Olipas perkeleen ärsyttävä ja huono asiakas"palvelija"
Hoidin puhelimessa ekaa kertaa erään pankkiasian. Kerroin aspalle että kyseessä on eka kerta enkä oikein handlaa hommaa, mutta tämäpä vain olla möllötti hiljaa puhelimen toisessa päässä ja jätti minut tukalaan tilanteeseen, jossa minun täytyi vastata summamutikassa jotain tajuamatta yhtään mitään. Kun YLEENSÄ aspat alkavat tällaisessa tilanteessa selittää että asiakas saisi jonkun käsityksen siitä mitä ollaan tekemässä. Voi vee että ärsytti.
Kommentit (8)
Jep tällanen käytös on yleistä asiakaspalveluammatissa.. En vaan ymmärrä miten ne saa sen työn
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:25"]Olisit sanonut, ettet ymmärrä. Ei ne aspat ajatustenlukijoita ole.
[/quote]
Kerroin aspalle että kyseessä on eka kerta enkä oikein handlaa hommaa,
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:25"]Jep tällanen käytös on yleistä asiakaspalveluammatissa.. En vaan ymmärrä miten ne saa sen työn
[/quote]
Niinpä!! Mutta useimmiten saan kyseisestä pankista oikein loistavaa palvelua, siksi ihan hämmennyin että mitä ihmettä, miksi homma ei nyt pelaa?
Aspa varmaan kuvitteli että yrität olla vitsikäs? Oikeesti mikä puhelimessa hoidettava pankkiasia on niin monimutkainen?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:23"]Aspa varmaan kuvitteli että yrität olla vitsikäs? Oikeesti mikä puhelimessa hoidettava pankkiasia on niin monimutkainen?
[/quote]
Esimerkiksi osakeasiat. Erittäin vitsikästä. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:25"]Olisit sanonut, ettet ymmärrä. Ei ne aspat ajatustenlukijoita ole.
[/quote]
Ps. Olisi sen aloituksen tietysti saanut lukea.
Olisit sanonut, ettet ymmärrä. Ei ne aspat ajatustenlukijoita ole.