Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2-vuotiaan korvakipu

Vierailija
15.08.2015 |

Kuinka nopeasti viette yleensä korvakipuisen lapsen lääkäriin/päivystykseen? Meillä 2-vuotias heräili viime yönä useaan otteeseen ja valitti korvakipua, on ollut pitkään flunssassa. Mietiskelin vaan et pärjäiskö tässä maanantaihin saakka että pääsis omalle terveysasemalle. Ei tarvis lähtee päivystykseen jonottaan..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ilmeisesti oo itellä ollu korvatulehdusta aikuisena? Mulla on - ja siinä kyllä tulee lääkäriä ikävä ihan saman tien! Eli mars sinne päivystykseen niin kuin olisit jo.

Vierailija
2/7 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:54"]

Sulla ei ilmeisesti oo itellä ollu korvatulehdusta aikuisena? Mulla on - ja siinä kyllä tulee lääkäriä ikävä ihan saman tien! Eli mars sinne päivystykseen niin kuin olisit jo.

[/quote]

Ai, pystyykö se lääkäri poistaa sen kivun samantien?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen saa lääkkeet jotka auttaa melkein samantien!

Vierailija
4/7 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa puuduttavia korvatippoja ja anna särkylääkettä. Ihan hyvin voi seurata maanantaihin saakka jos nuo konstit auttavat. Korvatulehdus voi mennä myös itsestään ohi.

Vierailija
5/7 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko särkylääkettä? Jos särkylääke auttaa hyvin ja lapsi voi sen turvin hyvin, niin voit jäädä seuraamaan. Jos lapsi on kivulias särkylääkkeen annon jälkeenkin, niin vie lääkäriin.

Vierailija
6/7 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viennyt lapsen saman tien. Sama juttu jos itsekin tarttee lääkäriä, niin kyllä sinne menen enkä jää odottelee vaivojen kanssa.

Vierailija
7/7 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin särkylääkettä ja aamuyön nukkui jo paremmin. Nyt ihan pirteä. Täytyy käydä ostaan noita puuduttavia tippoja ja seurailla vointia. Jos pärjättäis maanantaihin saakka niin vien omalle ta:lle lääkäriin tuon pitkään jatkuneen flussankin takia. Mielellään pärjäis ilman antibioottikuuria tämänkin taudin . -ap