Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka kuvailevat naista sanalla "söpö"

Vierailija
12.03.2022 |

Mitä "söpö" tarkoittaa miehille? Tarkoittaako se naista, joka on ihan nätti mutta ei erityisen kaunis? Vai tarkoittaako se nimenomaan kaunista?

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko esim. Marilyn Monroe miesten mielestä söpö? Vai jotain muuta? Entäpä Pamela Anderson? Ovatko he söpöjä vai pelottavia? Kertokaa esimerkkejä!

- ap

Vierailija
42/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia vastauksia. Itse nuorempana sain kuulla olevani ruma, viime vuosina on joskus sanottu söpöksi. Olisin kyllä mieluummin kaunis ja elegantti kuin söpö.

- ap

Kaunis ja elegantti sopii näyttelyesineeksi. Impotentit uraohjukset hakee juuri tällaisia.

Erikoista.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäpä sitten kun tasokas ja miehekäs 100 % mies kutsuu naista 'KIRKKAAKSI'... 

Vierailija
44/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko neiti Sievänen sitten jotain pilkkaa?

Vierailija
45/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö on kaunis, mutta hieman enemmän hellyttävällä tavalla. Söpö on myös nuori. Ei sillä ole niin väliä sanotaanko kauniiksi vai söpöksi. Kumpikin sana on ehdottoman positiivinen ja se ensimmäinen sana mikä tulee mieleen.

Vierailija
46/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylianalysoivan naisen aloitus? Ei miehet erittele mielessään asioita tuolla tavalla.

Aika monet on tänne osanneet ilmeisesti erotella. Ja on ollut mielenkiintoista kuulla.

Vierailija
47/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä että mies on mieltynyt alaikäisiin ja pitää sinua sellsisena.

Vierailija
48/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselle naiselle ei söpö sovi, pikkulapset ovat söpöjä, eläinpennut ovat söpöjä.

K a u n i s on hieno sana se sisältää jotakin sellaista mitä ei pysty sanoiksi pukemaan.

Kauneus on pysyvää, söpöys on ohimenevää.

Vierailija
49/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäpä sitten kun tasokas ja miehekäs 100 % mies kutsuu naista 'KIRKKAAKSI'... 

Mikä on 100% mies? Entä 70% tai 30% mies?

Vierailija
50/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpö = nätti, kiva, tyttömäinen, nuorekas, ehkä hieman ujo, ei päällekäyvä, vaaraton, lähestyttävä

"Kaunis" voi olla uhkaava, pelottava, kova, tyly, enemmän nainen/täti kuin tyttö/neito.

Söpöä on helppo lähestyä vaikka baarissa, koska lähettää positiivisia viboja.

Kaunis voi näyttää hyvältä, mutta kaukaa jo näkee, että on vittumainen. Ei jatkoon.

Siksi söpö on aina parempi kuin pelkkä kaunis.

Jep, kauniilla voi olla vaikka semmoinen ns. "bitch face". Söpöllä ei luonnollisesti koskaan.

Vierailija
51/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpö = nätti, kiva, tyttömäinen, nuorekas, ehkä hieman ujo, ei päällekäyvä, vaaraton, lähestyttävä

"Kaunis" voi olla uhkaava, pelottava, kova, tyly, enemmän nainen/täti kuin tyttö/neito.

Kaunis voi näyttää hyvältä, mutta kaukaa jo näkee, että on vittumainen. Ei jatkoon.

Tämä oli valaisevaa! Kuulun itse selvästi tuohon kaunis mutta vittumainen -kategoriaan ja se selittää paljon :)

Vierailija
52/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpö on kaunis, mutta hieman enemmän hellyttävällä tavalla. Söpö on myös nuori. Ei sillä ole niin väliä sanotaanko kauniiksi vai söpöksi. Kumpikin sana on ehdottoman positiivinen ja se ensimmäinen sana mikä tulee mieleen.

Ole yli 40 eli en kovin nuori. Silti viimeisin mies sanoi minua söpöksi.

Ilmeisesti näytän hieman ikäistäni nuoremmalta, mutta ei se minusta kaunista tee. Useimmiten olenkin saanut nimenomaan negatiivista palautetta ulkonäöstäni.

- ap

Vierailija
53/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, kauniilla voi olla vaikka semmoinen ns. "bitch face". Söpöllä ei luonnollisesti koskaan.

Minulla saattaa kyllä joskus olla.

- ap

Vierailija
54/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia vastauksia. Itse nuorempana sain kuulla olevani ruma, viime vuosina on joskus sanottu söpöksi. Olisin kyllä mieluummin kaunis ja elegantti kuin söpö.

- ap

Silloin pitäisi olla kaunis ja elegantti, nyt olet söpö

Vierailija
55/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K a u n i s on naiselle sama kuin k o m e a miehelle, minä miehenä olen tätä mieltä ja tietysti puhun vain omasta kokemuksestani.

Mikään ei imartele itseäni enemmän kuin jos nainen kertoo minun olevan komea, tiedän heti mitä hän tarkoittaa, hän tarkoittaa kaikkea minussa, käytöstäni, pukeutumista, huumoria, ulkonäköä, kuinka kohtelen naista jne.

Ja kun kerron jollekin naiselle hänen olevan kaunis näen että hän uskoo sen, koska kerron sen uskottavasti ja vilpittömästi.

Vierailija
56/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paris Hilton on söpö, Irina Björklund on kaunis.

Huomaatteko eron merkityseron sanoilla söpö ja kaunis?

Vierailija
57/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpö on yhdistelmä nätteyttä ja kivaa luonnetta.

Siten on vielä söpön näköinen, siis sellainen joka näyttää kiltiltä, mukavalta ja on kohtalaisen kauniskin. Pääministerimme on kasvoiltaan söpön näköinen, vaikka ei liene luonteeltaan ja on muutenkin liian laiha.

Vierailija
58/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliette Binoché on kaunis, Isabella Rossellini on kaunis.

Liza Minelli on söpö, Anna Abreu on söpö.

Näin minä näen eron söpöydellä ja kauneudella.

Vierailija
59/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Silloin pitäisi olla kaunis ja elegantti, nyt olet söpö

Niin. En ole sellainen kuin haluaisin olla.

- ap

Vierailija
60/129 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit kutsuvat vauvaa kylvettäessään häntä söpöksi ja taputtavat pyllylle.