Etsin omaa kultaa alle 40v naisesta, tositarjoituksella!
Laitapa tekstaria 33v mukavalle sinkkumiehelle! Oletko vapaa, lapseton tai lapsellinen alle 40v nainen? Viihdyt luonnossa, tykkäät myös olla kotona ja hoitaa kotia minun kanssa. Ulkonäöllä ei väliä, kunhan et tuoksu tupakille tai viinalle.. Itse en käytä mitään aineita. =)
Olen musiikillinen kaveri, kuuntelen sitä ja harrastan myös laulua jota olen opiskellutkin. Voin laulaa sulle puhelimessa jos tahdot. Puh: 0414796427.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:51"]
Ihana olet <3
[/quote] Kiitos vastauksestasi, se piristi. =) Olet varmasti ystävällinen ja kohtelias.. ap
Kirjoitit kauniisti ja varmasti ansaitset itsellesi kivan tytön!
Tarjoutuisin itse mutta olen 39 :)
Onnea etsintään :)
Kuuleppa reiska. Olet sitä itseäis. Hieno kellonaika parin hakuun. Toisaalta voisihan se toimia, jos etsii raittiina aamulla ..
Toivottavasti löydät etsimäsi. Kyllä mulle kelpaisi serenadit parvekkeen alla, mutta olen varattu.
En ole reiska. Ja raittiuteni on pysyvä tilanne sekä illalla ja aamulla.. =) Mutta olisi kyllä kiva perustaa perhe, ehkä omia lapsiakin sitten joskus. Kapakassa en kulje, nettideitit ei toimi. Ajattelin, että jospa löytäisin täältä näin.. Noh, vaikkei nyt mikään deittipalsta edes oo.
Tässä on Beritin herkkä kappale: Siitä on niin kauan aikaa.
ap
Et kuitenkaan naista saa, miten kävisi oikea mies? Tulen paukuttaan sun hanuria stoora smeisselilläni, laulatko samalla ?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:04"]
Kirjoitit kauniisti ja varmasti ansaitset itsellesi kivan tytön! Tarjoutuisin itse mutta olen 39 :) Onnea etsintään :)
[/quote] Kiitos sinulle! Onnea myös sinun etsintään. =) ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:19"]
Et kuitenkaan naista saa, miten kävisi oikea mies? Tulen paukuttaan sun hanuria stoora smeisselilläni, laulatko samalla ?
[/quote] Olet sairas! Pidä tuollaiset mölyt mahassasi. t. ap
Kerropa ap vielä, missä päin Suomea suunnilleen asut? Suomi on suuri maa ja pitkä välimatka ei auta rakastumaan. Onnea hakuun!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:29"]
[/quote]
Mitä ihmettä, onko poikarakkaus sinusta sairautta? Onko sinulla homofobia, oletko estynyt elämässäsi. Ei ihme ettet edes naista saa, vain narsistit ovat yhtä jyrkkiä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:36"]
[/quote]
Mitä ihmettä, onko poikarakkaus sinusta sairautta? Onko sinulla homofobia, oletko estynyt elämässäsi. Ei ihme ettet edes naista saa, vain narsistit ovat yhtä jyrkkiä.
[/quote] Hyväksyn homouden, vaikka en itse homo olekkaan! Sun juttus sensijaan on kuvottavia ja jopa loukkaavia. Saatko jotain sairasta mielihyvää siitä, että yrität pilata keskustelun taikka nolata toisen? Ei ole ensimmäinen kerta, kun tarjoat omaa meisseliäs ja persettäs, silloin kun minä etsin ilmoituksella elämänkumppania.
Sinä olet homo, minä en ole.. Kaikkien ei tarvitse olla homoja, usko se! ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:33"]
Kerropa ap vielä, missä päin Suomea suunnilleen asut? Suomi on suuri maa ja pitkä välimatka ei auta rakastumaan. Onnea hakuun!
[/quote] Kotipaikka tällähetkellä on Seinäjoki, mutta hakuni koskee koko Suomea. Välimatka ei ole este, junat ja bussit kulkee.. =) ap
Huhhuh mikä tyrkky ja vielä puhelinnumerokin mukana...
Joku saa tästä oikein kunnon pers.häiriöisen riesan vielä itselleen...
Kerro ap itsestäsi. Mitä teet työksesi, onko kuvaa missään, mitä harrastuksia? :)
Kenenkähän numero tuossa on kaikkien nähtävillä? Ettei olisi vain kiero kosto jollekulle; saada ihmiset soittelemaan pahaa-aavistamattomalle uhrille...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:36"]
[/quote]
[/quote] Hyväksyn homouden, vaikka en itse homo olekkaan! Sun juttus sensijaan on kuvottavia ja jopa loukkaavia. Saatko jotain sairasta mielihyvää siitä, että yrität pilata keskustelun taikka nolata toisen? Ei ole ensimmäinen kerta, kun tarjoat omaa meisseliäs ja persettäs, silloin kun minä etsin ilmoituksella elämänkumppania.
Sinä olet homo, minä en ole.. Kaikkien ei tarvitse olla homoja, usko se! ap
[/quote] Hetero mies joka oikee korostaa että ei ole homo on vähän kaapissa...
39v. ja 33v. ei ole ikäero eikä mikään, ja aphan etsi alle nelikymppistä.
Otsikkoon tuli kirjoitusvirhe! TOSITARKOITUKSELLA, piti olla.. ap