Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin omaa kultaa alle 40v naisesta, tositarjoituksella!

Vierailija
15.08.2015 |

Laitapa tekstaria 33v mukavalle sinkkumiehelle! Oletko vapaa, lapseton tai lapsellinen alle 40v nainen? Viihdyt luonnossa, tykkäät myös olla kotona ja hoitaa kotia minun kanssa. Ulkonäöllä ei väliä, kunhan et tuoksu tupakille tai viinalle.. Itse en käytä mitään aineita. =)

Olen musiikillinen kaveri, kuuntelen sitä ja harrastan myös laulua jota olen opiskellutkin. Voin laulaa sulle puhelimessa jos tahdot. Puh: 0414796427.

Tässä Reijo Kallion haikea biisi: Tule joskus käymään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:19"]

Et kuitenkaan naista saa, miten kävisi oikea mies? Tulen paukuttaan sun hanuria stoora smeisselilläni, laulatko samalla ?

[/quote] Olet sairas! Pidä tuollaiset mölyt mahassasi. t. ap

[/quote]

Mitä ihmettä, onko poikarakkaus sinusta sairautta? Onko sinulla homofobia, oletko estynyt elämässäsi. Ei ihme ettet edes naista saa, vain narsistit ovat yhtä jyrkkiä.

[/quote] Hyväksyn homouden, vaikka en itse homo olekkaan! Sun juttus sensijaan on kuvottavia ja jopa loukkaavia. Saatko jotain sairasta mielihyvää siitä, että yrität pilata keskustelun taikka nolata toisen? Ei ole ensimmäinen kerta, kun tarjoat omaa meisseliäs ja persettäs, silloin kun minä etsin ilmoituksella elämänkumppania.

Sinä olet homo, minä en ole.. Kaikkien ei tarvitse olla homoja, usko se! ap
[/quote] Hetero mies joka oikee korostaa että ei ole homo on vähän kaapissa...
[/quote]

Entä toisinpäin? Aika moni homo korostaa homouttaan, onko ne kaappiheteroita?

Vierailija
22/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta, 3 lasta, elettyä elämää takana. Hieman itseäni etsin ja eksyneenä elämään. Joskus viinilasillinen maistuu. Enemmän kuitenkin iltauinti joessa, kävely ulkona, hyvä iltapala. Nukahadan ja herään yksin, en haluaisi. Sytyttikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta valmiina? Huhhuh.

Vierailija
24/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyrkky, enkä persoonallisuus häiriöinen. Puhelinnumerokin on ihan mun oma! Miksi kiusaisin ketään puhelimella? Pimeetä hommaa sellainen.

Olen aktiivinen työnhakija tällähetkellä.. Kaksi ammattitutkintoa löytyy liittyen keittiöhommiin ja laitoshuoltoon. Harrastan ulkoilua, sukututkimusta, tietokoneen näpelöintiä, opiskelen laulua, kuuntelen musiikkia, teen ruokaa jne.

En ole mikään ikärasisti. Tuo ikätoive liittyy lähinnä siihen, että olisi kiva saada oma lapsi jossain vaiheessa. Yli nelikymppiseltä se ei välttämättä enää onnistu ja riskit on suuremmat.

Kuvaani en levitä julkisesti täällä, vaan lähetän sen kännykällä sellaiselle, joka todella on kiinostunut ja vastaa.

Matti Esko - Tunteiden tumma ilta:

=) ap

Vierailija
25/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tullut mieleen, että voi se lapsenhankkiminen olla alle 40-vuotiaallekin hankalaa, jos vaikka sairastuu vakavasti.

Joten ei jatkoon, loukkaannuin.

Nimim. alle 40 v, mutta kohtunsa menettänyt, kun muita vaihtoehtoja ei ollut.

Vierailija
26/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako 50 vuotias homomies?Voin pukeutua mekkoon ja saat raiskata minut aina kun haluat ;) Ootko messissä hani?

Vierailija
27/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 03:00"]

Ei sitten tullut mieleen, että voi se lapsenhankkiminen olla alle 40-vuotiaallekin hankalaa, jos vaikka sairastuu vakavasti.

Joten ei jatkoon, loukkaannuin.

Nimim. alle 40 v, mutta kohtunsa menettänyt, kun muita vaihtoehtoja ei ollut.

[/quote] No voi tietysti lapsenhankkiminen olla hankalaa missä iässä tahansa. Jos suhteessa/liitossa ei tule lapsia ja oli vika sitten kummassa tahansa, niin en tietenkään sen vuoksi jättäisi puolisoa. ap