Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenni V ja kateelliset AV-mammat

Vierailija
08.08.2015 |

Jenni Vartiainen on Suomen artisteista kaunein, ehdottomasti. Hän on myös lahjakas, taitava, menestynyt ja käytännössä täydellinen nainen. Vieläpä huolehtii maineestaan eikä huomiohuoraa halvoissa bikineissä seiskassa tai instassa. Jokainen siiderivalas AV-mamma joka haukkuu naisellista, upeaa Jenniä vain kihisee kateudesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan Jenniä ei voi haukkua.

Vierailija
2/5 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:55"]Lopeta paskapää nämä Jennin kehumisyritykset! Tuo ruma kääkkänä ei ansaitse mitään hyvää elämäänsä, saisi painua vittuun tästä maasta.
[/quote]

No ensimmäinen ketkuni ikinä. Niin ja painu itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin kateellinen hänelle. Onhan se ihan hyvännäköinen mutta uskallan väittää olevani itse kauniimpi. Laulutyyli vaan on tavattoman ärsyttävä ja biisien sanoitukset sellaista mukahenkevää. 

Vierailija
4/5 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:17"]

Miksi olisin kateellinen hänelle. Onhan se ihan hyvännäköinen mutta uskallan väittää olevani itse kauniimpi. Laulutyyli vaan on tavattoman ärsyttävä ja biisien sanoitukset sellaista mukahenkevää. 

[/quote]

Tottakai sinä ja kaikki muutkin avmammat ovat kauniimpia, älykkäämpiä ja parempia laulamaan kuin JV. Itsestäänselvyys jota ei täällä tarvitse tuoda esille.

Vierailija
5/5 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta paskapää nämä Jennin kehumisyritykset! Tuo ruma kääkkänä ei ansaitse mitään hyvää elämäänsä, saisi painua vittuun tästä maasta.