Viime päivinä huolestuttavan moni kirjoittelee tänne miten aikoo paeta juuri silloin kuin teitä tarvitaan
Itse henkilökohtaisesti en aijo, aijotko sinä?Saapumiserä ja sotilasarvo alle.
T. I/04 reservin kersantti
Kommentit (252)
PIDOT PARANEE kirjoitti:
tua paskojen pako on vain hyvää puhdistusta NIMITTÄIN TAKAISIN EI OLE TULEMISTA. OVAT VAIN TURHIA KULUTTAJIA JA EPÄTOIVON LIETSOJIA.
Kyllä ne takaisin saadaan, seinää vasten. Laki on laki.
Minä ajattelin jatkaa työntekoa osa-aikaisena niinkuin nytkin. N38
Ja täällä taas sama trollaaja sulkemassa rajoja ja laittamassa toisia seinää vasten. Yritä keksiä jotain muuta elämääsi. Ja kunnioita jokaisen omia valintoja.
lähtijät laivataan tai torniosta junalla lähetetään ruotsin "armeijan" viidykkeeksi ja eritoten te ette pääse takaisin suomeen. suomi petturit lopetetaan
Vierailija kirjoitti:
Olen suunnittelut vain sitä, miten saan lapset tarvittaessa turvaan.
Minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Kuka heistä sitten huolehtii?
Vierailija kirjoitti:
PIDOT PARANEE kirjoitti:
tua paskojen pako on vain hyvää puhdistusta NIMITTÄIN TAKAISIN EI OLE TULEMISTA. OVAT VAIN TURHIA KULUTTAJIA JA EPÄTOIVON LIETSOJIA.
Kyllä ne takaisin saadaan, seinää vasten. Laki on laki.
linkki tähän lakiin?
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä taas sama trollaaja sulkemassa rajoja ja laittamassa toisia seinää vasten. Yritä keksiä jotain muuta elämääsi. Ja kunnioita jokaisen omia valintoja.
Minä en kunnioita pelkureita. He tulevat saamaan sen, minkä ansaitsevat. Sukka päähän ja seinää vasten on tie, minkä he itse valitsevat. Ja sinä nilkki, kunnioita sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Itätrollien mielipiteenmuokkausyritys
90-prosenttisesti näin. Vauvapalsta on näitten suosikkipaikkoja.
Huvittaa kun kaverini on jankannut pari viikkoa lapsistaan kuinka pakenee suomesta heidän kanssaan jos sota syttyy, lapsia ei hänen mielestään eroteta vanhemmista ja äidit saa poistua maasta jne. On kerrottu että myös naisilla on maanpuolustusvelvollisuus vaan ei auta... naama punaisena karjuu että porsivat naiset saa poistua maasta jos sota tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kunnioita pelkureita. He tulevat saamaan sen, minkä ansaitsevat. Sukka päähän ja seinää vasten on tie, minkä he itse valitsevat. Ja sinä nilkki, kunnioita sananvapautta.
Uhkailu ja rikokset eivät ole ok edes sotatilassa olevassa maassa. Tai poikkeustilan jälkeen. Ja rauhoitutaanpa nyt, suomessa ei ole sotaa tai tulossa. Se on eri maassa, vaikka rajaa onkin.
En tiedä millaisen työmääräyksen meinaavat kehitellä mielisairaalle ihmiselle, jota ei päästetä edes kuntouttavaan työtoimintaan. Voi olla että musta olisi enemmän haittaa kuin hyötyä. Viranomaismääräysten mukaan ajattelin kuitenkin toimia, on se sitten töihin osallistuminen, Ruotsiin lähteminen tai sitten "omasta itsestään parhaimman mukaan huolehtiminen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskittyisit niihin vihollisiin samanlaisella raivolla kuin omiin, niin olisi sinustakin kenties jotain hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millaisen työmääräyksen meinaavat kehitellä mielisairaalle ihmiselle, jota ei päästetä edes kuntouttavaan työtoimintaan. Voi olla että musta olisi enemmän haittaa kuin hyötyä. Viranomaismääräysten mukaan ajattelin kuitenkin toimia, on se sitten töihin osallistuminen, Ruotsiin lähteminen tai sitten "omasta itsestään parhaimman mukaan huolehtiminen".
