Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirattomat naiset on ärsyttäviä prinsessoja!!

Vierailija
14.08.2015 |

Voi olla vaikka kuinka hienohelma, ulkonäkökeskeinen nainen, mutta jos sillä on koira, se on mun silmissä heti rento ulkoilmaihiminen ja jalat maassa tyyppi.

Koiraton nainen on vähän skitso, nirppanokka ja kylmä bitch. Yleensä periyttävät eläinvihansa lapsilleen. Allergia on 99% tekosyy!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf :D

Vierailija
2/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä koirallisilla naisilla on joku psykologinen "ongelma". Koiralla korvataan miestä (tuo turvaa) ja lasta (sitä voi hoitaa). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...itselläni ei ole koiraa mutta kolme kissaa kylläkin. Olenko siis eläinten vihaaja?

Vierailija
4/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Koira vähentää jotenkin skitsoamista naisilla. Muutenkin koira tuntuu lievittävän monella naisella olevia pahoja harhoja ja selkeitä mielenterveysongelmia.

Vierailija
5/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:23"]

Mun mielestä koirallisilla naisilla on joku psykologinen "ongelma". Koiralla korvataan miestä (tuo turvaa) ja lasta (sitä voi hoitaa). 

Monilla koiranomistajilla on ihan perhekin. Varsinkin kauniit hienot sinkkunaiset on hyviä tyyppejä jos niillä on koira/koiria.

[/quote]

Vierailija
6/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Heppatytöt tosin ovat täysin hulluja. Ei pienintäkään tervettä aivosolua järjellä. 

Vierailija
7/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5 omaperäisestä aiheesta!

Vierailija
8/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta pikkukoiran omistajaa jotka on aikamoisia prinsessoja...

Vierailija
9/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:25"]

Hmm...itselläni ei ole koiraa mutta kolme kissaa kylläkin. Olenko siis eläinten vihaaja?

[/quote]

Et, mutta saatat olla vähän boheemi, taiteellinen ja taivaanrannanmaalari. Kissaihmiset on vielä rennompia kuin koiraihmiset. Kissan sietäminen vaatii paljon luonnetta.

Vierailija
10/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmiset, tarkemmin sanottuna koiranaiset, ovat ihmissuhteissaan tunnevammaisia.Täysin empatiakyvyttömiä. Vähäiset tunteet kohdistetaan koiriin, ihmisistä ei piitata pätkääkään.

Vierailija
11/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:27"]

Samaa mieltä! Heppatytöt tosin ovat täysin hulluja. Ei pienintäkään tervettä aivosolua järjellä. 

[/quote]

Heppatytöistä voi kasvaa ratsastajanaisia ja ne ovat eliittinaisia. 

Vierailija
12/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:28"]

Tiedän monta pikkukoiran omistajaa jotka on aikamoisia prinsessoja...

[/quote]

Joo iso koira on aina plussaa, metsäverisyys se vasta onkin kova juttu. Tosi miehekästä.

Vierailija
13/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:23"]Mun mielestä koirallisilla naisilla on joku psykologinen "ongelma". Koiralla korvataan miestä (tuo turvaa) ja lasta (sitä voi hoitaa). 

[/quote]

Tuo pitää varmaan osittain paikkansa :) mieheni tekee keikkatyötä eikä paljon ole kotona. Lapsia ei ole eikä kyllä vielä halutakaan. Onneksi on tuo koiruus ♡ se tuo turvaa täällä metsän keskellä missä asutaan ja oikeasti pelkään joskus, kun mielikuvitus laukkaa ja on loistavaa seuraa. En ainakaan yksin lähtisi metsälenkeille. Ystäviä tapaan viikonloppuisin, kun on töiltä aikaa jne. Rakastan nousta aikaisin koiran kanssa lenkille ja virkistyn ja sama sitten töiden jälkeenkin.

Vierailija
14/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koiraa, mutta minulla on kolme poikalasta.....veikkaappa olenko prinsessana täällä? ;)

Vierailija
15/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:31"]

[/quote]

[/quote]

huoh...taas näitä miesten kuvitelmia, että hevosella ratsastaminen tekee taitavaksi seksissä. Huoh. Voin sanoa, että on aika helvetin erilaista ratsastamista. Koko liike on täysin eri....ei mulla muuta.

T. heppatyttö

Vierailija
16/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

En pidä hevospiireissä liikkuvista naisista. Hyvin kilpailuhenkinen maailma ja usein elitistisiin tarkoituksiin hankittuja eläimiä.

Vierailija
17/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:34"]

[/quote]

[/quote]

huoh...taas näitä miesten kuvitelmia, että hevosella ratsastaminen tekee taitavaksi seksissä. Huoh. Voin sanoa, että on aika helvetin erilaista ratsastamista. Koko liike on täysin eri....ei mulla muuta.

T. heppatyttö

[/quote]

Mä en kyllä meinannut tuota, vaan ihan sitä, että ratsastajanaisista tulee snobi mielikuva. Ja pidän siitä. 

Vierailija
18/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmiset, tarkemmin sanottuna koiranaiset, ovat ihmissuhteissaan tunnevammaisia.Täysin empatiakyvyttömiä. Vähäiset tunteet kohdistetaan koiriin, ihmisistä ei piitata pätkääkään.

[/quote]

Ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Koiranaiset ovat nimenomaan erittäin tunteellisia ja hoivaviettisiä, niin ihmisten kuin eläinten parissa. Minkälaiselta naiselta ei heru hoivaa viattomalle luontokappaleelle?

Vierailija
19/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on. Allergian takia olen siis ärsyttävä prinsessa, minulla kun oikeasti on allergia. Tosin ilman sitä kotini muistuttaisi eläintarhaa...

Vierailija
20/39 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koiran omistavat naiset, jotka tunnen ovat itsekeskeisiä prinsessoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan