät vaikuta naisia kunnioittavalla, ja miehesi käytös oli tosi huonoa. Miehen, jolla on hyvä itsetunto, ei tarvitse mollata kumppaniaan vaikuttaakseen uskottavalta kavereidensa edessä.
Tavallaan myös kuvaavaa, että sä puhut "miehestä", mies "tyttökaverista". Onko teidän sitoutuminen ja elämän arvot samalla tasolla?
[/quote]
Mäkin puhun omasta poikaystävästä täällä av:lla aina miehenä, koska jos sanon poikaystävä, se antaa kuvan että olen joku 15v.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:50"]Huhhuh.. Ensinnäkin oma mieheni olisi vetänyt lättyyn tuommoista "kaveria" jos olisi minua huoritellut. Hän ei hyväksy edes lapsiltamme minuun kohdistuvaa, henkilötasolle menevää haukkumista. Toisekseen, nuo strippiluolat.. En katselisi sellaista miestä sekuntiakaan, joka tuommoisissa käy parisuhteessa ollessaan.
[/quote]
Erikoista väkivaltamiehethän juuri tuntuvat wt porukkana suosivan tissipaikkoja. Sinulle mieltii väkivalta enemmän kuin se että mies näkee tissit.
Itsehän hermostoisin ja varmaan oikeudessa seuraavan kerran näkisin miestäni, jos kuulisin että on alkanut jonkun sananvaihdon aikana lyömään toisia.
Meitä on joka junaan, aikaisemmin Suomessakin oli aika yleistä yläosattomat naiset uimarannalla, nyt saa mennä vähän kauemmaksi, koska mamut.
Jurmalassa oli tyttöjä uimarannalla yläosattomissa ja ei todellakaan häirinnyt se missä miehen silmät vaelsivat, mutta jos olisi alkanut löymään toisia tai edes uhkailemaan, niin olisimme tulleet takaisin erimatkaa .
Nämä väkivalta miehet on usein naistenhakkaajina kunnostautuvia.
Onneksi suomalaismiehillä tämä on melko harvinaista. Vähän tummempaa kaveria ei tarvitse välttämättä kuin vilkaista, ja lättylätisee.
"VIERAILIJA 15.08.2015 klo 10:13
Te paskat haluatte kahlita miehenne. Omistusoikeus on siis siirtynyt Teille. Te päätätte mitä mies tai kaverit saavat armeliaasti Teidän luvalla tehdä. Pitsiä nyplätä taka kammarissa. Ei toista voi omistaa. "
Ensinnäkin jos naisille löytyis samanlaisia paikkoja missä miesstrippareita... Mutta epätasa-arvossa kun edelleen eletään niin niitä ei ole
Ei minun miestä ainakaan kiinnosta katsella muita naisia tanssimassa puolialastomana, minua hän vain haluaa katsella. Miehiä on tietysti erilaisia, itse teet valinnan millasen tyypin kanssa haluat elää.
Minulle strippibaari olisi ok, privaattishow todellakaan ei.
Ja ei ole aiheetonta suuttua, jos miehen ystävät huorittelevat.
Kuulostaa kuitenkin typerältä känniriidalta, liika alkoholi ja pariskunnat eivät vain sovi yhteen. Tai liika alkoholi kellekään muutenkaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:50"]
Huhhuh.. Ensinnäkin oma mieheni olisi vetänyt lättyyn tuommoista "kaveria" jos olisi minua huoritellut. Hän ei hyväksy edes lapsiltamme minuun kohdistuvaa, henkilötasolle menevää haukkumista. Toisekseen, nuo strippiluolat.. En katselisi sellaista miestä sekuntiakaan, joka tuommoisissa käy parisuhteessa ollessaan.
[/quote]Näin myös meillä
Tuo strippibaari ei nyt ole se pahin asia. Pahinta on se, että miehesi yrittää nolata sinua kavereidensa edessä ja hänelle näköjään on myös ihan ok, että kaverit huorittelee? Kyllä minunkin mies joskus tuikitunnelissa on yrittänyt haastaa jotain riitaa kanssani, mutta silloin hänen kaverit ovat olleet fiksuja ja käskeneet miehen lähteä nukkumaan ja pitämään turpansa kiinni. Humalassa riitely nyt vaan on sellaista... Mutta näkee, että miehesi ei sinua arvosta.