Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka kuvailevat naista sanalla "söpö"

Vierailija
12.03.2022 |

Mitä "söpö" tarkoittaa miehille? Tarkoittaako se naista, joka on ihan nätti mutta ei erityisen kaunis? Vai tarkoittaako se nimenomaan kaunista?

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä käytän sanaa myös miehistä, tosin muodossa söde, ja minulle se tarkoittaa lähinnä hyvää tyyppiä, josta pidän, ei pääosin mitään ulkonäköön viittaavaa vaan yksinkertaisesti hyvää ihmistä.

Jesse

Ei! Jos et ole Jade transnainen tms, niin toinen mies ei saa sanoa toista söpöksi! Transnaisilta otan kohteliaisuuden vastaan, mutten miehiltä todellakaan.

No mun kaveripiirissä me ollaan södejä toisillemme, ei mitään ongelmaa, onneksi

Jesse

Homoa.

Vierailija
122/129 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä oikein klassista aihe vapaata. :D Sivukaupalla oikein vääntämällä väännetään syitä, että pääsisi loukkaantumaan positiivisesta kommentista. Kai se sitten vaan on niin kivaa elää koko elämänsä murjottaen naama sillä kuuluisalla norsun elimellä. Onnea matkaan.

Tämä(kin) ketju on täyttynyt lähinnä kiittämättömien "prinsessojen" länkytyksestä. Nämä ihmiset eivät ole kyllä saamiaan kehuja ansainneet. Mitä kertoo ihmisestä, että kehtaa valittaa saamastaan kehusta, että oli vääränlainen kehu ei kelpaa?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobittikokoinen nainen. Pitkää ei koskaan sanota söpöksi.

Vierailija
124/129 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpön sana joka ei tarkoita mitään!

Mulle sanottiin aina että "olet söpö, mutta..."

Vierailija
125/129 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen ehkö pikku nenäinen, sopusuhtainen jopa lyhyt, naapurintyttö, ehkä lapsenpiirteinen, ei liian huomiota herttävä missään suhteessa, nättu nöpönenä,,hillitty, ei siis uljas, näyttävä maailman luokan kaunotar,luksus,hyvä ulosanti, karsmattinen, komea naine. sekin er kuin kaunis

Vierailija
126/129 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain Facebookissa joskus yksityisviestin lukioaikaiselta luokkakaverilta - nyt jo setämies hänkin. Ilmeisesti perjantai-illan pikkusievässä ajatellut kirjoittaa ilahduttavan viestin. Siinä luki, että *Olet yhtä söpö kuin kouluaikoina!* Olen viisikymppinen täti, ja edustan varmasti ikäluokkani prototyyppiä. Ollut naimisissa kohta 30 vuotta ja kahden aikuisen lapsen äiti. Silti hymyilytti 😃

Vierailija
127/129 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö on korkein mahdollinen viehättävyysluokitus. Usein jotenkin epätäydellisen näköinen, mutta silti ihaninta ikinä. Ei ole pelottava, räväkkä tai revittelevä. Käyttäytyy kivasti, on fiksu ja mukava.

Sievä on vähän kuin söpö, mutta pelkästään ulkonäön osalta. Yleensä ehkä vähän pieni tai hentoinen. Ei tämäkään välttämättä vastaa yleistä kauneusihannetta, mutta on lähempänä.

Kaunis voi olla mitä vaan. Jopa ajan hapertamassa betonibunkkerissa on rujoa kauneutta.

Vierailija
128/129 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sievä ja lutunen. Yleensä ei kovin pitkä. Pieni nainen yleensä. Aww, juuri sellainen söppänä on se mitä tavoittelen. 

Samalla työpaikalla on eräs ( emme ole kollegoja), jolla toisinaan vähän flirttaan ja ihailen. Lutusta katsella sitä naisen ihastunutta katsetta. Oikein aina odotan, että törmäisimme.

M38

Vierailija
129/129 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mette Mannonen on söpö/nätti vielä viisikymppisenäkin. Minua, lähes 30-vuotiasta naista kuvaillaan söpöksi tai nätiksi. Oli myös yksi myös todennut, miten vaikutin niin viattomalta ja kiltiltä. Uskon tähän vaikuttavan oma ulkoinen olemukseni: 150 cm, alle 55 kg painava, siro kroppa, ruskettumaton iho, hyvin hoidetut, kiiltävät hiukset, iho on kimmoisa vaikka naama kukkii, mutta suojaan sitä auringolta. Siihen päälle käyttämäni A-linjaiset mekot sävyissä vihreä tai viininpunainen, jotka korostavat ruskettumatonta ihoa, niin valmista tuli. Näytän juuri sellaiselta tyypilliseltä naiselta, joita näkee noissa pelaaja-, nörtti- ja animepiireissä. Odottaa sitä mielenkiinnolla, miltä sitä näyttää 10 vuoden päästä. Ainakin aurinkoa vältän silloinkin, enkä ala pilaamaan ulkoista olemusta leikkauksilla, auringolla, tupakoinnilla (en ole koskaan koskenutkaan), viinin läträämisellä ja runsashiilihydraattisella ruoalla.