Meikäläiselle taas viranomaiset ei vät ole mikään auktoriteetti, vaan ainoastaan ja korkeintaan sielläkin päässä on ihmisiä päätöksiä tekemässä ja en koe että ne olisivat yhtään minun yläpuolella. Edes presidenttinne ei ole minua arvokkaampi eikä enempää ihminen, eikä välttämättä viisampikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne maastapakoa suunnittelevat ovat joko trolleja tai joka asiasta valittajia. Ukrainan sota on heille vain uusin syy valittaa jostain kun ei jaksa valittaa enää koronarajoituksista ja rokotteista.
Samat Katjushkat ja Sashat ne on. Ja kotimaisemmat pikkuapulaisensa.
Tietysti sitten myös ne, joihin propaganda on uponnut, vahvistavat tätä ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun kaverini on jankannut pari viikkoa lapsistaan kuinka pakenee suomesta heidän kanssaan jos sota syttyy, lapsia ei hänen mielestään eroteta vanhemmista ja äidit saa poistua maasta jne. On kerrottu että myös naisilla on maanpuolustusvelvollisuus vaan ei auta... naama punaisena karjuu että porsivat naiset saa poistua maasta jos sota tulee.
12 luku
Maanpuolustus
127 §
Maanpuolustusvelvollisuus
Jokainen Suomen kansalainen on velvollinen osallistumaan isänmaan puolustukseen tai avustamaan sitä sen mukaan kuin laissa säädetään.
Oikeudesta saada vakaumuksen perusteella vapautus osallistumisesta sotilaalliseen maanpuolustukseen säädetään lailla.
mitä hyötyä koet suomen puolustuksen saavan naisesta joka makaa sängyssä shokissa? näin on käynyt monelle miehelle sodassa. yksi suu lisää viemään säännöstelyn alla olevia ruokavaroja.
ehkäpä sinun pitäisi nyt vaan myöntää se fakta että naiset ja miehet jotka haluaa poistuvat maasta sairaiden, vanhusten, lasten kanssa ja se on isoin tuki mitä sotilaallisesti voi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitejä ja lapsia tuskin mihinkään tarvii. Helpompi niiden sotilaidenkin keskittyä sotimaan kun vaimot ja tyttöystävät on turvassa. Sodassa oikeasti rais ka taan edelleen naiset.
Vaimot ja tyttöystävät pyörittää yhteiskuntaa kun miehet sotii. Ei täältä sodan alettua pääse pois.
Eipä tuolla ukrainassakaan kukaan mitään pysty pyörittämään.
Onhan siellä iso osa maasta valtaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai saa poistua. Kun vaan lapset saisi turvalliseen maahan.
Ei tänne sotaa ole tulossa. Rauhoittukaa jo hyvät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitejä ja lapsia tuskin mihinkään tarvii. Helpompi niiden sotilaidenkin keskittyä sotimaan kun vaimot ja tyttöystävät on turvassa. Sodassa oikeasti rais ka taan edelleen naiset.
Vaimot ja tyttöystävät pyörittää yhteiskuntaa kun miehet sotii. Ei täältä sodan alettua pääse pois.
Eipä tuolla ukrainassakaan kukaan mitään pysty pyörittämään.
Sitä se sota on. Se tehdään mitä niissä olosuhteissa pystytään. Ruokaa sielläkin syödään joka päivä.
Mariopolissa ovat olleet päiväkausia ilman ruokaa. Tuo sinun yhteiskunnan pyörittäminen on fantasiaa.
Kotkotkot kotkotpräbää! Hannari.