Missä aineessa loistit peruskoulussa? Valitse vain yksi.
Minun aineitani luettiin aina äidinkielen tunnilla ääneen. Mutta ei tullut minusta kirjailijaa, ei. Sinänsä kyllä harmi.
Kommentit (63)
En loistanut missään tasaista kasia ja ysiä. En kyllä töitäkään kauheasti tehnyt. Virhe. Piti sitten lukiossa yrittää opetella opiskelemaan.
Olen nyt yläkoulussa ja loistan erityisesti ruotsissa. Lähes kaikki muutkin lukuaineet ovat kyllä kymppiä.
Englanti. Muinainen laaja tasokurssi, vieläpä.
Kuvis, 10. En tykkää piirtää enää.
Matikassa ja minusta tuli insinööri.
-N28
Viimeisellä tunnilla kun lähdettiin himaan.
En loistanut erityisesti missään, kaikki aineet oli aina kyllä 8-9 koska kilttinä tyttönä tein läksyt ja luin kokeisiin vanhempien pyytäessä. Myöhemmin vasta syntyi todellinen kiinnostus ja panostus tiettyihin aineisiin omasta halusta.
Englanti. Nykyisessä työssäni käytän harvakseltaan, tosin minä olen meillä aina se joka pyydetään paikalle kun pitää puhua enkkua tai muita kieliä.
Liikunta
Lukiossa (kun en käynyt liikunnantunneilla) Psykologia
Pitkässä Saksassa. Jotenkin vaan taulukkomuotoisesti ja loogisesti opiskeltavat asiat tarttuivat päähäni kuin täit tervaan. Rakastin saksaa (hyvän opettajan johdolla). Terveisiä vain Lauttasaaren yhteiskouluun!
Matematiikka... ja nyt sitä ollaankin matematiikanopettaja.
Äidinkieli. Aineita luettiin jne.
Äidinkieli. Aineista pidettiin ja kielioppi oli hallussa. Varmaan englannin käyttö ruostuttanut jo suomenkielen kielioppia.
Minä loistin historiassa. Ei tullut historiotsijaa, tuli toimittaja.