Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka kuvailevat naista sanalla "söpö"

Vierailija
12.03.2022 |

Mitä "söpö" tarkoittaa miehille? Tarkoittaako se naista, joka on ihan nätti mutta ei erityisen kaunis? Vai tarkoittaako se nimenomaan kaunista?

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä käytän sanaa myös miehistä, tosin muodossa söde, ja minulle se tarkoittaa lähinnä hyvää tyyppiä, josta pidän, ei pääosin mitään ulkonäköön viittaavaa vaan yksinkertaisesti hyvää ihmistä.

Jesse

Vierailija
102/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on kokonaisuus söpöys on kuori.

Kauneus on ulkonäköä, söpöys eleitä ja käytöstä.

Söpöys on sitä mikä näyttää ystävälliseltä ja pehmoiselta. Kerjäävät koirat ovat söpöjä ja se söpöys tulee kokijan tunnepohjasta. Kaunis ihminen joka välittää mukavuuden tunnetta on söpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet ja lapset on söpöjä. Jos mies sanoisi minua söpöksi, olisin kyllä huvittunut ja ehkä myös vähän loukkaantunut.

Vierailija
104/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pidän söpönä naista jonka haluaisin ylitse kaikkien muiden naisten.

Vierailija
105/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä käytän sanaa myös miehistä, tosin muodossa söde, ja minulle se tarkoittaa lähinnä hyvää tyyppiä, josta pidän, ei pääosin mitään ulkonäköön viittaavaa vaan yksinkertaisesti hyvää ihmistä.

Jesse

Ei! Jos et ole Jade transnainen tms, niin toinen mies ei saa sanoa toista söpöksi! Transnaisilta otan kohteliaisuuden vastaan, mutten miehiltä todellakaan.

Vierailija
106/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekan kommentin laittaja M29 eli ei naisen laittaja, vaikka siltä kuulostaa.

Kuulostat hyvältä tyypiltä!

Juuri tuollainen ajatusmaailma miehellä on viehättävää, että mies pitää kaikenlaisia naisia omalla tavallaan kauniina eikä vertaile tai jaoittele ”vaimomatskuun”, ”pantaviin” jne.

Näillä palstan 40+ miehillä tuntuu olevan usein sellainen ajatusmaailma, mutta liekö se ollut sitten heidän nuoruudessaan sellaista. Että ovatko aikansa tuotteita sitten.

N29

Kiva kuulla.

Mä oon enemmän itsekseen viihtyvä, joten luulen tuommoisen ajatusmallin olevan enemmän kaltaisillani. Kai mäkin voisin ajatella toisin, jos olisin paljon ihmisten kanssa tekemisissä. Riippunee myös ihmispersoonasta miten kehenkin tulee asennoiduttua. Jokaisessa ihmisessä on jotakin kaunista ja rumaa. Ihmisten luonteet ja asenteet ovat itselleni ne, jotka ratkaisevat sen pidänkö joistakin vai en.

M29

Vierailija
107/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät piirteet näyttävät söpöiltä ja terävät piirteet kauniilta. Saattaa posket sen määritellä onko joku söpö vai kaunis. Kasvojen muodoista se ainaskin on kiinni.

Vierailija
108/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää-Annina on uskomattoman söpö. On hän kauniskin, mutta jos ei olisi lisäksi söpö, niin pelkkä kauneutensa ei jaksaisi kauaa kiinnostaa. 

Vierailija
109/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on kokonaisuus söpöys on kuori.

Kauneus on ulkonäköä, söpöys eleitä ja käytöstä.

Söpöys on sitä mikä näyttää ystävälliseltä ja pehmoiselta. Kerjäävät koirat ovat söpöjä ja se söpöys tulee kokijan tunnepohjasta. Kaunis ihminen joka välittää mukavuuden tunnetta on söpö.

paitsi että sen söpön ihmisen ei tarvi olla edes kaunis ulkoisesti

Vierailija
110/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia vastauksia. Itse nuorempana sain kuulla olevani ruma, viime vuosina on joskus sanottu söpöksi. Olisin kyllä mieluummin kaunis ja elegantti kuin söpö.

- ap

Millanen mies sanoo naista elegantiksi, se vasta hämmentävältä kuullostaa, mitä se edes tarkoittaa loppupeleissä

Vierailija
111/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söötti, söpö on yleensä ruma mutta jollakin tavalla hellyttävä

Vierailija
112/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpö on sellainen naapurintyttökaunis. ei mikään ylipakkeloitu sometyrkky persekuvineen netissä

Vierailija
113/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniina omaa kyllä ihmeen nuoria piirteitä, mutta silläkin iho jo alkanut härskiintymään kun lähikuvia katsoo ja ei välttämättä ihan niin hyvänäköinen joka kulmasta muutenkaan.

Vierailija
114/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimet ja lapset on söpöjä. Jos mies sanoisi minua söpöksi, olisin kyllä huvittunut ja ehkä myös vähän loukkaantunut.

punkit, torakat ja raatokärpäset ovat yhtä söpöjä kuin toisten ihmisten räkäiset huutavat kakarat. niillä ei ole mitään tekemistä söpöyden kanssa

Vierailija
115/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni sanoo minun olevan söpö. Tämä on hassua. Olen 53 v.

Olen huomannut, että hän käyttää sanaa söpö huvittavassa tilanteessa. Kun sekoilen tai olen ihan pihalla. Silloin en ole söpö, kun olen tälläytynyt, silloin olen kaunis.

Vierailija
116/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö = hemaiseva seksikäs pörröpää. Semmoinen kun naiset olivat ennen wanhaan.  

Vierailija
117/129 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen siis ymmärtää sanan söpö hieman omalla tavallaan. Ei siis kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä mitä toinen tarkoittaa.

Vierailija
118/129 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse

Ei! Jos et ole Jade transnainen tms, niin toinen mies ei saa sanoa toista söpöksi! Transnaisilta otan kohteliaisuuden vastaan, mutten miehiltä todellakaan.

No mun kaveripiirissä me ollaan södejä toisillemme, ei mitään ongelmaa, onneksi❣

Jesse

Vierailija
119/129 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootit....söpö on oikeasti miesten omaa koodikieltä joka tietenkin tarkoittaa helvetin rumaa jne,, EI MITÄÄN POSITIIIVISTA!!! JOS MIES KUTSUU SINUA SÖPÖKSI AP SIBUN TÄYTYNEE OLLA KAUHEA NOITA AKKA!!?MENE TÖIHIN

-Jari

Vierailija
120/129 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ovatko muut samaa mieltä, miutta esim. nuori Brigitte Bardot oli nimenomaan söpö. Grace Kelly taas klassisen kaunis.