Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime päivinä huolestuttavan moni kirjoittelee tänne miten aikoo paeta juuri silloin kuin teitä tarvitaan

Vierailija
12.03.2022 |

Itse henkilökohtaisesti en aijo, aijotko sinä?Saapumiserä ja sotilasarvo alle.
T. I/04 reservin kersantti

Kommentit (252)

Vierailija
241/252 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä vapautuksen kerjääviä tissiposkia aina riittää. Varmaan, jos asteroidikin olisi iskeytymässä maapalloon, niin samat kaverit olisivat anomassa vapautusta, ettei varsinkaan heidän tarvitse osallistua asteroidin iskeytymiseen.

Vierailija
242/252 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka Ritolat ottaa tulee vielä yllättymään kuinka kalseasti maailmalla suhtaudutaan asevelvollisiin jotka jättävät oman maansa pulaan. Todennäköisesti teitä pidetään venäläisinä soluttautujina ja niiden kohdalla rangaistuikset ovat sen mukaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/252 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalaisista noloimmat ovat täällä. Halveksin.

Vierailija
244/252 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä olisi jäätävä haavoittuvia hoitamaan Suomeen. Jos siis hyväksytään ilman rokotepassia. Lapset kun vain saisi turvaan huolehtivan aikuisen kanssa.

Vierailija
245/252 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainalaisista noloimmat ovat täällä. Halveksin.

Pelottaako venäjätrollia että joutuu pian ukrainan sotimaan?

Vierailija
246/252 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 31-vuotias mies, joka työskentelee matalapalkkaisessa työssä. Mulla ei ole muijaa, eikä lapsia. Olen hieman ylipainoinen, mut se on mahdollista laittaa kuntoon muutamassa kuukaudessa. Mä ainakin lähden sotimaan jos niin käy. Mulla ei ole mitään hävittävää ja sotiminen ainakin tarkoittaa, että teen jotain tärkeää. Yrittäisin ottaa mahdollisimman monta vihollista mukanani ennen kuin lähden.

Tai sitten olet trolli, joka vastailee itselleen. Sinäkin voit lähteä jo nyt - Ukrainaan taistelemaan myös Suomen puolesta.

Sinä ja te muut näette näitä "trolleja" joka paikassa. Oikeasti kun miettii niin onkohan heitä edes tällä palstalla? Kuvittelisi, että heidän suomen kielensä olisi todella huonoa. Vai luuletko, että suomalaiset saavat rahaa venäläisiltä, että levittävät suomalaisvastaista materiaalia?

Trolleja on muitakin kuin Putinin käskyläisiä. Tarkoitin tätä "rajat pannaan kiinni ja teidät kaikki pakotetaan rintamalle tai tekemään töitä ja jos olette paenneet ulkomaille, teidä haetaan takaisin" -tyyppiä, joka aloittaa joka päivä tästä aiheesta uusia ketjua ja työntyy muihinkin ketjuihin julistamaan pakottamisfantasioitaan.

Mutta Venäjän trollit kirjoittavat joskus parempaa suomea kuin keskivertosuomalaiset. Asioiden esittämistapa ja kielikuvat voivat kuitenkin poiketa siitä, miten syntyperäiset suomalaiset ilmaisisivat asian.

Vierailija
247/252 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin viimeaikoina? Ainahan tänne on nuo muutama hörhö kirjoitelleet että pakenevat ja että muka siirtyvät reservistä sivareiksi vaikka todellisuudessa eivät ole inttiä käyneetkään.

Vierailija
248/252 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä vapautuksen kerjääviä tissiposkia aina riittää. Varmaan, jos asteroidikin olisi iskeytymässä maapalloon, niin samat kaverit olisivat anomassa vapautusta, ettei varsinkaan heidän tarvitse osallistua asteroidin iskeytymiseen.

Itsehän itsesi tunnet.

Vierailija
249/252 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat AP olla uusi tällä foorumilla? Ainakin pari vuotta nämä Venäjällä asuvat suomea taitavat ovat kirjoittaneet viikottain avauksia siitä, että lähtevät pakoon kun sota syttyy. Toki heillä menee aina välillä sekaisin kirjoituksissa Suomi ja Venäjä, mutta niin menisi minullakin jos asuisin Putinin hourelandiassa ja varsinkin tällaisina aikoina.

Vierailija
250/252 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän itsesi tunnet.

Niin kuin sinäkin Tiltu.

Vierailija
251/252 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jäädä? En ole tilannut sotaa tai valinnut syntyä tähän maahan.

Miksi sitten ulvot kun syyrialaiset ym. pakenevat omasta maastaan?

Onko raukkamainen pakoon luikkiminen Suuren Valkoisen Suomalaisen Soturin etuoikeus?

Päätä osataan rääpiä ja typerää pullistelua ja rehentelyä esittää kun itse ollaan turvassa, annas olla kun tilanne muuttuu. Jopa muuttuu ääni kellossa!

Vierailija
252/252 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jäädä? En ole tilannut sotaa tai valinnut syntyä tähän maahan.

Miksi sitten ulvot kun syyrialaiset ym. pakenevat omasta maastaan?

Onko raukkamainen pakoon luikkiminen Suuren Valkoisen Suomalaisen Soturin etuoikeus?

Päätä osataan rääpiä ja typerää pullistelua ja rehentelyä esittää kun itse ollaan turvassa, annas olla kun tilanne muuttuu. Jopa muuttuu ääni kellossa!

Sinulla menee asiat väärin päin. Nehän osoitti että maataan ei tarvitse puolustaa. Miksi suomalaistenkaan pitäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan