Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liminkalaisperheen tulipalo - miksi lapset yksin??

Vierailija
15.08.2015 |

Minkäikäinen mahtaa vanhin lapsi olla? Muissa maissa on heitteillejättö jättää lapset yksin kotiin. Juuri tulipalo on yksi syy miksi aina tarvitaan aikuinen lasten kanssa paikalla!! Jutun mukaan ainoa toimeen ryhtynyt on ollut naapurin mies. Suomessa on omituinen tapa jättää lapset yksin.

Suvianne Lasanen teki lähtöä kylille miehensä Tapanin kanssa eilen illansuussa ennen kello viittä, kun he huomasivat 6-vuotiaan Paavo-poikansa livahtavan ulos autotallista, perheen kotitalon vieressä sijaitsevasta erillisrakennuksesta.

....

Suviannen mukaan suurin kiitos kuuluu paitsi palokunnalle myös perheen naapurille Reijo Miettuselle, joka oli välittömästi paikalla valmiina tositoimiin.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1439597351883.html

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, niillä on kaksosetkin, syntyneet 2014

Vierailija
62/71 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ajattelematonta antaa lapsen (koko) nimi julkisuuteen, eiköhän tuossa ole muutenkin jo riittävästi rangaistusta. Tulipalo on lapselle rankka juttu jo itsessään. Haittaako nimen julkaiseminen esim työnhakua aikuisena ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on facebookissa ja elämänkoululainen.

Vierailija
64/71 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen penikka ansaisis kunnon selkäsaunan, eikä mitään lässytystä "tarpeeksi rangaistusta tulipalosta"
Voe tsiisu!

Vierailija
65/71 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija teurastaa itse kasvattamansa lampaat.

Vierailija
66/71 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin vasta 12? Eli alakouluikäinen.

minulla on nuorempi tota vuoden vanhempi   ja vanhempi 20 v, voin lähtee yksin vaikka pitkäksi viikonlopuksi Pariisiiin.  (En aiemmin edes harkinnut) 

Tuossa perheessä pitäisi malttaa vielä kasvattaa ja odottaa vuosia, ennenkuin voi jättää  keskenään. 

Ei alakouluikäistä voi jättää vahtimaan ylivilkasta 6 vuotiasta.

Moni pitää vanhinta lasta liian aikaisin isona, isompana kuin onkaan....

tuolla 12 veellähän on vielä 3 vuotta vielä kivoihin moporälläilyihin.

jne jne.   Kakaroita kaikki vielä. 

Vierailija
67/71 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Paavo olis mun poika, olisi hän mun mukana kauppareissuillakin... Paavosta kuullaan vielä :(

Vierailija
68/71 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin blogia ja ihmettelen että vasta tänä vuonna useamman lapsen jälkeen tajunnut ettei lasta saa jättää veteen vahtimatta. Melkoisia elämänkoululaisia. Hyvällä tuurilla säilyneet tähän asti hengissä.

http://karppausjaperhe.blogspot.fi/search/label/lapset

Vierailija
69/71 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin suurperheessä isoimman lapsen päälle sälytetään hoitovastuuta sisaruksistaan.

Vierailija
70/71 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tolla eukolla meinannut hukkua tuo pikkuvauvakin

Vierailija
71/71 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli vanha talo jossa oli samassa rakennuksessa autotalli ja puulato... Siellä vanhassa olohuoneessa oli ne vaatteet tallessa. En hirveesti siellä huutelis ku et tiiä asiasta mitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan