Millaisista ostoksista olet ollut kateellinen
Olin äsken ensimmäistä kertaa tilanteessa missä kassa vaikutti olevan jotenkin happaman oloinen ostoksistani eikä vastannut lainkaan tervehdykseeni, vaikka oli minua ennen ja jälkeen oleville asiakkaille ystävällinen. Ostin siis alle sadalla eurolla Prismasta aamupalatarvikkeita (tuoremehua ja leipää) sekä joitain kauneudenhoitojuttuja, kuten Essien kynsilakkoja useamman kappaleen, kasvonaamion, Moisture Miracle-shampoota/hoitoaine sekä herkkuja leffan katsomista varten.
Kommentit (10)
Hirsitaloista ja puolen vuoden matkoista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa hintaa aika turhanpäiväisille jutuille, mutta mitä se ketään liikuttaa mitä kukin ostoskärryynsä lappaa.
Toisaalta olisin voinut käyttää pelkästään sata euroa mani-pediin, mutta koska haluan hoitaa kynteni itse, ostan lakat hoidoissa ramppaamisen sijasta. AP
Vierailija kirjoitti:
Hirsitaloista ja puolen vuoden matkoista.
No siinä vasta ostokset, kelpaisi mullekin! AP
Kultaisesta 24-karaatin anustapista.
Tiedän, että tuntuisi tyhmältä olettaa, että kassaa ylipäätään kiinnostaisi asiakkaan ostokset. Ylipäätään tuntuu ylimieliseltä olettaa, että kukaan olisi kateellinen mistään, mutta kassan käytös oli vain kummallista. AP
Inte riktigt något. Det går mera åt det hållet att man själv väldigt gärna vill ha något. Sedan kan man drömma om det t.o.m. något år, varefter man skaffar det, är nöjd och börjar villa ha något annat. Nu vill man inte riktigt ha något, frånsett saker som ligger för långt ifrån och som man närmast skulle skaffa p.g.a. deras skönhet, trots att de är bruksföremål.
Matkoista vaikka itsekin matkustan paljon. Aina on kohteita mihin en tule koskaan lähtemään.
Mikään tavara ei aiheuta kateutta
Mua kadehditaan ostamastani talosta etelässä.
Onhan tuossa hintaa aika turhanpäiväisille jutuille, mutta mitä se ketään liikuttaa mitä kukin ostoskärryynsä lappaa.