Onko muita, jotka harkitsevat muuttavansa sodan uhkan vuoksi?
Itse harkitsen tällä hetkellä muuttoa pois Itä-Suomesta esim. Tornio tai Haaparanta. Tuntuisi turvallisemmalta.. ja ehkä kannattaisi muuttaa jo ajoissa. Tarpeen tullen pääsisi rajan yli helposti turvaan (olen eläkeläisnainen). Äsken tämä avaukseni poistettiin muutamassa minuutissa.
Kommentit (80)
Missäs mahtaa olla se 'sodaton' , luonnonkatastrofiton, rauhaisa ikuisen rakkauden
turvapaikka? Taivaassako? Vai ahvenanmaalla? Naapurissa, lännessä on jo slummeja...sinnekö?
Et ole tainnut olla koskaan pitempiä aikoja asumassa ulkomailla?
Jos ei olisi perhettä niin menisin jo.
Lukemiseksi ottakaa Jessika Aron Putinin Trollit
Olen muuttamassa pois Lappeenrannasta. Vien lapseni turvaan. Tämä on ihan hemmetin turvaton paikka. Ja ihan turha tyynnytellä että ehkä se sota ei tulekaan. Nyt näyttää siltä että tulee. Tässä jos asun niin regointiaika on minuutti. Jossain sisäsuomessa tai lännessä sentään joitakin tunteja.
Kannattaa nyt tehdä viimeistään ne peli liikkeet. Joko jäät tänne tai muutat helpompaan. Itse jään tänne niin pitkäksi aikaa kuin voin ja mahdollisesti ei tarvi edes ikinä muuttaa suomesta pois. Ei ole huono idea muuttaminenkaa.
Tämä keskustelu oli tarkoitettu asialliseksi ilman mitään poliittisia tai trolli-juttuja. Mikään trolli en ole vaan aidosti huolestunut suomalainen eläkeläisnainen.
Me muutetaan pysyvästi Espanjaan kesän lopussa. Ei tulis mieleenkään jäädä Suomeen Putinin hulluuksien kohteeksi.
Haluan kuolla täällä. Sitä vain toivon, että se tapahtuu nopeasti ja tuskattomasti.
Kiitos asiallisista vastauksista!
-Ap
Miksi sä AP sieltä Venäjältä tänne Suomeen muutat?
Miten se perhe estää muuttamisen?
Ihmeellistä, että vedetään tuo perhekortti tai lapsikortti.
Olisin jo tappanut itseni, mutta kun minulla on lapsi. voi vit....
En aio lähteä kotoani minnekkään. Jos tämä pommitetaan niin lennän sen mukana ilmaan.
Jään tänne koska haluan päästä t*a*p*p*a*m*a*a*n venäläisiä
Vierailija kirjoitti:
En aio lähteä kotoani minnekkään. Jos tämä pommitetaan niin lennän sen mukana ilmaan.
Hyvä asenne.
Varautukaa siihen, että se asioiden hoitaminen ei ihan ole suitsait toimintaa siellä 'ulkomailla'. Kielitaito ja / tai hyvä tulkki kannattaa varata hyvissä ajoin haltuun. Paljon käteistä. Niin ja ryöstelyt ovat ihan eri luokkaa siellä välimeren rantamaissa....
En muuta. Mulla on hirvikivääri kyllä sillä muutaman tunkeutujan eliminoi.
-