ROLEX vai OMEGA??
Nyt tarvitaan kokemuksia, kumpi on parempi tai laadukkaampi,
Rolex vai Omega rannekello? Kerro kokemuksesi.
Kommentit (31)
Tykkään Omegasta, mutta Rolexista ei ole kokemusta.
Mielenkiintoinen kysymys. Mielenkiintoisempaa olisi jos olisi rahat mihinkään noista kelloista ja voisi rahat taskussa miettiä mikä on mikäkin ja voisin vielä vastata kello kädessä.
mun rantarolexsistani putosi viisarit,ja nuppi jäi käteen.
Laatukelloja ovat kumpikin. Enemmän pidän kuitenkin Omegasta. Rolexilla on monia aika mauttoman näköisiä alleja.
Rolex papparaisille, Omega ja Breitling setämiehille. Itse pitäisin mieluummin ranteessani vaikka Seikoa, puhumattakaan lukemattomista merkeistä, jotka ovat viileämpiä kuin nuo tunnetummat.
Omega on hieno kello, Rolex junttien lelu.
Mun Omega Constellation täytti keväällä 21 vuotta ja nyt vasta piti tanneketta vähän korjailla. Aivan ihana kello.
Ehkä Rolex on aliarvostettu Suomessa. Kaikki muistaa vaan rantarolexit.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:16"]
Omega on hieno kello, Rolex junttien lelu.
Mun Omega Constellation täytti keväällä 21 vuotta ja nyt vasta piti tanneketta vähän korjailla. Aivan ihana kello.
[/quote]Mullakin on. Constellation, teräksinen. Ihanan ajaton kello, omani täytti 12v talvella.
Itsellä on Rolex ja tyytyväinen olen ollut.
Hieno, klassinen ja kestävä -terästä ja kultaa.
Kellon imago sopii minulle kerrassaan hienosti.
Rolex, äärimmäisen hyvä jälleenmyyntiarvo, loistava ranneke (nykyiset sukeltajamallit pikasäädöllä) ja viimeistelyn laatu. Omegakin on kunnostautunut lähivuosina koneistojen osalta todella paljon, mutta ikivanhan Connien omistajana en menisi leluista puhumaan.
T. Kolme Rolexia viimeisen kahden vuoden aikana omistanut M26.
Onko kukaan tunnistanut sun rolexeja?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:59"]Onko kukaan tunnistanut sun rolexeja?
[/quote]
Vain muutama on asiaa mitenkään kommentoinut.
Mulla on molemmat, mutta Leijona se vasta olisi jatain se.
Miksi tavallisia suomalaisia ei kiinnosta hyvät kellot?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:36"]
Nyt tarvitaan kokemuksia, kumpi on parempi tai laadukkaampi,
Rolex vai Omega rannekello? Kerro kokemuksesi.
[/quote]Rolex. Omega luo mielleyhtymiä viimeisinä tuleviin häviäjiin.
Käyttääkö kukaan alle nelikymppinen enää rannekelloja? Aivan täysin tyylittömiä ja hyödyttömiä kapistuksia.
Siis käyttääkö joku oikeasti vieläkin vanhanaikaista viisarikelloa? Minulla on ollut digitaalikello jo reilu 30 vuotta enkä ikinä kuvittelisikaan palaavani viisarikelloon. Herätkää nykyaikaan!
Nimenomaan, onko rannekellot yli nelikymppisten hifistelyjuttu?
On ihan makuasia. Molemmat ovat laadukkaita ja hyviä. Itse kuitenkin pidän enemmän Breitlingistani, joka tuntuu jykevämmältä. Kyse on tietenkin mausta ja mallista.