Täällä ei näköjään saa keskustella kotirouvana olosta.t.ammattivalittaja
Kommentit (13)
Minä en tunne ensimmäistäkään "kotirouvaa". Onko niitä ihan oikeasti?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"]
[/quote] Minä ainakin olen ja kaikki tutut ja sukulaiset tietävät että olen vain kotirouva.ap
Ei sitä varmaan sen takia poistettu, vaan siksi että olet monasti ap. kertonut olevasi trolli, sinkku lapseton juttujen keksijä...
Ja ihan turha kieltää, olet sen täällä monasti ja toisaalla kertonut.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:00"]
Ei sitä varmaan sen takia poistettu, vaan siksi että olet monasti ap. kertonut olevasi trolli, sinkku lapseton juttujen keksijä...
Ja ihan turha kieltää, olet sen täällä monasti ja toisaalla kertonut.
[/quote] Kun en ole. Vaan olen 41v nainen joka on ollut miehensä kanssa 9v ja jolla on kohta 7v lapsi.ap
Mä olin lukevinani joskus, että ammattivalittaja lopettaa. Taisi olla toiveunta :(
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:03"]
Mä olin lukevinani joskus, että ammattivalittaja lopettaa. Taisi olla toiveunta :(
[/quote] Niin meinasin lopettaa. Mutta kun ei yhtään ystävää ole niin palstailen lähinnä siksi.ap
Kaikella rakkaudella ap, kotirouva ei ole se sana joka tulee ensimmäisenä mieleen sinusta.
Ja kuten tuossa todettiinkin, olet trolli.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:09"]
Kaikella rakkaudella ap, kotirouva ei ole se sana joka tulee ensimmäisenä mieleen sinusta. Ja kuten tuossa todettiinkin, olet trolli.
[/quote] En todellakaan ole trolli. Ja mikä musta sitten mieleen tulee? virallisissa papereissa olen kotirouva.ap
Työtön, syrjäytynyt, masentunut. Nämä nyt tuli äkkiseltään mieleen.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:17"]
[/quote] Työttömäksi en itseäni laita koska en saa edes työmarkkinatukea. Syrjäytynyt olen varmasti mutta ei sellaista ammattikohtaan laiteta. Masentunut en ole.ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:17"]
[/quote] Työttömäksi en itseäni laita koska en saa edes työmarkkinatukea. Syrjäytynyt olen varmasti mutta ei sellaista ammattikohtaan laiteta. Masentunut en ole.ap
[/quote]
Ja höpön löpön.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:17"] Työtön, syrjäytynyt, masentunut. Nämä nyt tuli äkkiseltään mieleen. [/quote] Työttömäksi en itseäni laita koska en saa edes työmarkkinatukea. Syrjäytynyt olen varmasti mutta ei sellaista ammattikohtaan laiteta. Masentunut en ole.ap [/quote] Ja höpön löpön.Mitä höpön löpön?ap7938
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"]
[/quote]on ja ne on kaikki kuten ammattivalittaja tai bree van de kamp